آلرژی به نیکل – چه کاری باید انجام داد و باید مراقب چه مواردی بود

آلرژی-به-نیکل-–-چه-کاری-باید-انجام-داد-و-باید-مراقب-چه-مواردی-بود

آلرژی به نیکل

کسانی که به نیکل حساسیت دارند باید مواد غذایی ، جواهرات و مواد و ظروف مختلف را در محیط در نظر بگیرند. حتی به آنها توصیه می شود قبل از نوشیدن آب یا استفاده از آن برای پخت و پز ، صبح چند ساعت بگذارند آب از شیر خارج شود. همچنین مهم نیست که ویتامین ها یا داروهایی که مبتلایان به آلرژی به نیکل استفاده می کنند ، بسیار مهم است و بنابراین جای تامل زیادی وجود دارد. از آنجا که حساسیت به نیکل یک بیماری موقتی نیست ، لازم است با دقت به ظروفی که بیشتر در آشپزخانه و در آشپزی استفاده می شود نگاه کنید زیرا ممکن است حاوی نیکل باشد. بهتر است آنها را برداشته و با ابزارهای جدید و بدون نیکل جایگزین کنید.

غذاهای با اسیدیته بالا مانند ریواس و میوه هایی که در قابلمه ها و قابلمه های استیل پخته می شوند ممکن است حاوی مقادیر زیادی نیکل آلوده از ظروف پخت و پز باشند. چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد.

خوب است که بتوانید توضیحات محتوا را بخوانید ، اما قانون این است که آنچه بیشترین است حرف اول را می زند و کمترین چیز آخرین لیست است. این نکته خوبی است که باید هنگام مشاهده ، توزین و ارزیابی مواد غذایی در خاطر داشته باشید.

محتوای نیکل مواد غذایی

غذاها حاوی مقادیر مختلف نیکل هستند و دانش در این زمینه کاملاً خوب است ، اگرچه ممکن است اطلاعات بسیاری از غذاهای جدید در دسترس نباشد. با این وجود آنچه مهم است این است که میزان نیکل در یک ماده غذایی به خاکی که در آن رشد کرده یا خاکی که مثلاً چمنهایی که گاو در آن شیر تولید کرده در آن غذا خورده بستگی دارد. این موضوع بطور قابل ملاحظه ای را پیچیده می کند زیرا داشتن یک نمای کلی از ترکیب خاکی که هر گونه ماده غذایی در آن رشد می کند غیرممکن است ، گرچه می توان براساس ترکیب خاکی که در آن منطقه وجود دارد منطقه را به دسته بندی طبقه بندی کرد. بنابراین ، لازم است مواد غذایی را انتخاب کنید که به طور کلی کمتر نیکل دارند. یکی از عواملی که باید بخاطر داشته باشید این است که ، برای مثال ، در گیاهان اسفناج ، برگهای جوان و کوچکتر از نیکل نسبت به برگهای بزرگتر و بزرگتر ، نیکل کمتری دارند ، احتمالاً همین مورد در مورد کلم و کاهو نیز وجود دارد.

غذاهایی که بیشترین میزان نیکل را دارند غلات کامل ، سبوس ، میکروب ها ، جو دوسر ، چاودار ، ارزن و گندم سیاه هستند. همچنین محصولات سویا ، جوانه لوبیا و لوبیا (عمدتا سویا ، لوبیای کلیه ، نخود ، نخود ، عدس) ، میوه های خشک ، شکلات ، کاکائو و شیرین بیان ، بیکینگ پودر و غذاهای کنسروی. دانه های آفتابگردان ، دانه کتان ، کنجد ، گردو ، فندق ، بادام ، صدف (میگو ، گوشت خرچنگ ، ​​صدف) و اسفناج نیز در قسمت بالاتر قرار دارند.

سایر غذاهایی که باعث تحریک علائم / اگزمای نیکل می شوند (اگرچه لزوماً دارای نیکل زیاد نیستند) ، گوجه فرنگی ، پیاز ، هویج (عمدتا خام) ، سیب و مرکبات (پرتقال ، گریپ فروت ، لیمو ، ماندارین ، کلمنتین ، تانگارین ، آهک ) همچنین شاه ماهی ، ماهی خال مخالی و ماهی تن. آبجو و شراب (مخصوصاً شراب قرمز). از این غذاها باید خودداری شود ، اما ممکن است چقدر حساسیت افراد نسبت به آنها متفاوت باشد. برخی از افراد توصیه می كنند سیب را بیش از 3 تا 4 بار در هفته و مرکبات را بیش از 3 تا 3 بار در هفته مصرف كنید.

آلرژی و تغذیه نیکل

غذاهای ذکر شده که دارای مقدار زیادی نیکل هستند بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و مغذی هستند و بنابراین مهم هستند. آلرژی و عدم تحمل غذایی باعث می شود غذا تنوع کمتری داشته باشد

و زندگی در بیشتر موارد پیچیده تر است و به منظور ترویج تغذیه و هضم خوب ، غذاهای دیگری به جای غذاهایی که خارج می شوند ، یافت می شوند. این امر مستلزم یک بازنگری و برنامه ریزی است که می تواند با مشاهده لیستی از غذاهای “مجاز” و استفاده از آنها به جای غذاهایی که بهتر است از آنها اجتناب شود ، انجام شود. در ابتدا این بیشترین زمان را می گیرد اما سپس یک رژیم جدید بخشی از برنامه روزانه می شود.

تحقیقات جالب نشان داده است که کسانی که اقتصاد آهن خوبی دارند ، از رژیم غذایی خود نیکل بدتر استفاده می کنند ، یعنی نیکل در دستگاه گوارش را کمتر جذب می کنند. این مثبت است و در واقع به این معنی است که نیکل کمتری از دستگاه گوارش به بدن جذب می شود. در این زمینه ، برخی افراد توصیه می کنند که برای افزایش جذب آهن از رژیم غذایی ، یک قرص ویتامین C همراه با وعده های غذایی مصرف شود. این بهترین وعده برای صبحانه و وعده های اصلی است.

شرایط بهتر

علائم آلرژی به نیکل را می توان پس از مدت زمان مشخصی با یک رژیم غذایی دقیق فقیر از نیکل کاهش داد ، که اغلب بر اساس 3-1 ماه انجام می شود ، اما در صورت داشتن اگزما می توانید در مورد رژیم غذایی کمی آرام باشید. بهبود یافته. با این حال ، دوری از غذاهایی که بسیار غنی از نیکل هستند مهم است.

صبحانه:

اساس صبحانه بسیاری از افراد اغلب کربوهیدرات ها به صورت غلات صبحانه ، فرنی یا نان است. اگر نان درشت و غنی باشد ، این مطلوب است ، اگر غلات صبحانه از غلات کامل تهیه شده و قند نباشند ، همین نکته را می توان بیان کرد. بسیاری از افراد برای دریافت تغذیه جامع بهتر در ابتدای روز منابع پروتئینی اضافه می کنند. این غذاهای غنی از کربوهیدرات برای کسانی که آلرژی به نیکل دارند بسیار مطلوب نیست و بنابراین باید گزینه های دیگری برای تأمین انرژی و نیازهای غذایی و تأمین تغذیه و سیری مورد نیاز صبح پیدا کنند.

غلات صبحانه:

برای کسانی که نیاز به اجتناب از نیکل ، kornflex ، krispies برنج و Special K دارند می تواند یک انتخاب سریع باشد ، لزوماً شیر را خارج کنید (و شیر را تمام کنید) اما میوه اضافه کنید و یا مقایسه کنید. می توانید فرنی کینوا ، آرد ذرت و آرد برنج درست کنید و شیر ، میوه و توت به آن اضافه کنید. یک کاسه کوچک از این و 100 گرم پنیر کوکتی یا یک املت کوچک به اندازه یک بره متوسط ​​یک گزینه خواهد بود.

برنج سفید و آرد برنج ؛ این می تواند حداقل بعضا بعنوان منبع صبحانه استفاده شود. خوردن فرنی برنج برای صبحانه مشکلی ندارد. می توان آن را در مقداری ثابت کرد که حدود 2-3 روز در یخچال دوام داشته باشد.

غذای لبنی برای صبحانه همراه با میوه ها و انواع توت های مجاز ، انتخاب خوبی برای کسانی است که غذاهای لبنی را که غنی از کلسیم هستند و برخی پروتئین زیادی نیز دارند ، تحمل کرده و می توانند بخورند. پنیر خامه ای و پنیر ماست یونانی نیز گزینه ای است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر لاکتوز مشکلی داشته باشد ، انتخاب محصولات کم قند در ایسلند بسیار خوب شده است ، هم از RNA و هم از MS.

ایده دیگر تهیه املت با سبزیجات مجاز در آن است ، به شرط اینکه زمان کافی باشد. همچنین می توان برای هفته ترتیب داد که یک وعده غذایی لبنی سه بار ، دو بار فرنی و آخر هفته که زمان آن بیشتر است ، اومیلتا بخورد.

وعده های غذایی بزرگ روز

اصلی ترین وعده های غذایی سبزیجات ، پروتئین و کربوهیدرات ها هستند و خوب است کمی از این طریق در مورد آن فکر کنید. پروتئین ها برای ساختن بدن سالم و حفظ آن به ویژه عضلات و بافت ها لازم هستند ، حدود یک سوم وعده غذایی باید پروتئین تأمین کند.

کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی همراه با چربی هستند. نیاز به کربوهیدرات متفاوت است و به ورزش فردی بستگی دارد. توصیه می شود که کربوهیدرات ها تقریباً یک سوم آنچه را که در وعده های اصلی روز در بشقاب قرار می گیرد تشکیل دهند ، اگرچه بسیاری این تقسیم را به گونه ای اجرا کرده اند که کربوهیدرات ها و سبزیجات 2/3 بشقاب را تشکیل می دهند. وقتی به دلیل مشکلات دیگری که وجود دارد ، کربوهیدرات ها باید کاهش پیدا کنند ، برای ایجاد احساس سیری و اطمینان از انرژی کافی ، باید منبع پروتئین ، چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات افزایش یابد.

به طور کلی ، و برای کسانی که از کاهش کربوهیدرات پزشکی استفاده نمی کنند ، مهمترین اهمیت این است که کربوهیدرات ها از نظر مواد مغذی و فیبر غنی باشند ، این امر مربوط به محصولات غلات کامل مانند غلات کامل ، برنج قهوه ای ، ماکارونی گندم کامل است. ، نان سبوس دار (جایی که غلات و دانه ها را در نان مشاهده می کنید و مقدار فیبر آن 6 گرم یا بیشتر است گرم). هنگامی که رژیم غذایی نیاز به نیکل کم دارد ، متأسفانه محصولات غلات کامل به اندازه مطلوب نیستند و بنابراین شما باید منابع کربوهیدرات را پیدا کنید که سالم و مقوی نیز باشند. در اینجا ، انواع نشاسته ای بیشتری از سبزیجات (هویج ، هویج ، کرفس و چغندر) می توانند وارد بدن شده و تغذیه مناسب ، کربوهیدرات های سالم و مقدار قابل توجهی فیبر را تأمین کنند. کینوا نیز یک گزینه است.

میوه ها و توت ها حاوی کربوهیدرات های سالم هستند و به آنها دو قطعه در روز یا یک میوه و مقدار قابل توجهی توت ، انبه یا خربزه توصیه می شود. میوه ها عمدتا به عنوان میان وعده استفاده می شوند. به تنهایی یا در نوشیدنی خورده شود (اسموتی ، مشروبات الکلی). میوه ها همچنین می توانند بخشی از یک وعده اصلی باشند ، به عنوان مثال در یک سالاد و با یک سالاد تازه. سرانجام ، بعضی اوقات میوه ها برای صبحانه به فرنی اضافه می شوند ، عمدتا توت ، کشمش و قره قاط ، اما افزودن موز ، سیب و دارچین به فرنی نیز معمول است. در رژیم کم فقیر نیکل و کسانی که از طرف دیگر می توانند سیب بخورند ، مصرف سیب می تواند به این استفاده محدود شود ، یعنی that عدد همراه با فرنی صبح و ½ عدد بعنوان میان وعده در روز ، برخی روزهای هفته یا خوردن روزانه سیب together همراه با فرنی و بگذارید تا سیب کافی باشد. دارچین سرشار از نیکل است و بنابراین باید از آن رها شود. همه این راه های آوردن میوه خوب و معتبر بوده و بخشی از تنوعی است که ما در رژیم خود می خواهیم.

سبزیجات منبع مهم تغذیه ای برای همه و در نتیجه یک قسمت اساسی از یک رژیم غذایی سالم است. بنابراین ، سه وعده سبزیجات و دو وعده میوه در روز یا در کل 5 وعده در روز توصیه می شود زیرا سبزیجات باید برتری داشته باشند. به خودی خود ، سبزیجات برای کسانی که نیکل را تحمل نمی کنند ، حتی بیشتر از آنها نیز نقش دارند ، به عنوان مثال سبزیجات ریشه ای (هویج ، هویج ، ریشه کرفس ، شلغم و غیره) حاوی مقدار بیشتری کربوهیدرات نسبت به کاهو ، کلم هستند. ، فلفل ، گوجه فرنگی (که در واقع میوه است) و سایر سبزیجات مایع. بنابراین سبزیجات ریشه به عنوان بخشی از یک کربوهیدرات سالم در برابر غلات کامل وارد می شود ، که نباید بیش از حد گفته شده باشد.

تنقلات، خوراک مختصر

نان و میوه از میان وعده های رایج است. در یک رژیم غذایی ضعیف از نیکل ، نان درشت و در نتیجه سالم به دلیل محتوای نیکل مطلوب ترین گزینه نیست. با این حال ، می توانید یک برش نان همراه با مواد افزودنی و میوه کامل همراه داشته باشید ، این می تواند سیری خوبی را برای بیشتر افراد فراهم کند. گزینه دیگر می تواند نان ترد باشد به عنوان مثال وازایی که خیلی کلفت و غنی نیست ، کیک برنجی یا کیک ذرت است اما روی آنها می توانید از روکش مشابهی که روی نان استفاده می شود استفاده کنید. باید در نظر داشت که کیکهای برنج و ذرت احساس سیری مشابه نان را ایجاد نمی کنند و بنابراین به اندازه یک منبع انرژی خوب دوام ندارند. کسانی که غذاهای لبنی را تحمل می کنند می توانند در وعده های غذایی از محصولاتی مانند اسک اسکیر ، ماست و پنیر دلمه استفاده کنند. یک کاسه پوسته غلات و یک غلات صبحانه مجاز نیز می تواند بین وعده های غذایی مناسب باشد. ماهی خشک دارای سلامتی است و بعنوان میان وعده دست کم گرفته می شود.

برنامه ریزی غذا:

کسانی که از رژیم غذایی ضعیف نیکل استفاده می کنند ، مانند دیگران ، باید به سازماندهی وعده های غذایی روز توجه زیادی داشته باشند تا از یک وضعیت غذایی خوب اطمینان حاصل کنند و انرژی مناسب را متناسب با فصول زندگی روزانه و تناسب اندام ارتقا دهند. پیشنهادهایی برای صبحانه و میان وعده ها در بالا بیان شد ، اما برای جلوگیری از گذشت زمان ، تنوع مهم است. در واقع ، می توان گفت که مهمترین چیز این است که تنوع در انتخاب مواد غذایی در هر روز حاکم است ، در طول هفته ، روزهای مشابه هنگامی که صحبت از انتخاب مواد غذایی است که اهمیت زیادی ندارد و به کسی آسیب نمی رساند ، مهم است.

بهتر است بیشترین انرژی را در وعده ناهار داشته باشید و بزرگترین وعده غذایی در این روز است که در آن قرار دارد. ممکن است همیشه برای همه مناسب نباشد ، بنابراین وعده های غذایی باید به گونه ای تنظیم شوند که به بهترین شکل ممکن با برنامه روزانه فرد و خانواده مطابقت داشته باشد.

وعده های غذایی اصلی روز می توانند به خوبی سازماندهی شوند تا هنگام ناهار یکی از موارد زیر انتخاب شود.

سبزیجات تازه برای تشکیل مخلوط سالاد (کوه یخ ، کلم چینی ، کلم ، کمی اسفناج) ، گوجه فرنگی ، هویج ، گل کلم ، خیار ، فلفل ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جعفری و تربچه. با این مقدار کمی دانه کدو تنبل (دانه های آفتابگردان هنگامی که علائم کاهش می یابد) ، مقداری زیتون و یک منبع کربوهیدرات درشت به عنوان مثال کینوا ، برنج یا ماکارونی. منابع پروتئینی خوب مانند مرغ ، پنیر دلمه و یا تخم مرغ را فراموش نکنید. میگو همچنین ممکن است در بخشهای کوچکتر نیز موجود باشد.

شما همچنین می توانید یک وعده غذایی لبنی ، به عنوان مثال اسکای اسیر ، به عنوان منبع اصلی پروتئین بخورید ، اما با این مقدار نصف تا یک برش کامل نان و یک کیک برنج با مواد افزودنی. سبزیجات یا میوه های تازه همراه با این.

یک سوپ سبزیجات دلچسب به عنوان مثال ، مرغ ، ماهی ، صدف مجاز یا دو تخم مرغ نیز یک روش عالی برای تعادل مصرف سبزیجات و منبع خوب پروتئین است. نان خوب با کیک یا برنج یا ذرت. پنیر خرد شده یک غذای فرعی کلاسیک با چنین سوپ هایی است و پنیر دلمه ای ، و همچنین خامه ترش یا ماست یونانی بسیار عالی است.

امیلتتا با سبزیجات یا تخم مرغ مخلوط شده نیز یک گزینه مغذی است ، کسانی که می خواهند با آنها حبوبات پخته شوند می توانند هر از چند گاهی این کار را انجام دهند ، اما فقط مقدار کمی در هر بار.

در عصر ، داشتن یک وعده غذایی که تا حدی مخالف وعده ناهار باشد ، از نظر غذایی مطلوب خواهد بود. سپس سبزیجات گرم را انتخاب کنید ، به عنوان مثال مجموعه ای از سبزیجات ریشه ای (هویج ، هویج ، چغندر ، گل مرغ ، شلغم) و سیب زمینی / سیب زمینی شیرین (در صورت تحمل) را انتخاب کنید. به عنوان یک تنوع ، می توان به جای غلات کامل از انواع دیگری مانند بادمجان ، کدو سبز ، کدو تنبل ، مارچوبه ، پیاز ، کلم بروکسل ، گل کلم ، کلم بروکلی ، کرفس ، لوبیای رشته ای ، قارچ و زنجبیل استفاده کرد. سس ها بسیار متفاوت هستند و توصیه می شود از سس سویا و سس های سازنده آن خودداری کنید. سس گوجه فرنگی ، سس سالسا ، سس تاکو و سس BBQ خوشمزه هستند و بیشتر با همه مطابقت دارند.

هنگام بازرسی سس ها و سوپ ها و همچنین فرآورده های گوشتی فرآوری شده ، پرهیز از گونه هایی که سرشار از پروتئین سویا هستند ، بسیار مهم است زیرا باعث ایجاد آلرژی می شوند.

کسانی که ماهی ، صدف ماهی یا هر چیز دیگری از دریا را تحمل نمی کنند باید پروتئین های گوشت ، تخم مرغ و محصولات لبنی را در نظر بگیرند (در صورت تحمل). ماده مغذی که هنگام خارج شدن ماهی بسیار کم است اسیدهای چرب امگا 3 از حالت دریا است. برخی از افراد می توانند با استفاده از انواع روغن های گیاهی در پخت و پز ، سالادها یا مصرف قاشق ، آن را جبران كنند. ایده خوبی است که ویتامین D را در نظر بگیرید و آن را به صورت مکمل غذایی مصرف کنید ، همانطور که امروزه به همه توصیه می شود.

توضیحات بیشتر:
منبع پروتئین: یک سوم وعده های غذایی گرم – وعده های غذایی گرم:

ماهی ، تازه – تخم مرغ یا اومیلتا ، حتی کنسرو تخم مرغ یا سفیده

مرغ ، بوقلمون (ترجیحاً سینه ، نخلستان ، ران)

گوشت خالص: گوشت بره ، گوشت گاو ، گوشت خوک ، کره کره

وعده های غذایی سبک / سرد

اسکیر (ماست ، غذای لبنی) یا پنیر دلمه ای گهگاه و با اسکری
بپزید
پنیر دلمه ، گوشت گاو گوشت گاو ، استیک گوشت بره ، تخم مرغ ، پنیر ، غذای گوشتی

منبع کربوهیدرات:

سبزیجات ریشه ای ، ذرت ، سیب زمینی / سیب زمینی شیرین

خوب اما در حد متوسط ​​استفاده می شود: برنج سفید ، سفید ماکارونی ، اسپاگتی سفید

غذاهایی که در یک رژیم غذایی فقیر نیکل مطلوب هستند:

منابع پروتئینی – گوشت و ماهی:

تخم مرغ (املتتا ، تخم مرغ مخلوط شده ، تخم مرغ مخلوط شده ، تخم مرغ آب پز ، تخم مرغ در نان) ماهی سفید ، ماهی قزل آلا ، کارب

مرغ ، بوقلمون گوشت گاو ، گوشت بره ، گوشت خوک ، کره کره قلمه گوشت ژامبون ، گوشت گاو

صدف ماهی باید در حد متوسط ​​استفاده شود

لبنیات: شیر ، بدون شکلات:

ماست ، بدون شکلات – اسکیر ، بدون شکلات – پنیر – پنیر خامه ای – پنیر دلمه – کره – مارگارین

خامه – خامه قهوه – بستنی بدون شکلات و بادام زمینی

منابع کربوهیدرات و غذاهای فرعی:

برنج ، سفید (پایین تر از لبه (پوسته) و برنج وحشی)

ماکارونی ، سفید (از ماکارونی سبوس دار کمتر است) اسپاگتی ، سفید (از ماکارونی سبوس دار کمتر است)

ماکارونی – کوسکوس – لازانیا کینوا برگ ، سفید – سیب زمینی – سیب زمینی شیرین

ریشه سبزیجات:

هویج ، هویج ، ریشه کرفس ، چغندر

نان: نان سفید گندم

نان سبوس دار / نان سبوس دار (بالاتر از نان سفید است) اما باید خوب باشد

نان پیتا ، سفید – پایه پیتزا ، سفید – Scones – نان Burritos ، سفید – کیک برنجی

غلات:

Kornflex – Rice Crisps – Special K

سبزیجات و ادویه جات

خیار گل کلم شوید بادمجان (بادمجان) هویج هویج

برگ کلم و کاهو (به عنوان مثال کلم چینی ، یخ سالاد ، کلم ، کلم قرمز)

کدو سبز (کدو سبز) پیاز پاپریکا کلم گل رز تربچه کرفس

قارچ جعفری کلم بروکلی

میوه

پرتقال – گریپ فروت – سیب – گیلاس هلو – کیوی – کلمنتینس

ماندارین – خربزه (هندوانه ، سفید ، زرد) -Tangarinur -Rharbari

Papaja -ATH: موز را به میزان متوسط ​​بخورید -برابر -تمام توت ها ، به جز تمشک توت فرنگی

بلوبری – توت سیاه – بلوبری – مویز – کشمش – مویز – قره قاط – انگور

مواد ضخیم کننده:

ذرت ، آرد ذرت ، نشاسته ذرت ، آرد سیب زمینی ، نشاسته سیب زمینی

دیگر

کیک و بیسکویت حاوی آجیل ، بادام ، کاکائو یا شکلات

چای و قهوه (قوی و قوی نیست) نوشیدنی در حد متوسط) – آبجو (نوشیدنی در حد متوسط) – نوشابه (نوشیدنی در حد متوسط)

رژیم بدون نیکل با تأکید بر فیبر:

فیبر محلول در آب (محلول)

سبزیجات:

بادمجان – هویج – چغندر

منابع کربوهیدرات و غذاهای فرعی:

سیب زمینی – سیب زمینی شیرین

میوه ها و توت ها:

پرتقال – زردآلو ، با پوست – عصر عشق – موز – سیب ، با پوست

هلو ، با پوست – شلیل – نارنگی – پیاز پوست کنده – آلو پوست

فیبر نامحلول
سبزیجات:

گل کلم – کلم بروکلی (کلم بروکلی) – کدو سبز – ذرت – فلفل – چغندر

منابع کربوهیدرات و غذاهای فرعی

سیب زمینی – ذرت بو داده

میوه ها و توت ها

زردآلو ، با پوست – شاه توت – سیب ، با پوست – توت فرنگی – آلو ، با پوست – انگور

غذاهایی که باید تا حد امکان در رژیم های غذایی ضعیف از نیکل اجتناب شود

منبع پروتئین

صدف

منابع کربوهیدرات و غذاهای فرعی – غلات:

سبوس گندم (سبوس) – جوانه گندم (جوانه) – گندم سیاه – آرد چاودار – ارزن

نان و نان ترد سرشار از غلات و دانه های کامل

Finn Crisp (پخته شده از چاودار) – برنج هیت ، برنج وحشی – ماکارونی سبوس دار

غلات:

Muesli – فرنی – همه سبوس – بلغور جو دوسر – Cheerios

آجیل ، بادام و دانه ها:

دانه توس (دانه خشخاش) – دانه کدو تنبل – دانه کنجد – تخمه آفتابگردان

دانه های کتان ، روغن بذر کتان – آجیل و بادام زمینی – بادام – محصولات نارگیل

لوبیا:

همه لوبیا و عدس – لوبیای سویا ، پروتئین سویا ، توفو – جوانه لوبیا

سبزیجات و ادویه جات

پیاز کوهی – رازیانه / رازیانه – سیر – جعفری – اسفناج (در حد متوسط)

میوه ها و توت ها

آناناس – زردآلو ، خشک – خرما – انجیر – گلابی – تمشک

مختلف

آووکادو / آووکادو – شکلات / پودر کاکائو / دانه های کاکائو – شیرین بیان

مارزیپان – نارگیل – بیکینگ پودر در مقادیر زیاد – مخلوط ویتامین حاوی نیکل

دارچین – زیره

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما اسنادی با غذاها

با مقادیر نیکل که می توانیم برای شما ارسال کنیم – auglysingar@heilsutorg.is

Fríúa Rún Þórðardóttir

متخصص تغذیه ، متخصص تغذیه

منابع و مطالب اضافی:

https://hudlaeknastodin.is/nikkelofnaemi/ https://nickelfoodallergy.com/foods-with-nickel/ https://nickelfoodallergy.com/what-about-alcohol-nickel-allergies/ https: // nickelfoodallergy.com/my-nickel-food-allergy/ https://www.torrinomedica.it/approfondimenti/dietologia/nickel-in-foods/ http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/ PMC 3667300 / www.pennstatehershey.org/web/dermatology/home

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *