کافه بوروندی ، مسیر انحرافی در کیرزی

کافه-بوروندی-،-مسیر-انحرافی-در-کیرزی

قهوه بوروندی ، آیا تاکنون نام آن را شنیده اید یا آن را چشیده اید؟ به استثنای قهوه آفریقایی با شکوه تمام. نام “Kirezi” به طور تصادفی استفاده نمی شود. در واقع ، این اهمیت زیادی برای تولیدکنندگان کشور دارد. یک قهوه ویژه استثنایی را کشف کنید که از یک منطقه باشکوه بوروندی واقع شده است و بیش از 1 ‘680 متر فاصله دارد ارتفاع در مورد آن قهوه خوشمزه چطور؟ بیایید تمام تاریخ قهوه بوروندی را مرور کنیم ، و از Terroir و هزار عطر و طعم آن که در خاک آفریقا ایده آل برای قهوه خاص است ، عبور دهیم. یک قهوه لوبیای لوکس که در انتهای یک فنجان زیبا قهوه فیلتر قرار می گیرد. بیشتر بدانید!

قهوه بوروندی ، این کشور قهوه چیست؟

قهوه خیلی دیر معرفی می شود در این کشور ، تنها در است که بوروندی قادر خواهد بود از تجارت قهوه این روش کشت در اقتصاد کشور اهمیت پیدا کرده است و خیلی زود است که هزاران تولیدکننده کوچک در سراسر کشور تشکیل می شوند تا قهوه را کشاورزی خود کنند. قهوه بوروندی برخلاف سایر کشورها مانند اتیوپی که در 800 سالهای قبل از میلاد با قهوه آشنا شدند ، دیر به کشور رسید. این فرهنگ توسعه در طول تریروها مدت زمان طولانی به طول انجامید ، زیرا حدس زدن اینکه آیا همه خاکها برای قهوه مناسب هستند دشوار است. در واقع ، توسعه یک درخت قهوه بیش از 5 سال قبل از داشتن محصول جالب گسترش یافته است.

قهوه بوروندی ، منطقه روگوری

قهوه بوروندی قهوه ای است که در سرزمین بویسیگا تولید می شود ، استانی که در کشور به دلیل فرهنگ پیت نوآر مشهور است. کیرزی به معنای “زیبایی” است. در قلب ایستگاه روگوری است که قهوه فرآوری می شود. علاوه بر این ، این کارواش زیبا چند سال بعد از ساخت اقتصاد اصلی قهوه ، در 1978 ساخته شده است. ما در ایستگاه روگوری در ارتفاع 1 ′ 680 قرار داریم که به معنی “تاج” است. این ایستگاه صدها هزار کیلو قهوه بیش از 2 “000 برداشت و کشت شده را گرد هم آورده است تولید کنندگان از روستاهای اطراف. در واقع ، خاک بوروندی بسیار پیچیده است و بنابراین برای کشت قهوه های خاص مناسب است. این منطقه دوره های بارندگی نسبتاً قابل توجهی را تجربه می کند ، اما برای قهوه ایده آل است.

Café Burundi، the station

ایستگاه واقع در هزاران متر بالاتر از سطح دریا آینده خود را به طرز چشمگیری می بیند ، به همین دلیل است که هر ساله کشاورزان را در مورد نحوه شستن قهوه آموزش می دهد ایستگاه. این روشی است برای نزدیک شدن به کشت کننده ، دانستن اینکه آنها بیش از 2 “هستند 000. ایستگاه به اصطلاح تعاونی در توسعه پایدار سرمایه گذاری می کند ، زیرا از آب شستشو و بقایای گیلاس قهوه به عنوان کود جدید استفاده مجدد می کند ، به منظور توسعه و رونق بخشیدن به سایر محصولات.

یادداشت های مزه دار

تخصص قهوه از بوروندی خوب است بوربن تولید شده در یک خاک پیچیده ، در فنجان نهایی نت های خوبی از زردآلو و شکر قهوه ای ارائه می دهد. در حقیقت ، این قهوه از نظر کارشناسان غلات ، شیرین ترین قهوه در کام شناخته شده است. شهرداری بوسیگا ، واقع در قلب سرسبزی زیبا ، برای پرورش قهوه آفریقایی بسیار مناسب است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *