چگونه دستگاه بلوتوث را از رایانه خود حذف کنیم؟

استفاده از دستگاه بلوتوث در رایانه به شما امکان می دهد از ویژگی ها و برنامه های بیشتر لذت ببرید. به عنوان مثال، می توانید هدفون، ماوس، صفحه کلید، بلندگو یا هر وسیله جانبی دیگری را به رایانه خود متصل کنید. از طرف دیگر، مهم ترین ویژگی در اختیار شما این است که می توانید فایل ها و داده های خود را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید.

در برخی موارد، دستگاه بلوتوث شما ممکن است بر روی رایانه شما نمایش داده نشود، بنابراین در استفاده از ویژگی های آن با مشکل مواجه خواهید شد. ז ני ר ، גר נע נע עשר מדר מדר מדר מרד ר ר ק ק ، ، רכ מ ק ק נז נז פעצ פעצ ר ר בר ב ב ב ב ב ב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב توانند

نمایش دستگاه های مخفی

نمایش دستگاه های مخفی در ویندوز

احتمال در دسترس بودن بلوتوث وجود دارد مدیریت دستگاه دملة نهدیه بهدا اما به ویندوز به دیگی کیں است این را از لیست کید کند کند. برای بررسی دستگاه های مخفی مدیریت دستگاه را اجرا کیند (با کلیک راست بر روی icon شروع کنید و انتخاب مدیریت دستگاه). به تب چشم انداز بروی بروی برید از منوی بروی بروی بروی بروی بروی برید نمایش دستگاه های مخفی کلیک איקון בה משערים אין עברעים בפרגזיד קה איהוה דירוג דירוב מעועוע اگر اینطور نیست، می توانید موارد ذکر شده در ادامه مقاله را مرور کنید.

دستگاه بلوتوث خود را دوباره وصل کنید

اگر از دانگل بلوتوث برای اتصال به دستگاه های دیگر استفاده می کنید، ممکن است به دلیل غیرفعال بودن سخت افزار، درایور شناسایی نشود. در این صورت توصیه می شود خود دستگاه را جدا کرده و سپس مجدداً به همان پورت وصل کنید. איקוונים מצערים עם קש דר אגדעל مدیریت دستگاه درایور بلوتوث را تشخیص می دهد یا خیر.

راننده یو اس بی خود را به روز کنید

درایور کامپیوتر را به روز کنید

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

اگر دستگاه بلوتوث شما بر روی رایانه دیگری کار می کند، ممکن است مشکل از یک درایور قدیمی یا معیوب باشد. در آن سورت، مانند مثال قبل مدیریت دستگاه برید، گزینه کنترلرهای گذرگاه سریال جهانی بسط دادن بر روی درایور مورد نظر کلیک راست کرده و در نهایت بر روی گزینه منو کلیک کنید درایور را به روز کنید انتخاب کنید

حالت پرواز را در رایانه خود غیرفعال کنید

بایان بیان آن سلما کمی گیر قبل باور به نازر اما باید بگویم که افتیک کردن حالت پرواز نیز می توادن قابلی هی ویندوسی را زیدی Wi-Fi, Bluetooth و NFC را از کار بی آنزد. بنابراین اگر این ویژگی را در رایانه خود فعال کرده اید، توصیه می کنیم با استفاده از مراحل زیر آن را بی صدا کنید.

  • مرکز عملیات آن را روی ویندوز اجرا کنید.
  • ویژگی حالت پرواز با کلیک بر روی آن آن را غیرفعال کنید.

توجه داشته باشید که اگر این قابلیت برای شما غیرفعال است، توصیه می کنیم آن را برای چند دقیقه روشن و سپس خاموش کنید. In prodaja mestь me shud, dr от выставление изображения др віндузов бех эксплатно шуд хол шуд.

دستگاه بلوتوث را فعال کنید

عیب یابی دستگاه بلوتوث

اگر همچنان با مشکل عدم نمایش دستگاه بلوتوث در رایانه خود مواجه هستید، توصیه می کنیم برای بررسی خطاهای بلوتوث، عیب یاب ویندوز را اجرا کنید.

  • بر روی نماد شروع کنید راست کلیک کنید و سپس روی گزینه منو کلیک کنید تنظیمات انتخاب کنید
  • از پنل سمت چپ به مصير سیستم > عیب یابی > سایر عیب یابی ها برو
  • من در لیست هستم دیگر بر روی بریک اجرا کن در کنار ابزار بلوتوث کلیک

اسکن SFC را اجرا کنید

یکی دیگر از رابعیلی که مسکس است بلوتوث در کےے مدیریت دستگاه امکان بروز خطا در فایل سیستم های مرتبط با دستگاه مورد نظر وجود ندارد. در إن سمتورة از آز ازلق جستجوگر فایل سیستم امکان حذف داده های آسیب دیده وجود دارد.

برای بررسی و حذف فایل های خراب در ویندوز، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • عبارت CMD را در جستجوی ویندوز تایپ کنید و سپس گزینه ای را در پنل سمت راست تایپ کنید به عنوان مدیر اجرا شود انتخاب کنید
  • اکنون خط فرمان سفارش sfc /scannow را تایپیک کرده و در فیلمی کیلی وارد را بفشارید.

پس از استاب بالا بالا، منتزار بمانید تا آجدل خط فرمان تمام مراحل اسکن را کامل کنید و داده های غیرفعال شده را دانلود و سپس آپلود کنید.

درایور بلوتوث دوباره به خود کامپیوتر ریست شد

அக்குக்கு அய் பாட்டு மாட்டுக்கு ، பெர்பு க்குக்கு மாட்ட்டு பெட்டை மாட்டு மை க்குக்கை க்குக்கை اگر احساس می کنید به تنظیمات درایور بلوتوث دسترسی ندارید، توصیه می کنیم با استفاده از مراحل ارائه شده در این مقاله، آنها را به طور کامل حذف کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *