کاسنی: چرا کاسنی را در قهوه خود قرار می دهید؟

کاسنی:-چرا-کاسنی-را-در-قهوه-خود-قرار-می-دهید؟

کاسنی: چرا آن را در قهوه خود قرار دهید؟ از کی تا حالا ؟ داستان این گل چیست؟ چرا قرنهاست که زیاد صحبت کرده ایم؟ بیایید فرهنگ یک گیاه را کشف کنیم که ظاهرا فقط خوب و سلامتی ما را می خواهد! از طریق مقاله ما ، در مورد این روش آماده سازی اصلی که در اندکی قلب قلب اروپا را جلب کرده است ، بسیار بیاموزید. گیاه و قهوه اصطلاحاتی هستند که به خوبی ترکیب می شوند ، به خصوص وقتی یاد بگیریم که سلامتی ما مطلوب است. واقعاً چیست؟ کل تاریخچه چیکو را کشف کنید!

تاریخچه کاسنی

تاریخچه کاسنی به همان اندازه قهوه ساده و افسانه است چای یا کشف یک میوه. کشف این گیاه به دلیل توسعه آن در مناطق وحشی در قلب مصر برای همیشه یکی از زیباترین اکتشافات در تاریخ طبیعی خواهد بود. فضائل کاسنی بیشتر به عنوان داروهای پزشکی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گرفت. در آن زمان ، این گیاه عالی به دلیل داشتن بسیاری از فضیلت های دارویی به عنوان “دوست ایمان” در نظر گرفته می شد. در طول قرون وسطی ، اروپایی ها این گیاه وحشی را به عنوان داروی پزشکی کشت می کردند.

تاریخچه کاسنی و قهوه؟

در ابتدا ، مخلوط کردن یا جایگزینی قهوه با کاسنی در هلند انجام شده است 16 e قرن. آنگاه این یک بسط واقعی است که این گیاه در قلب اروپا تجربه می کند. علاوه بر این ، آن را به سرعت در فرانسه ، به ویژه در زمان جنگ ، قدردانی کرد. در واقع ، کشورها کمبود قهوه را در مواقع بحران تجربه کردند. برای جبران کمبود کافئین ، ریشه کاسنی کباب شد تا مخلوط تقریبا مشابهی حاصل شود.

تا به امروز ، در صورت بروز بحران ، اروپا هنوز هم از کاسنی بعنوان جایگزین اصلی قضاوت می کند. در کافی شاپ در واقع ، در طول دو جنگ جهانی اخیر قرن 20 () قرن ، اروپا کاسنی را به عنوان یک روش قضاوت کرد مصرف اصلی برای جبران کمبود قهوه.

تولید ریشه

برای تهیه یک قهوه کاسنی خوب ، بیایید در مورد برداشت صحبت کنیم. برداشت فقط در ریشه ها صورت می گیرد. متاسفانه بقیه گیاه بی توجه است. حتی 20 سالها پیش ، ما 1 میلیون تن کاسنی برداشت کردیم. در حال حاضر فرانسه بزرگترین تولید کننده جهان ، قهوه است. ما در مورد تولید کننده جهانی مانند برزیل صحبت خواهیم کرد ، که عمدتا به خاطر قهوه صادر شده در سال شناخته می شود.

نقش پودر

Au در ابتدا ، به ویژه با توجه به نقش دارویی و فضیلت های دارویی ، شیكور خیلی سریع به عنوان جایگزینی قهوه مورد استفاده قرار گرفت ، اما نه تنها. کاسنی به دو دلیل بسیار جالب دیگر استفاده شده است:

اقتصاد قهوه: ریشه ها از نظر قیمت بازار همیشه ارزان تر از قهوه هستند. بنابراین مصرف کنندگان ترجیح می دهند کاسنی را برای اضافه کردن قهوه پودری بخرند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند.

تلخی: از زمان درگیری های جهانی ، قهوه ای که باقی مانده بود اغلب تلخ بود. ، غالباً بیش از حد Robusta … برای غلبه بر این تلخی ، جمعیت به سرعت واکنش نشان دادند و ایده خود را مطرح کردند. در واقع ، مخلوط کردن پودر کاسنی با تلخی قهوه در واقع آن را کاهش می دهد. بنابراین ، این یک روش خوب برای کاهش طعم تند قهوه ، داشتن طعم خوب در دهان بود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *