मिज्ञारी بیت تورنت روی پروتوک کاند کیںهای

در اوایل سال 2022، ارز بیت تورنت به بلاک چین مهاجرت کرد و توکن جدید BTTC را در بلاک چین منتشر کرد. ارز دیجیتال BitTorrent با هدف کاهش مشکلات پروتکل BitTorrent است. کسانی که صاحب ارز دیجیتال بیت تورنت هستند می توانند با خرج کردن توکن در شبکه خود به نیازهای خود پاسخ دهند. در این مقاله به عنوان بخشی از توضیح بیت تورنت و نحوه عملکرد آن، ارز دیجیتال BTTC را با توکن قدیمی BTT مقایسه می کنیم و می خوانیم که چه تغییراتی در بیت تورنت و ارز دیجیتال BTTC رخ داده است.

تورنت چیست؟

بیت تورنت یک تنویک همتا بری به شرابه‌فیل و فیلم و موسیقی است که در سال 2001 راه‌اندازی شد. این پلتفرم در اصل مبتنی بر فناوری بلاک چین نبود، اما در سال ۲۰۱۸ که بلاک چین TRON بیت تورنت را خریداری کرد، بیت تورنت به صورت رسمی در BTT به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد و در سال ۲۰۲۲ با تغییراتی که وی BTT اختراع کرد، این پلتفرم را گسترش داد. در حال حاضر هذا بيت تورنت، بيش از 90 مليون كربر عقيل دارد و بيش از 2 ميليارد بار نرم‌فازر آن نسب شده است.

کاربرانی که داده ها، فایل ها و پهنای باند خود را به اشتراک می گذارند، با ارز BTTC پاداش می گیرند، یعنی می توانند پرداخت خود را به ارز بیت تورنت دریافت کنند. زنجیره تورنت اکوسیستمی برای به اشتراک گذاری فایل ایجاد می کند که در آن کاربران می توانند هزینه های خود را برای افزایش سرعت دانلود بپردازند.

تورنت چگونه کار می کند؟

زنجیره تورنت اساساً نرم افزاری است که کاربران را از سراسر جهان به یک سیستم واحد برای اشتراک گذاری فایل ها، داده ها و پهنای باند متصل می کند. این نرم افزار توسط دو کاربر Seeder و Peer اجرا می شود. پیوندها یا پیوندها کاربرانی هستند که قبلاً فایل را دانلود کرده‌اند و اکنون می‌توانند آن را با سایر کاربران شبکه که به عنوان همتا یا همتا شناخته می‌شوند به اشتراک بگذارند. فایل های دوشنبه از بیش از یک درایو دانلود می شوند، زیرا فایل را می توان از چندین درایو دانلود کرد.

کاربران شبکه همچنین می توانند برای دریافت پهنای باند و سرعت دانلود بالاتر، BTTC را به سایر همتایان شبکه بپردازند. متقاضیان کاربران شبکه ای هستند که پهنای باند بیشتری خریداری می کنند و ارائه دهندگان پهنای باند خود را با BTTC به اشتراک می گذارند. به این ترتیب کاربران می توانند سریعتر دانلود کنند و از دانلود سریعتر و اشتراک گذاری سریعتر فایل لذت ببرند.

تغییرات ارز بیت تورنت

همانطور که در اوایل سال 2022 گفتیم، ارز BTT به ارز جدیدی ارتقا یافت و به نام BTTC به ارز دیجیتال جهان معرفی شد. اگر جزء دارندگان ارز BTT هستید، قطعاً در مورد تغییرات ایجاد شده در BTT و مبادله توکن های قدیمی (BTTOLD) به BTTC سؤالاتی دارید. اول على تعليق تعليق تعليقة ين عرز هيك تاسيري بر ويرة توكنهاي شمانيميگرد. توکن های شما در هیچ کجا یافت نمی شوند و بلاک چین همچنان از ارز قدیمی BTT پشتیبانی می کند.

بيت تورنت

از جمله تاثیراتی که این تغییرات بر ارز BTTC گذاشته است می توان به منابع زیر اشاره کرد:

  • ارز BTTC یک توکن ارتقا یافته BTT است که تراکنش ها را سریع تر، ایمن تر و گران تر می کند.
  • اگرچه یک سری تغییرات رخ داده است، BTT همچنان ارزش بازار فعلی خود را حفظ کرده است.
  • تفاوت بین توکن های جدید و قدیمی BTT این است که آنها از TRC10 به TRC20 ارتقا یافته اند و ارز BTTC به عنوان توکن TRC20 در شبکه TRON واقعی معامله می شود.
  • BTTOLD و BTTC بريا يك دوره موين با هم وجود داشت. در حالی که ارزش این ارز در بازار بدون تغییر باقی می ماند، BTTOLD به تدریج به BTTC تبدیل می شود که شاهد افزایش سرمایه در گردش آن از 990,000,000,000 به 990,000,000,000,000 خواهد بود. نرخ مبادله 1: 1000 است، به این معنی که برای یک واحد BTTOLD، 1000 واحد BTTC خواهید یافت.

تفاوت بین BTTOLD و BTTC چیست؟

چهار دلیل واقعی برای انجام این تغییر نام وجود دارد:

  • از زمانی که ارز BTTC خریداری و به زنجیره بیت تورنت اضافه شد، شبکه غیرمتمرکزتر شد و شبکه را به بزرگترین پروتکل ارتباطی غیرمتمرکز در جهان تبدیل کرد.
  • در حال حاضر هذا الرئیس BTTC دیجیتال، بین شبکه‌های Tron، Ethereum و BSC قابل تعامل است.
  • تراکنش‌های سریع‌تر، پروتکل از مکانیسم توافق عمومی PoS استفاده می‌کند که سرعت تراکنش‌ها را با میانگین زمان بلوک ۲ تا ۳ ثانیه افزایش می‌دهد.
  • کارمزدهای کامزد باینی تراکنش (کمتر از 0.01 دیلار به تور آمه) مشکل ناشی از کارمزد تراکنش های جازاف را از بین میبرد.

آخرین نامه

اگر قبلاً توکن‌های BTTOLD خود را تبدیل نکرده‌اید، به‌طور تصادفی ارز خود را تغییر نمی‌دهید و رمز قدیمی BTT همچنان پشتیبانی می‌شود. توافقات مبادله توکن‌های قدیمی با توکن‌های جدید برای همیشه مؤثر خواهد بود و کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند آنها را مبادله کنند.

منابع

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *