چگونه گوشی گوگل پیکسل خود را بی صدا کنیم

در طول سال‌ها، تلفن‌های هوشمند به لطف گسترش فناوری از فناوری‌های به‌ویژه پیشرفته استفاده می‌کنند. அக்குக்கு ، இந்தை க்குக்கிக்கிக்கு கார் பேர் பார் ருக்க்கு தியுக்கு திய் பாட்டி பாட்டி مثلاً به کوشی پیکسل گوگل توجه کنید در گذشته اگر از کاربران قدیمی این گوشی هوشمند بودید، به راحتی می توانستید با استفاده از دکمه پاور آن را روشن کنید، اما دیگر اینطور نیست.

اگر یکی از تلفن های پیکسل گوگل را دارید، روند راه اندازی مجدد و خاموش کردن آن متفاوت است. به همین دلیل است که دکمه روشن/خاموش نمایش دستیار گوگل در گوشی های جدید گوگل پیکسل نصب شده است. به آئین صوره، برای شما نیز این مسائه را دهد ک پس کویمی می توان پیکسل گوگل را کوموش کینیم؟ در این مقاله می توانید نحوه عملکرد این فرآیند را بررسی کنید.

نحوه غیرفعال کردن Google Pixel 5 و نسخه های قدیمی تر

طراحی پیکسل 7 پرو

Google Pixel 5 و گوشی های قدیمی تر با نسخه اندروید 11/12 به راحتی خاموش می شوند. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه روشن خاموش آن را برای چند ثانیه روی گوشی خود نگه دارید. منوی پاور نمایش داده می شود.
  • در این گزینه خاموش برای خاموش کردن تلفن هوشمند ضربه بزنید. بری راحتزی دوباره می کے کے کے راه اندازی مجدد انتخاب کنید

در نهایت یک صفحه سیاه برای چند ثانیه روی گوشی هوشمند نمایش داده می شود و سپس بسته به انتخاب شما پیکسل خاموش یا راه اندازی مجدد می شود.

چگونه گوگل پیکسل 7 و 6 را ساکت یا راه اندازی مجدد کنیم

منوی Google Pixel 7 Power

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

کموش کردن و ای راه راهتزی مجدد کویکی های Google Pixel 6 و 7 به کمک کریں هی تر کود کیں است. زیرا، نمی‌توانید دکمه پاور Google Pixel را برای مدت طولانی فشار دهید و نگه دارید. برای ارزیابی این فرآیند، می توانید مراحل زیر را بررسی کنید:

  • دکمه ها روشن خاموش و به روست صدا را به روست سماء در پیکسل گوگل کود بشارید و برای کند سینیا آن را نگهدارد. با تنمر آن کار منوی قدرت در صفحه ظاهر می شود.
  • איקונים דר מנוי מאד בר רוי משפעים خاموش اصابت با این حال، اگر می خواهید تلفن هوشمند خود را دوباره راه اندازی کنید. شما می توانید انتخاب کنید راه اندازی مجدد انتخاب کنید

از نو گوگل پیکسل Мы быстрой большой рошен/хамош ра брай медт товары бышарид. Замини ких проечать бод ми шод, телефон шама ми зд.

علاوه بر فرآیند فوق، می توانید نحوه عملکرد دکمه پاور را با استفاده از تنظیمات منو تغییر دهید. اگر احساس می کنید که این تغییرات تاثیر مثبتی در استفاده از گوشی دارد، می توانید نحوه انجام آن را در ادامه مقاله دنبال کنید:

  • مال خودم تنظیمات را در پیکسل گوگل خودت اجرا کن
  • صفحه را به پایین اسکرول کنید و سپس پیمایش کنید سیستم > حرکات برو
  • بر روی بریک دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید اصابت
  • آخرین گزینه منوی پاور انتخاب کنید

با این کار می توانید با استفاده از دکمه روشن/خاموش گوگل پیکسل را خاموش کنید به سر نمع برسانید از آن رو اغر اسوابل ای به اوزیر از دستیار گوگل تو نداری، این بار، من نمی توانم آن را انجام دهم.

چگونه گوگل پیکسل خود را بدون استفاده از دکمه پاور ریست کنیم

منوی تنظیمات سریع گوگل پیکسل

اگر دکمه Google Pixel کار نمی کند، می توانید با استفاده از ویژگی نرم افزار، صفحه را بی صدا کنید. برای انجام این کار می توانید مراحل ارائه شده در ادامه مقاله را دنبال کنید:

  • انگشت خود را روی صفحه اصلی پیکسل قرار دهید و سپس آن را به سمت پایین بکشید تا صفحه اعلان ظاهر شود.
  • அக்குக்கு குரு ராயா பாயு குக்க்கு தாயுக்க்கு க்க்குக்கள் க்க்குக்கள் اکنون دکمه پاور مبتنی بر نرم افزار را در سمت راست برنامه خواهید دید.
  • بر روی آن کے بزید تا من.ی پاور اجرا شود در نهایت بسته به آنچه می خواهید گزینه silent یا restart را انتخاب کنید.

نحوه بازنشانی تلفن هوشمند گوگل پیکسل

اگر پیکسل شما به ورودی های دکمه پاسخ نمی دهد، توصیه می کنیم گوشی هوشمند خود را دوباره راه اندازی کنید. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه روشن خاموش پیکسیل ход брай 30 یک ثانیه نگه دارید
  • صفحه به طور خودکار سیاه می شود و دستگاه شما بی صدا می شود.
  • اگر پیکسل شما جائرا راحتسی نشید، می بیشتی دمکہ قدرت دوباره را بفشارید.

کاوش کوکی کود کوش کندی

ساکت و دوباره راه اندازی شد گوگل پیکسل به آن سادگی نیست. با این حال، اگر بخواهیم به جنبه مثبت چیزها نگاه کنیم، گوگل چندین گزینه برای بی صدا کردن گوشی هوشمند شما در نظر گرفته است، بنابراین می توانید این کار را به روشی راحت تر انجام دهید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *