چگونه قهوه خود را شیرین کنیم؟

چگونه-قهوه-خود-را-شیرین-کنیم؟

چگونه قهوه خود را شیرین کنیم؟ روش های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد قهوه شیرین خوبی بدست آورید ، بدون اینکه لزوماً قند بسیار خام را در آن قرار دهید. علاوه بر این ، ما اغلب می شنویم که “قند بیش از حد ، برای سلامتی بد است”. بنابراین ، بیایید گزینه های دیگری پیدا کنیم که لحظات و استراحت های ما را رقم بزند – قهوه با ایجاد یک لمس بسیار سالم تر ، خوشمزه می شود. شما چی فکر میکنید ؟ از طریق مقاله ما ، نکات مختلف ما را کشف کنید که به شما امکان می دهد قهوه خود را شیرین کنید بدون اینکه لزوماً به قند خام بروید. بیایید برویم ، خواندن ، تمرکز ، کشف ، تقدیر! مقاله ای که به احتمال زیاد از وفادارترین قندها ناراضی نیست.

چگونه می توان قهوه شما را شیرین کرد ؟ ملاس!

ملاس شیرین کننده ، مخلوطی است که از پالایش قند چغندر یا شکر نیشکر حاصل می شود ، بنابراین بدیهی است که ما در حال صحبت کردن هستیم یک محصول طبیعی شیرین 100 ، برای سلامتی ما بی ضرر است. ملاس به دلیل داروی خوب قدیمی برای “مادربزرگ” شناخته شده است. در حقیقت ، صدها سال ، فرهنگ های خاصی از آن استفاده کرده اند تا دوباره خود را تقویت کنند و در نتیجه انرژی بیشتری داشته باشند. بسیار غنی از آهن ، قهوه اول از همه بسیار مؤثر است. علاوه بر این ، منبع کلسیم و منیزیم ، با صرف یک قاشق چای خوری ، این ترفند را انجام می دهد. ملاس همیشه بسیار شیرین است ، جایگزین بسیار خوبی برای جایگزینی قند خام است.

سایر محصولات طبیعی برای شیرین کردن قهوه شما

در حالی که در محصولات طبیعی باقی مانده است ، مقاله ما به ما کمک می کند تا قندهای مختلف طبیعی را برای جبران قند خام تغییر دهیم. به عنوان اولین گزینه ، ما با اشاره دارچین شروع می کنیم. دارچین قهوه را بسیار شیرین می کند ، اما شما باید آن را به خوبی میل کنید. در واقع ، در دوزهای زیاد ، ممکن است قهوه شما را با رایحه دارچین ادویه کند ، بنابراین در قلب دستور شما غالب می شود. با افزودن گرم به گرم های کوچک ، قهوه خود را طعم دهید و یک طرف دیگر از یک غذای شیرین را کشف کنید.

عسل برای شیرین کردن قهوه ایده آل است!

شکر خام که قند تصفیه شده نیز نامیده می شود جایگزین آن می شود عسل فقط ماده سلیقه نیست. البته ، عسل بسیار شیرین و به طور طبیعی شیرین است ، اما این همه چیز نیست. در واقع ، عسل به عنوان آنتی اکسیدان شناخته شده است و محصولی است که بسیار کمی فرآوری شده است. آیا می دانید شاخص گلیسمی عسل بسیار پایین تر (پایین) از قند تصفیه شده است؟ بنابراین ، شما طعم متنوعی قهوه ، با قند کمتری برای سلامتی خود به دست می آورید. نظر شما چیست؟

نظر شما درباره عصاره وانیل چیست؟

نظر شما چیست عصاره وانیل برای شیرین کردن قهوه خود به طور طبیعی و بدون از بین بردن طعم واقعی قهوه شما ؟ بیایید این نکته را دریابیم. کالری دریافتی وانیل بسیار کم است ، می توانید از آن استفاده کنید! عصاره وانیل 100٪ طبیعی است و کاملاً جایگزین قند خام است که در یک فنجان بسیار تهاجمی تر است.

و شما ، بهترین نکات برای شیرین کردن قهوه خود را بدون اینکه از قند خام استفاده کنید ، چیست؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *