کف سرامیکی ، همه مدلهای سرامیکی آشپزخانه ، طبقه پذیرایی و پارکینگ

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک لمینت شده مرجع قابل اعتماد برای خرید انواع اصلی سرامیک آشپزخانه ، اتاق نشیمن و پارکینگ. برای خرید بهترین مارک های داخلی و خارجی سرامیک کف کافی است به وب سایت کشیران و سرامیک از بین دسته های موجود ، موردی را که نیاز دارید انتخاب کنید. سرامیک های شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب به دست شما می رسد.

بسته به نوع کاربرد سرامیک ها را می توان به دو نوع تقسیم کرد کف سرامیک و بدنه سرامیکی شکاف دار. سرامیک کف نوعی کفپوش برای ساختمانهایی است که به دلیل راندمان و سودآوری بالا از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

سرامیک مصرفی برای پوشاندن کف سرویس های بهداشتی ، پذیرایی ساختمان ، آشپزخانه ، پارکینگ و … متفاوت هستند. در واقع ، هر کس باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. در اینجا با برخی از سرامیک های کف آشنا می شویم و انواع مدل های سرامیکی آشپزخانه ، پذیرایی ، پارکینگ و ویژگی های آنها را بررسی می کنیم.

کف سرامیک

انواع مدل کف سرامیکی بر اساس ظاهر

یکی از عواملی که سرامیک ها را از یکدیگر متمایز می کند ظاهر آن است. برخی از سرامیک ها براق و برخی دیگر مات هستند. انواع دیگری نیز وجود دارد که به آنها سفال نواری ، سفال پازلی و غیره می گویند. سفال های پازلی سفال هایی هستند که می توان با مونتاژ چندین عدد از آنها برای ایجاد شکل منحصر به فرد ایجاد کرد. لازم به ذکر است سرامیک با طرح چوبی و پارکت نمونه دیگری از سرامیک های کف است که مورد استقبال اکثر مردم قرار می گیرد.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

انواع مدل های سرامیکی بر اساس جذب آب

میزان جذب آب از سرامیک ها یکی دیگر از عواملی است که سرامیک های کف را متمایز کرده است. سرامیک های کف را می توان با توجه به این عامل به سه گروه E1 ، E2 و E3 تقسیم کرد. میزان جذب آب سرامیک در گروه E1 بین 0 تا 3 درصد است. لازم به ذکر است که سرامیک گرانیت و پرسلان در این دسته قرار می گیرند. میزان جذب آب از سرامیک در گروه E2 بین 3 تا 10 درصد است و سرامیک های لعاب دار در این گروه قرار دارند. به خاطر داشته باشید که برای انتخاب سرامیک های کف برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی ، بهتر است از سرامیک E1 استفاده کنید تا جذب آب کمتری داشته باشد.

کف سرامیک

انواع مدل های سرامیکی بر اساس مواد و فرایند تولید

سرامیک های کف نیز بر اساس مواد و فرایند تولید قابل تشخیص هستند. بر اساس مواد ما دو نوع سرامیک کف داریم:

  • سرامیک کف چینی
  • نه سرامیک چینی یا کف معمولی

سرامیک های چینی دارای کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری نسبت به سرامیک های غیر چینی هستند. پودر فلدسپات ، خاک رس تصفیه شده ، گرد و غبار ماسه بسیار ریز و … موادی هستند که برای تولید این نوع سرامیک استفاده می شوند. توجه داشته باشید که از خشت های تصفیه نشده در تولید سرامیک های غیر چینی استفاده می شود. سرامیک های چینی در دماها و فشارهای بسیار بالایی پخته می شوند که به افزایش استحکام و دوام آنها کمک می کند.

انواع مدل سرامیک در طبقه آشپزخانه ، پذیرایی و پارکینگ

مدلهای مختلف برای پوشش کف قسمتهای مختلف ساختمان مانند پارکینگ ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاقها و…. انتخابی وجود دارد که بستگی به سلیقه و توان مالی افراد دارد. توجه داشته باشید که سفال با نقوش سنگ ، سفال با نقوش آجری ، سفال با طرح چوب ، سفال چهارخانه ، سفال برجسته و … برای پوشش کف پارکینگ ساختمان مناسب هستند. لازم به ذکر است که کف سرامیک پارکینگ باید به گونه ای باشد که علاوه بر مقاومت فشار بسیار بالا ، مقدار COF یا سر آنها کم باشد. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید ، به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

از جمله مدلهای سرامیکی کف پذیرایی می توان به سرامیک وریدی براق ، سرامیک با رگه های مات ، سرامیک معمولی ، سرامیک از چوب و پارکت ، سرامیک با پازل و موارد دیگر اشاره کرد.

سرامیک های کف آشپزخانه مانند دیگر سرامیک های کف دارای تنوع زیادی هستند که انتخاب آنها بستگی به سلیقه افراد ، هماهنگی آن با سایر وسایل و .. دارد اما میزان جذب آب توسط سرامیک آشپزخانه باید COF کم و کم باشد تا خطر کاهش یابد. از لغزش برخی تصور می کنند سرامیک کف اتاق پذیرایی همان سرامیک کف آشپزخانه است ، همانطور که گفته شد انتخاب سرامیک بستگی به ذائقه افراد دارد.

در فروشگاه اینترنتی کاشیران امکان خرید بهترین و جدیدترین سرامیک های کف با مناسب ترین قیمت وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سرامیک های کف اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، پارکینگ و … می توانید به وب سایت کشیران مراجعه کرده و بهترین سرامیک ها را از مشهورترین مارک های موجود در بازار ایران خریداری کنید.

کارشناسان کاشیران با سالها تجربه در فروش انواع کاشی و سرامیک بهترین راهنما برای خرید بهترین نوع هستند کف سرامیک هستند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *