چگونه موکاسین درست کنیم؟

چگونه-موکاسین-درست-کنیم؟

در تابستان یا زمستان ، سرد یا گرم – یک موکاسین نازنین همیشه یک انتخاب عالی است! اما چگونه تهیه می شود؟ در اینجا چند گزینه وجود دارد.

به هر حال موکاسین چیست؟

اشتباه گرفتن بین همه نام های مختلف نوشیدنی های قهوه بسیار آسان است. وارونه ، لاته ، اوژوتو … بنابراین یکبار برای همیشه و برای جلوگیری از سردرگمی ، موچینو نوشیدنی قهوه ای است که ترکیبی از اسپرسو ، شیر و کاکائو یا شکلات است. این ترکیب شیرین و تلخ است که آن را بسیار خاص و محبوب می کند.

گرم یا سرد؟

موکاسین را می توان در دو نسخه سرد و گرم نوشید ، وقتی بعضی اوقات وقتی می گویید مقرنس کاملاً واضح است که منظور شما نوشیدنی گرم است ، در حالی که وقتی می گویید موکا منظور شما نسخه سرد است. با کمک قهوه ساز قهوه ساز و مواد اولیه به راحتی می توانید هر دو گزینه را در خانه آماده کنید.

یک دستورالعمل برای موکاسین های گرم

برای نسخه گرم شما به قهوه ، شیر و شکلات یا کاکائو احتیاج دارید. برای نسخه به روز شده و دلپذیر – ما همچنین خامه فرم گرفته تازه را توصیه می کنیم.

در مرحله اول ، شیر باید در قابلمه یا مایکروویو جوشانده شود. وقتی شیر را در قابلمه می جوشانید ، می توانید مکعب های شکلاتی را اضافه کنید تا ذوب شود و آنها را با شیر مخلوط کنید. گزینه دیگر جوشاندن شیر و افزودن پودر کاکائو یا شربت شکلات به آن است. اگر نوشیدنی خیلی شیرین نمی خواهید ، مطمئناً می توانید از پودر کاکائو شیرین نشده برای پخت استفاده کنید.

سپس دو وعده طولانی اسپرسو تهیه کنید ، یکی که در هر دستگاه قهوه ساز تهیه شود.

در آخر اسپرسو را با شیر جوشانده و شکلات یا کاکائو مخلوط کنید. و بلافاصله روی خامه زده شده تازه و خنک بریزید ، و می توانید با کمی پودر کاکائو تزئین کنید. اشباع!

دستور العمل Cold Mocchino

در کنار نسخه داغ ، تهیه نوشیدنی موکا سرد ، دلربا و با طراوت نیز امکان پذیر است. به ویژه نوشیدنی های خنک گزینه های بیشتری برای بازی و مواد اضافی به دستور غذا دارند.

نسخه اصلی سرد moccino مشابه نسخه داغ است. با استفاده از دستگاه قهوه دو وعده اسپرسو آماده کنید ، فقط این بار شیر سرد ، پودر کاکائو یا شربت شکلات را اضافه کنید و همچنین می توانید یخ و خامه تازه زده شده اضافه کنید.

برای غنی سازی نوشیدنی و دلپذیری بیشتر ، می توانید مقداری (یا کل) مقدار شیر را با خامه شیرین جایگزین کنید. گزینه دیگر جایگزینی مقداری شیر با بستنی شکلاتی است که باعث طراوت و خنکی و همچنین عطر و طعم شکلات غنی می شود.

برای نوشیدن نوشیدنی حتی بیشتر ، ما اضافه کردن لیکور Chloe را توصیه می کنیم (البته این نسخه فقط برای بزرگسالان مناسب است نه کودکان).

این نوشیدنی خاص از کجا آمده است؟

بعد از تهیه دستورالعمل ها ، خوب است کمی در مورد منشا مقرنس صحبت کنیم. این دقیقاً یک نوشیدنی استاندارد در کشورهای اروپایی نیست و در واقع به ویژه در ایالات متحده رایج است.

در گذشته انواع خاصی از دانه های قهوه در یمن رشد می کردند ، که طعم بسیار غنی و شکلاتی داشت. این دانه های قهوه از بندر شهر موها به سراسر دنیا صادر می شود – از این رو نام لاموکا را تحریف می کنند. امروز مقرنس تا حدودی ارتباط خود را با خاستگاه و تاریخ از دست داده است و نسخه مدرن تری از نوشیدنی های قهوه است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *