کلمبیا بوکارامانگا ، قهوه ایده آل

کلمبیا-بوکارامانگا-،-قهوه-ایده-آل

Colombia Bucaramanga: یک قهوه ویژه با پرواز بالا که طعم ، طعم و اصالت را ارائه می دهد. ما یک قهوه درجه یک به شما ارائه می دهیم. بیایید با هم کشف کنیم که قهوه کلمبیایی بوکارامانگا چگونه است و همچنین تاریخچه این منطقه تولید کننده که به لطف صلاحیت تولید قهوه با کیفیت بالا در خاک ایده آل ، بیشتر در مورد آن صحبت می شود. در جستجوی یک قهوه تازه با پایان طولانی: این لوبیای عالی برای بزرگترین دوستداران قهوه خاص است.

کلمبیا بوکارامانگا ، منطقه


بوکارامانگا منطقه ای از کشور کلمبیا است که در بخش مشهور سانتاندر واقع شده است. این منطقه زیبا در شمال کشور واقع شده است. تولیدکنندگان و ساکنان ، بوکارامانگا را “منطقه” پایتخت این بخش می دانند ، زیرا دومی دارای 50 است “000 هکتار برای تولید قهوه ، نه فقط قهوه مخصوص. ما برزیل را به عنوان یک تولید کننده درجه یک جهانی می شناسیم ، اما کلمبیا همچنین یک کشور تولید کننده غول پیکر است که بیش از آن می کند “000 تهیه کنندگان. در واقع ، این رقم در مقایسه با میزان آن چیزی نیست: فقط 5٪ از وزن برداشت شده را نشان می دهد.

کلمبیا بوکارامانگا ، جزئیات بیشتر فرهنگ


در بخش سانتاندر ، قهوه سخاوتمندانه بیش از 1 “200 متر ارتفاع به منظور کاهش سرعت توسعه گیلاس در مورد یک شراب Grand Cru. این روش کشت ، قهوه را بسیار پیچیده می کند. تولیدکنندگانی که در این بخش کار می کنند ، با استفاده از پارچه های به اصطلاح “پاراسل” بازی می کنند تا به کند شدن دانه کمک کنند. نه تنها سایه بهتر کنترل می شود ، بلکه این روش بیش از هر چیز شامل ایجاد ثبات در محیط رشد و در عین حال حفظ دمای مناسب برای آب و هوا است.

“000 تولید کنندگان: در قلب سانتاندر ، 55٪ تولیدکنندگان بیش از یک هکتار ندارند: این فقط به آنها امکان می دهد کار خود را انجام دهند و درآمد مناسبی کسب کنند. اینها خانواده هایی از چندین نسل هستند که مزارع خود را اداره می کنند. آنها سپس از تحویل قهوه به بخش مراقبت می کنند تا دانه را برای فرآوری آماده کنند. تولیدکنندگان کمتر از یک هکتار در خرید دستگاه پردازش که هزینه آن برای مقدار دانه تولیدی بسیار گران است ، فایده ای ندارد.


کلمبیا بوکارامانگا ، قهوه با کیفیت بالا


قهوه کلمبیا بوکارامانگا قهوه برتر شناخته می شود ، معروف به “سوپرمو”. این قهوه به دلیل طعم بسیار خاص ، بسیار کمیاب در رده های بالای قهوه طبقه بندی می شود. همه تولیدکنندگان این بخش ، انواع Castillo را تولید می کنند. به جای درمان ، محلول شسته شده مناسب ترین نوع برای تولید رایحه قهوه خواهد بود. وقتی از تعداد هکتار برای هر تولیدکننده صحبت می کنیم ، به طور متوسط ​​بیش از 3-4 هکتار برای هر خانواده نمی رسیم.

تولیدکنندگان برای نسلهای مختلف تلاش کرده اند تا یک قهوه کاملاً تازه را با امتیاز بالا ارائه دهند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *