کریسمس مبارک – کریسمس و قلب

کریسمس-مبارک-–-کریسمس-و-قلب
عکس: www.halldorjonssonphotography.com

باید اعتراف کرد که من بعضی اوقات در کریسمس از خواب بیدار می شوم و ذهنم به سمت روزهای گذشته که کودک و نوجوان بودم می چرخد برای بزرگ شدن در هوانری در بورگرفاروئور.

من با انجیل کریسمس بزرگ شدم که داستان کودک عیسی را در ذهنم زنده کرد و آن خاطره ای است که بیشتر از همه برای آن گرامی دارم. این روزها روزهای زیبایی بود و پیام کریسمس در مورد عشق و صلح برای من جذاب بود و از آن زمان سعی کردم این پیام را در ذهن داشته باشم و او زندگی خوبی در درون من دارد.

من ، مثل خیلی های دیگر ، در آمادگی برای کریسمس ، گاهی اوقات با صدای بلند ، دیدگاههایم را بسیار عالی نشان می دهم. من معمولاً هرگز از پس همه چیز بر نمی آیم ، اما بگذارید به هیچ وجه برایم خراب نشود. راستش را بخواهید ، این واقعیت را دوست دارم که فرد کامل نبودن بخشی از کریسمس است ، اشکالی ندارد. با این حال ، این آداب و رسوم پیرامون ظهور و جشن کریسمس است که برای من عزیز است و من دوست دارم وقتی صحبت از جشن های کریسمس می شود کمی نظریه پردازی داشته باشم.

غذای کریسمس و قلب

یکی از مواردی که در این زمان با بیماری قلبی زندگی می کنیم باید به خاطر داشته باشیم ، غذا است. همه این گوشت های دودی و آنچه همراه آن است مقابله با برخی از ما دشوار است. به طور واضح ، تنها گذاشتن این کار همیشه آسان نیست ، اما مهم است که از احساس خود آگاه باشید و با احتیاط پا روی زمین بگذارید. گزینه های مختلف دیگری در صورت عدم دود گوشت موجود است و می تواند گزینه خوبی باشد.

حملات قلبی در کریسمس

این یک پدیده مشهور است که افراد بیشتری در کریسمس نسبت به سایر مواقع سال دچار حمله قلبی می شوند. با این حال ، آنچه حتی جدی تر است ، این است که تحقیقات نشان می دهد میزان مرگ و میر ناشی از حملات قلبی تا 30 در کریسمس و 12 و 30. دسامبر با بالاترین میزان مرگ و میر ، اما اول ژانویه بسیار نزدیک است. به حدی که اغلب گفته می شود کریسمس یک حمله قلبی است. این امر توجه ما را به این معطوف می کند که از قبل بدانیم در صورت بیماری چه کاری انجام دهیم و از تماس با شماره اورژانس دریغ نکنید 112 اگر درد قفسه سینه بد یا مداوم باشد و به کمک نیاز باشد.

امید من صادقانه است که تعطیلات را بدون نیاز به خدمات اضطراری پشت سر بگذاریم. متأسفانه ، افراد زیادی وجود دارند که باید به آنجا نگاه کنند ، اما ما می توانیم با آهسته رفتن از درهای شادی ، وزن خود را روی ترازو قرار دهیم و از غذاهای دودی و نمکی دوری کنیم.

با یکدیگر مهربان باشید ، خانواده را در کریسمس پرورش دهید و پیوندها را تقویت کنید.

در تعطیلات از لذت و آرامش لذت ببرید.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *