چیزهای بی اهمیت: آریتمی قلبی

چیزهای-بی-اهمیت:-آریتمی-قلبی

اگر این مشکل شما را تحت تأثیر قرار داده و توضیح داده نشده است ، توصیه می شود با پزشک مشورت کنید و پرونده را بررسی کنید.

آریتمی یا اختلال قلبی به نام آریتمی گفته می شود ، اما انواع مختلفی از این اختلالات وجود دارد. برخی از آنها بی گناه هستند در حالی که برخی دیگر جدی تر هستند ، می توانند منجر به تلفات یا حتی مرگ ناگهانی شوند.

در زیر برخی از تعاریف آریتمی قلبی از وب سایت مرکز قلب آمده است:

  • ، برادی کاردی
  • ضربان قلب کند است (معمولاً به عنوان ضربان قلب در زیر تعریف می شود / دقیقه).

  • تاکی کاردی
  • ضربان قلب است (معمولاً به عنوان ضربان قلب بیش از / دقیقه تعریف می شود).

  • آریتمی خارج از بطن یک آریتمی قلبی است که از بالای بطن شروع می شود ، به عنوان مثال در پورتال ها -Supra- به معنای فوق و -Ventricular- به بطن هایی که محفظه پمپاژ اصلی قلب هستند اشاره دارد.
  • آریتمی بطنی (آریتمی بطنی) یک آریتمی قلبی است که در بطن قلب شروع می شود

از داروها می توان برای آریتمی استفاده کرد ، به عنوان مثال مسدود کننده بتا یا مسدود کننده کلسیم. اگر اختلال قابل توجهی در هدایت الکتریکی قلب وجود داشته باشد ، گاهی توصیه می شود که همراه با تجویز یک ضربان ساز در فرد قرار دهید.

سیستم قلبی عروقی قلب را می توان به روش ساده ای مورد بررسی قرار داد ، در نتیجه منبع و ماهیت آریتمی قلبی را شناسایی و مشخص می کند. سپس ، اغلب می توان با سوزاندن کانال های اضافی ارتباطی در سیستم ، مسیرهای ناخواسته بالقوه ای که باعث ایجاد بی نظمی می شود را پاک کرد.

آریتمی بطنی

  • آریتمی بطنی نوعی اختلال ریتم قلب است که در بطن قلب شروع می شود. “بطن” به بطن ها یا پشت قلب اشاره دارد.
  • انقباضات بطنی زودرس
    (PVC)) در اثر سیگنالهای الکتریکی سلولهای موجود در بطن ها ایجاد می شود. این سیگنال های الکتریکی بین ضربان های طبیعی قلب ظاهر می شوند. سکته مغزی اضافی معمولاً خیلی زود بعد از سکته مغزی طبیعی اتفاق می افتد ، اما معمولاً بعد از سکته مغزی اضافی فاصله زمانی طولانی تری وجود خواهد داشت تا زمان رسیدن سکته مغزی طبیعی بعدی. اغلب آنها علائمی ایجاد نمی کنند و نیازی به درمان خاصی ندارند. بعضی اوقات این سکته های اضافی با فشار روانی یا مصرف سنگین کافئین یا نیکوتین افزایش می یابد. در بعضی موارد ، سکته های اضافی را می توان از بطن ها گرفته تا بیماری های قلبی اساسی یا اختلالات موجود در شور بدن نشان داد.
  • تاکی کاردی بطنی (VT)
    ضربان قلب سریع است که در بطن قلب شروع می شود. این ریتم ها چنان سریع می شوند که قلب نتواند خون را بین ضربان ها پر کند ، فشار خون افت می کند و جریان خون به اندام ها کاهش می یابد. این می تواند باعث سرگیجه و غش شود. بیشتر اوقات ، این آریتمی را می توان به بیماری زمینه ای قلبی نسبت داد. بیماران مبتلا به تاکی کاردی بطنی همیشه باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند تا علت اصلی برای درمان مناسب را پیدا کنند.
  • فیبریلاسیون بطنی (VF) ) یک آریتمی تهدید کننده زندگی است. سپس برق بطن بسیار سریع ، تصادفی و نامنظم می شود. سوسک ها ساکت خواهند بود و هیچ انقباض واقعی در این محفظه های مهم قلب وجود نخواهد داشت. جریان خون به اندام های بدن بسیار اندک است. ناخودآگاه طی چند ثانیه اتفاق می افتد. مراحل احیا فوری و استفاده از شوک الکتریکی باید در اسرع وقت شروع شود تا قلب به ریتم مناسب برسد. فیبریلاسیون بطنی شایعترین علت مرگ ناگهانی است

برای فیبریلاسیون بطنی ، لازم است هرچه سریعتر مراحل احیا را شروع کنید.

قطع بندر

  • “آریتمی فوق بطنی” یک آریتمی قلبی است که از بالای بطن قلب ، معمولاً در گره دهلیز یا AV شروع می شود. “Supra” به معنای فوق و “بطن” به بطن یا پشت قلب اشاره دارد.
  • انقباض دهلیزی اولیه (PAS)) توسط الکتروکاردیوگرافی از درگاههای قلب ایجاد می شود ، که از الکتروکاردیوگرام از گره سینوسی پیشی می گیرند.
  • تاکی کاردی فوق مغزی پاروکسیسمال (PSVT) ضربان قلب سریع و منظم است که با درگاه های قلب شروع می شود. علائم ضربان قلب ناگهانی سریع و منظم است. اغلب پریشانی و ضعف وجود دارد. آریتمی اغلب به همان سرعت شروع می شود.
  • تاکی کاردی مسیر جانبی لوازم جانبی ضربان قلب سریع ، معمولاً منظم است که می توان به این افزایش هدایت الکتریکی که بین دهلیز و بطن قلب وجود دارد ، نسبت داد. سپس برق از طریق بای پس و همچنین مسیر معمول از طریق گره AV عبور می کند. به این ترتیب چرخه ای از سیگنال های الکتریکی (به اصطلاح “reentry”) شکل می گیرد که در واقع می تواند از دو جهت پیش برود. یک عارضه جانبی مشابه با این سندرم به اصطلاح Wolff-Parkinson-White (WPW) وجود دارد که یک پدیده شناخته شده اما نادر است.
  • تاکی کاردی مجدد مجدد گره AV (AVRNT) ضربان قلب سریع و منظم است که می تواند در بیش از یک مسیر انتقال از طریق گره AV دنبال شود که می تواند به یک مدار مجدد منجر شود.
  • تاکی کاردی دهلیزی ضربان قلب سریع است که از درگاه های قلب شروع می شود
  • فیبریلاسیون دهلیزی (فیبریلاسیون دهلیزی ) یک آریتمی بسیار شایع است. سیگنال های الکتریکی بسیار تصادفی سپس از طریق درگاه های قلب عبور می کنند و برای هدایت از طریق گره AV رقابت می کنند. این باعث می شود ضربان قلب بسیار نامنظم و معمولاً سریع شود.
  • شکاف دهلیزی نقص عملکرد ناشی از یک یا چند مدار الکتریکی در درگاه های قلب است. ضربان قلب معمولاً به اندازه فیبریلاسیون دهلیزی نامنظم نیست. همچنین ببینید: چیزهای بی اهمیت: اطلس

  • به یاد داشته باشید که یک فیس بوک برای ما رها کنید

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *