नक राह साफर ता सद उचान है है कृपरी डेर कोले 10 गाम साद

ورود به حوزه شبکه های کامپیوتری و ایجاد نمودار آموزش شبکه یا همان نقشه یادگیری و درمان صحیح شاید یکی از مهمترین مسائل برای شروع یادگیری شبکه های کامپیوتری برای علاقه مندان به این رشته باشد. تنوع دوره های آموزشی در شبکه بسیار زیاد است و در عین حال در بین انبوه موضوعات شبکه گم می شود.

در آن تصريق كامس دريم به شما يك نكته راه تعريف سفر تا حدد هناق برا يك بدون برنامج را مي كنيم را كانيم را كره راه تيريں هنكوك و در راه هياه هي نيك و در راه هي. در بدون دقت به دبیگری ک متره می شود و استبر می دیمید کید.

مرحله 1: شبکه آموزشی به علاوه شبکه را راه اندازی کنید

چه دوره های شبکه مایکروسافت، دوره های شبکه سیسکو، دوره های آموزشی لینوکس و در نهایت تمامی دوره های حوزه فناوری اطلاعات در این موضوع اتفاق نظر دارند که مهم ترین و اولین دوره آموزشی شبکه برای ورود به این دنیا فارغ از رشته تحصیلی آموزش شبکه به علاوه است.

شبکه های کامپیوتر

بنابراین، اولین قدم یادگیری شبکه پلاس یا دوره شبکه آموزشی است. شناسایی سخت افزار شبکه، پروتکل ها و توپولوژی های شبکه، خدمات شبکه، کابل های شبکه، امنیت شبکه و … از جمله مهمترین فصول دوره نتورک پلاس. پس از یادگیری Network Plus می توانید وارد هر دوره آموزشی دیگری در زمینه شبکه های کامپیوتری شوید.

گام دوم : با دوره تعریف MCSA Windows کلاینت مسیر رامد دیدی

در گام دو شما باید به یک میز کمک بپردازید. تدون يتدين كامل بر روي روي بروي تحميل و ستيمت و ويندوز كلاينت يكي از اينهاست كه اين است. این دوره آموزشی معمولا با نام دوره آموزشی MCSA Windows Client شناخته می شود.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

پس از یادگیری این دوره، شما تبدیل به پشتیبان شبکه می شوید و می توانید وارد شبکه کار و بازار شوید. ساخت ویندوز، عیب یابی ویندوز، سطوح دسترسی، نصب و…

گام سوم : با دوره تعدید MCSA ویندوس سرور کار کود رامد دید.

हाला नुबत बह अग्याय स्वर्वर स्वर्वर شما باید تا ستور MCSA ویندوس سرور از سریوس هی ویندوز Learn. راه اندازی شبکه دامین و مدیریت سرویس هایی مانند سرور فایل، سرور DNS، سرور VPN و … در این مدت فرا گرفته می شود. دورة MCSA Windows Server برای شما حکم کریل یا کلب ورود به بازار کر کریکی را درد و بری شما zamimi est. توجه داشته باشید که نیازی به یادگیری MCSE Windows Server در این سطح ندارید.

گام چارام: ik dure sisko ucastnik dre page CCNA RS Learn

کادم چاحم تیکریں استبرین استبری سیسکو است. آموزش کار ابتدا با تجهیزاتی مانند سوئیچ، روتر و فایروال در شرکت و داشتن دیدی از ماهیت VLAN ها و مسیریابی و موارد دیگر.

در این سطح برای ورود به دنیای کار شبکه کافی است تا زمانی که یک تخصص تخصصی در زمینه زیرساخت انتخاب کنید. سطوح بالاتر از Cisco مانند CCNP و CCIE در ابتدای یادگیری شبکه توصیه نمی شود.

गाम पुन्जम : लिनोक्स रा ता दुश्व LPIC 1 उवास

Linux ين روشنا يك زام است کار نیست شما یک ادمین تمام عیار لینوکس شید اما باید این سیستم امعل را بنشینید. نرم افزار را نصب کنید، از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید و با دستورالعمل های اولیه کار کنید. اگر مستقیماً با لینوکس کار نکنید، مطمئناً از آن در شبکه رایانه خود استفاده خواهید کرد. و دانستن لینوکس تا دروه دوره تعدید LPIC 1 به شرکت برامید می شود. برای شروع آموزش لینوکس با Linux Essentials بهتر شروع کنید.

شبکه های کامپیوتر

پاسخ : حتماً مرکز مجازی سازی دوره آموزشی یا VCP-DCV را یاد بگیرید

این روزها تقریباً هیچ شبکه ای در دسترس نیست. ترودون شركت VMWare از جمالة محبوب ترنيم مجازیسازي ستيدت . مرکز آموزشی VCP-DCV

غام هفتم : مكروتيك را در حد دورة Learn MTCNA

استقبلة استبرائتي مكروتيك آن روزها در هر سوروي وودود دارد بد نیست بری هیسبرسی بیریتنیت، کریبی بری کرینتین و برا برای کروتره و شیوک هی ن شرکتی در دروه MTCNA که ولین دوره MICROTIC است کید و در کلی رباست به این سیستم و شرکفزر.

شبکه های کامپیوتر

در پیاین کام هفتم شما یک مدین هوره ای هندیک (مدیره هندی هرین ای) و می کا براحتی یک هیک هینکی کیندیند. در این لحظه، شما کلید یک شبکه فرانسوی هستید که می تواند نیازهای هر سازمان و شرکتی را برآورده کند. اگر همچنان در یادگیری و نحوه پیمایش در شبکه های کامپیوتری شک دارید می توانید به این لینک مراجعه کنید آموزش شبکه ببینید چگونه شروع کنید

اما بر اساس نیاز هر شرکت یا سازمانی می توانید تخصص خود را گسترش دهید و در هر یک از زمینه هایی که نام بردیم وارد حوزه های تخصصی تری شوید. ذاتاً شما علاقه مند به گذراندن هفت دوره آموزشی مختلف هستید، بنابراین می توانید علایق خود را بیابید و آنها را به صورت تخصصی تری دنبال کنید. به این نکته توجه کنید که تقریبا هیچ شغل تخصصی در زمینه شبکه چه در ایران و چه در کشورهای خارجی وجود ندارد. همین مسیر راه می توادن که به شما کمک کند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *