Rannís 135 میلیون کمک بلاعوض برای تحقیقات قلب و عروق دیجیتال به بخش قلب و عروق Landspítali و Sidekick اعطا می کند


Davíð O. Arnar ، پزشک ارشد قلب در Landspítali و Tryggvi Þorgeirsson ، مدیر عامل و بنیانگذار Sidekick

بخش قلب و عروق Landspítali و Sidekick Health با هم در تلاشند تا رویكرد جدیدی را برای نظارت بر بیماری های قلبی از طریق برنامه های هوشمند بررسی كنند. ران اخیراً 135 میلیون ISK برای این پروژه اعطا كرد كه مبلغی غیرمعمول برای یك پروژه تحقیقاتی در ایسلند بود. این ایده ها بر اساس نظارت دیجیتال است که شامل نظارت از راه دور و پشتیبانی از راه دور ، از جمله تغییر سبک زندگی است.

به گفته بسیاری ، سیستم بهداشتی می تواند کارهای بیشتری را در جهت ارتقا lifestyle یک سبک زندگی سالم انجام دهد که برای رفاه و موفقیت هم افراد سالم و هم کسانی که با بیماری های مزمن سر و کار دارند بسیار مهم است.

این کمک هزینه بخشی از به اصطلاح “چالش بازار چالش اجتماعی” است که هدف آن گردآوری دانش و قدرت رشته های مختلف ، فناوری ها و رشته ها برای یافتن راه حل های جدید و حمایت از جامعه نوآوری گرا در زمان تغییر سریع است. به طور خلاصه ، این پروژه بررسی می کند که آیا نظارت دیجیتال به صورت نظارت از راه دور و پشتیبانی از راه دور از طریق برنامه های هوشمند می تواند نتایج را بهبود بخشد و نظارت را هدفمندتر کند ، در حالی که تلاش می شود جریان بندهای سرپایی را به طور مداوم کنترل کند. این پروژه به سه قسمت تقسیم خواهد شد ، جایی که سه بیماری شایع قلب مورد بررسی قرار می گیرد – نارسایی قلبی ، بیماری عروق کرونر قلب و فیبریلاسیون دهلیزی.

نظارت از راه دور بر روی بیماران با کاربرد هوشمند (کاربرد)

نظارت از راه دور از طریق س questionsالات کلیدی انجام می شود که شرکت کنندگان علاوه بر ضبط اندازه گیری عناصر مانند علائم حیاتی و وزن بدن ، به طور منظم در برنامه Smart یا Sidekick پاسخ می دهند. پاسخ ها با استفاده از یک الگوریتم یا الگوریتم ویژه ارزیابی می شود که واکنش متخصصان بهداشتی را که نتایج را کنترل می کنند ، تعیین می کند. پشتیبانی از راه دور به صورت فیلم و پیام تحریک کننده در برنامه هوشمند خواهد بود. تأکید ویژه بر ارتقا سبک زندگی سالم خواهد بود. از جمله می توان به تأکید بر ورزش ، عدم استعمال سیگار ، وزن ایده آل ، تغذیه سالم ، خواب و آرامش اشاره کرد.

رویکرد دیجیتال در بسیاری از مکان ها انقلابی در فعالیت هایی ایجاد کرده است که از مدت ها قبل در قالب سنتی مانند سیستم بانکی وجود داشته است. تعداد مراجعه به شعب متناسب با تعداد افرادی که در بانکداری آنلاین فعالیت می کنند ، اغلب از طریق تلفن های هوشمند ، به شدت کاهش یافته است. با این حال ، این انقلاب فقط به میزان بسیار کمی به سیستم مراقبت های بهداشتی رسیده است. یک مطالعه امکان سنجی که سال گذشته در بخش سرپایی برای نارسایی قلبی در Landspítali با یک برنامه هوشمند از Sidekick انجام شد ، نتایج بسیار جالبی را نشان داد که توسعه و تحقیقات بیشتر هر دو بال را ارائه می دهد.

وفاداری به Sidekick: درگیری بیشتر بیمار

“سیستم های بهداشتی ما عمدتا در قرن گذشته طراحی شده اند و از بسیاری جهات برای مقابله با مشکلات حاد مانند بیماری های حاد و حوادث مناسب ترند. امروزه ، سیستم مراقبت های بهداشتی به طور عمده از افرادی که بیماری های مزمن دارند مراقبت می کند. مراقبت از بیماران در م institutionsسسات برای بیماران یا سیستم مراقبت های بهداشتی سودآوری ندارد ، مگر در مواردی “. Tryggvi Þorgeirsson ، مدیر عامل و بنیانگذار Sidekick گفت.

“من فکر می کنم همه ما که در سیستم مراقبت های بهداشتی کار می کنیم می بینیم که افراد می خواهند در درمان خود بیشتر از آنچه که سیستم فعلی اجازه می دهد فعال باشند. در اینجا همان خدمات بانکی اعمال می شود. اکنون بیشتر سفارشات ساده بانکی را از طریق تلفن های هوشمند انجام می دهیم. ما در اینجا همین کار را می کنیم. برای معرفی مراقبت های بهداشتی در زندگی روزمره همه – خارج از موسسات. اگر این چشم انداز موفقیت آمیز باشد ، امکان مراقبت های بهداشتی گران با کارمندان متخصص را فراهم می کند تا بر پیچیده ترین مسائل تمرکز کنند. و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم با متخصصان برجسته بهداشتی که این دیدگاه را با ما دارند کار کنیم. “

دیوید در بخش قلب: خدمات بهتر ، استفاده بهتر

Davíð O. Arnar ، متخصص قلب در Landspítali ، مسئول پروژه بیمارستان ، می گوید که ما برای ادامه آزمایش با رویکردهای جدید برای نظارت بر بیماران مبتلا به بیماری قلبی نیاز زیادی داریم. “ما مدتهاست در این زمینه بسیار محافظه کار هستیم. بیماران معمولاً به طور منظم به یک متخصص مراقبت های بهداشتی در بخش سرپایی مراجعه می کنند ، اما ممکن است ارتباط بین آنها کم باشد. نظارت از راه دور به ما امکان می دهد تا مشتریان خود را خیلی بیشتر کنترل کنیم و در صورت خراب شدن زودتر واکنش نشان دهیم. همچنین می توان برای کسانی که از نظر علائم پایدارتر هستند ، زمان بین ویزیت را افزایش داد. سپس کسانی که ثبات دارند کمتر مراجعه می کنند ، اما هنوز از طریق نظارت از راه دور مورد توجه قرار می گیرند ، اما کسانی که بی ثبات هستند در صورت لزوم خدمات بیشتری دریافت می کنند. “

داویچ اظهار داشت که هدف بهبود خدمات برای بیماران قلبی و استفاده کامل از کارکنان بخش قلب برای مراقبت از کسانی است که در همه زمانها بیشترین مشکل را دارند. وی همچنین امیدوار است که بازرسی های مکرر منجر به کاهش شرایط اضطراری به دلیل وخامت اغلب قابل پیش بینی شود ، زیرا ممکن است مداخله زودتر انجام شود. وی در پایان گفت: “Sidekick یک شریک بسیار هیجان انگیز و جالب در سفر هیجان انگیز بخش قلب است.”

از وب سایت Landspítali.

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *