چگونه Snipping Tool را در ویندوز 11 غیرفعال کنیم؟

همانطور که می دانید ابزار برش ا آرتینزار سانانان ئون سان سان سی نو ک ب شن س تن اما با نو با نو با س س س س س س پایان. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تصویر را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید یا یک کپی از آنچه روی دسکتاپ شما است ذخیره کنید، می توانید از این ابزار استفاده کنید.

با این حال، اگر از یک برنامه شخص ثالث برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز استفاده می کنید، ممکن است از ابزار دیگری استفاده کنید تکه تکه کردن نیازی به آن نیست אז אינ רו، אגר מי עשוק אוקדע تکه تکه کردن این مقاله را در رایانه خود غیرفعال کنید.

Snipping Tool در ویندوز چیست؟

ابزار برش، یک ابزار ضبط صفحه در ویندوز وجود دارد که به شما امکان می دهد تصویر یک صفحه کامل ویندوز را ذخیره کرده و آن را به اندازه دلخواه برش دهید. این ابزار دارای ویژگی هایی مانند برش فرم رایگان، برش مستطیلی، برش ویندوز و تمام صفحه است که هر یک از انها های های را بری کاربر می دهد هی کاکی را بری کاربر.

عاری از برش: این ابزار به شما امکان می دهد از صفحه مورد نیاز اسکرین شات بگیرید.

برش مستطیلی: با استفاده از این گزینه می توانید یک اسکرین شات مربع یا مستطیل در اندازه خود بسازید. استفاده از این قابلیت به شما این امکان را می دهد که یک اسکرین شات با سایز بسیار کم داشته باشید.

Snip ویندوز: قابلیت Windows Snip به شما امکان می دهد یک تصویر یا اسکرین شات از صفحه اصلی خود (بدون نوار وظیفه) ایجاد کنید.

تمام صفحه: همانطور که نامش مشخص است، تمام صفحه قادر است تصویر را با تمام جزئیات آن ثبت کند.

نحوه غیرفعال کردن Snipping Tool با استفاده از ابزار Local Group Policy Editor

چگونه ابزار Snipping Tool را غیرفعال کنیم

ویرایشگر خط مشی گروه محلی این یک ابزار عالی برای ویندوز است که به شما امکان می دهد تمام تنظیمات خود را در سیستم عامل خود پیکربندی کنید. אז אינ רו، אגר קוד רא רא ברים טעשיפים נמודן עדים تکه تکه کردن گرفته اید، استفاده کنید ویرایشگر خط مشی گروه محلی ми тованда и программы программы бесплатно.

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی “Win + R” از صفحه کلید اجرا کن آن را اجرا کنید
  • در فیلد عبارت مورد نظر gpedit.msc रा तायप कर्द्ध व सेप्स बर रोय विश्राा باشه کلیک
  • пес аз программы музыкла ویرایشگر خط مشی گروه محلی به «پیکربندی کاربر > قالب‌های اداری > اجزای ویندوز > رایانه لوحی > لوازم جانبی» بروید.
  • از پانل در سمت چپ تجهیزات جانبی آن را انتخاب کرده و سپس در پنجره جدید انتخاب کنید اجازه ندهید Snipping Tool اجرا شود دوبار کلیک کنید
  • از منوی منوی کریں فعال کردن انتخاب کنید
  • در بروی بروی بروی کیں درخواست دادن و سپس باشه کلیک

برای اکامی کامیں پس از آزا بالاستی، می بیشتو کود را راه کید کود راه کید. پس از نمع آن استگا، پیست کیند که ایا آکھیل تکه تکه کردن در كتابة شما غير فيكور شده است يا خير. برای بررسی این موضوع می توانید از کلیدهای ترکیبی “Win + Shift + S” استفاده کنید، اگر اخطار “ویندوز نمی تواند این برنامه را باز کند” ظاهر شد، از غیرفعال بودن این ابزار در رایانه خود راضی خواهید بود، در غیر این صورت می توانید دوباره دوباره قدم ها

نحوه غیرفعال کردن Snipping Tool با استفاده از ویرایشگر رجیستری

ابزار ویرایشگر رجیستری

ویرایشگر رجیستری همچنین، یکی دیگر از ویژگی های ویندوز با Snipping Tool غیرفعال شده است. یکی از مشکلات اساسی این ابزار در ویندوز این است که با یک تغییر کوچک می تواند آسیب عمده ای به کامپیوتر شما وارد کند. אז אני רו، העשים מי קינים כיבל אז הר קיאפים אז ריזיסטרי וינכוס ינכוס עועועוע

با آن حال، اگر همچنان علاقه مند به ایجاد تغییرات در ویندوز با استفاده از ابزار هستید ویرایشگر رجیستری اگر دارید، می توانید دستورالعمل استفاده از این روش را در ادامه مقاله بررسی کنید.

  • کادر ایدوازه ای اجرا کن آن را با استفاده از حقوق مدیر اجرا کنید.
  • کلمه Regedit را در قسمت مورد نظر تایپ کنید و سپس گزینه را تایپ کنید خوب کلیک
  • брай выбраться просмотров ход просмотров آره انتخاب کنید
  • سپس به ویرایشگر رجیستری به آدرس “HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREPolicies MicrosoftTabletPC” بروید.
  • در فریک که پوشه رایانه لوحی உருத்து மாட்ட்டு மாட்ட்டை برای تنمر آن کار، بر روی کریں مایکروسافت روی سمت راست کلیک کنید و سپس روی آن کلیک کنید جدید > کلید برو
  • ایکنون نام پوشه را به رایانه لوحی تغییر کلید و ذخیره تغییرات کلید وارد را بفشارید.
  • ایکنون بر روی پوشه رایانه لوحی راست شته و ســـس را کلیک کنید جدید > مقدار DWORD (32 بیتی). انتخاب کنید
  • نام پوشه را به DisableSnippingTool تغییر دادن
  • بر روی فایل DWORD دوبار کلیک کنید و سپس وارد شوید هگزادسیمال به شماره یک تغییر دهید.
  • در بروی بروی بروی کیں باشه کلیک

پس از انجام تغییرات بالا، پنجره رجیستری را ببندید و سپس کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. با استفاده از این ابزار تکه تکه کردن دوباره کار نخواهد کرد

ابزار Snipping را در رایانه خود غیرفعال کنید

अग्य आज गुज्ञेल تکه تکه کردن در ویندوس کریں می کیدیند، کریتن شکت در کھیں شما خداس ساده برع شد. با این حال، این تمام ماجرا نیست، زیرا ابزارهای شخص ثالث نیز امروزه توسط بسیاری از شرکت های دانمارکی طراحی شده اند تا با استفاده از چند کلید ترکیبی ساده، یک یا چند اسکرین شات از رایانه شما بگیرند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *