چگونه خطای Rockalldll.dll Not Found or Missing را در ویندوز برطرف کنیم؟

خطا DLL یکی از رایج ترین مشکلات رایانه در بسیاری از انجمن های مرتبط با ویندوز گزارش شده است. اگرچه حل این مشکلات اغلب به سرعت انجام می شود، اما می توان چندین راه را برای حل مشکل بررسی کرد.

کاری که در این مقاله قصد انجام آن را داریم این است که روش های مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از پس خطاها برآیید. Rockalldll.dll در ویندوس کمک کند. با ما بمان.

نحوه تعمیر Rockalldll.dll Not Found در ویندوز

قبل از وقد به رفع رفع خطا بمنتدیه، بهتر است پیش از فایل Rockalldll.dll داشتن فایل DLL کلمه مخفف کتابخانه پیوند پویا و کتابخانه ای است که به بازی هایی نیاز دارد که برای اجرا نیاز به فایل دارند DLL दार्द रा सुप्र मी केंड

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

Rockalldll.dll نیز به تطبیق زیر سموله ای از فایل DLL محاسبه می شود این زمانی اتفاق می افتد که یک فایل یا برنامه را از Esteem، Apex Games یا گزینه های مشابه دانلود می کنید. در رضع می کوکستی how to execute errors Rockalldll.dll دیدن

  • برنامه نمی تواند راه اندازی شود زیرا rockalldll.dll در رایانه شما وجود ندارد
  • Rockalldll.dll یافت نشد
  • فایل rockalldll.dll وجود ندارد

اگر شما نیز با چنین خطاهایی مواجه هستید، توصیه می کنیم برای طرح سریع مشکل، موارد ارائه شده در ادامه مقاله را مرور کنید. با این حال، توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا در صورت بروز مشکل، خطای موقتی رخ دهد. rockalldll.dll به طور کامل حذف شد

ابزار DirectX را دوباره نصب کنید

DirectX مجموعه API برای یکپارچه سازی کامپیوتر استفاده می شود. این مورد گنجانده شده است Rockalldll.dll نیز می شود அத்து நுத்து முமுட்டு அன் மை டுவை ஬ை ஶம் குக்க்கு ஬ா केंद केंद.

برای تنمر آن کار، نرمفزار دایرکس آن را از یک وب سایت معتبر دانلود کنید. پوشه را از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل ها را با نام جستجو کنید DXSETUP بردزید. روی فایل دوبار کلیک کنید Rockalldll.dll دوباره نصبش کن حالا کامپیوتر خود را ریستارت کنید و بازی مورد نظر را اجرا کنید.

ویندوز را به روز کنید

به روز رسانی ویندوز 11

اغر زمان جادي از للمتنزل به هوائط وندوز شما مي قزرد، موقع است با ختاي. DLL صورت اگر از ویندوز 10 یا 11 استفاده می کنید، توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، رایانه خود را به روز نگه دارید. در این بخش می توانید نحوه انجام آن را بخوانید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + من تنظیمات ویندوز را بازنشانی کنید.
  • از بنل بر روی بروی بروی بروی بروی به روز رسانی ویندوز کلیک
  • به روز رسانی را بررسی کنید ra انتخاب شد و منتظر ماند تا به‌روزرسانی تکمیل شود.

پس از دانلود و نصب ویندوز، کامپیوتر را دوباره راه اندازی کنید و بازی را اجرا کنید. اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید، توصیه می کنیم مراحل ارائه شده در مقاله را دنبال کنید.

کامپیوتر خود را از وجود هر گونه بدافزار پاک کنید

ویروس ویندوز 11

اگر اشتباه کرد Rockalldll.dll برای کند بارمین شما رخ می دهد، مسکس شما کمتوگر شما طوسیر بدافزار شده است. در آیین روست، برامید می کنیم با وازید از نرمفزار امنیت ویندوز کامپیوتر خود را از هرگونه بدافزار پاک کنید. برای شروع می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win+X مال خودم کاربر حرفه ای را باز کندی
  • از منوی پرد بر روی بروی کیمی تنظیمات کلیک
  • از پنل سمت چپ به مصير حریم خصوصی و امنیت > امنیت ویندوز برو
  • بر روی بریک Windows Security را باز کنید کلیک
  • در پنجره امنیت ویندوز گزینه حفاظت از ویروس و تهدید انتخاب کنید
  • در بر روی بروی بروی کریں اسکن سریع برای شروع اسکن کامپیوتر، روی آنتی ویروس کلیک کنید.

با روند امنیت ویندوز شروع به اسکن کامپیوتر کنید. از کی کی کین فرادیده یک سکن کریسی می شود از نیست زمان کیبی را بمانید. پس از تکمیل، در صورت یافتن ویروس، به طور خودکار حذف و قرنطینه می شود و احتمال بروز خطا وجود دارد. rockalldll.dll نیز حل شد

عیب یاب را دوباره نصب کنید

یکی دیگر از استرین کہ مسکس است کہے کہتای Rockalldll.dll در كمبيترا شما، كراب بودن بريك از فايل ها و داه هاي رايل فرامل است. از آن رو اگر هیک یک از از وردین شما در آن پرد را نیدت را نیدت را نیدت را نیدت را نیدت را نیدت کا از از وردی از وردین نرم افزار و یا بازی مدر کود را کیدنید.

اسکن کنید SFC آن را اجرا کنید

لینک خط فرمان ویندوز 11

لحمة بريدة ما بريا رفع خطاي Rockalldll.dll استفاده از ویژگی جستجوگر فایل سیستم (SFC) است که بری رفع فایل هی کراب ویندوز از جمالة داهت هی DLL طراحی شده است. اگرچه تضمین رفع این مشکل امکان پذیر نیست، اما تضمین نمی شود که در این زمینه برای شما کارساز باشد.

برای اجرای اسکن SFC می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + R کادر ایدوازه ای اجرا کن آن را اجرا کنید
  • عبارت CMD را در کادر مدر مدر تایپیک کرده و سپعس هی کیں Shift + Enter را بفشارید.
  • آخرین جمله SFC /scannow را در کت فرمان تایپیـ کرد و سـبس کلید وارد اصابت

با از آن روش، إضاء خت فرمان، به کیزیک و کریب فایل ها و داهتاهای خراب ویندوز می باشد. ممکن است تکمیل این فرآیند کمی طول بکشد، اما در صورت بروز مشکل در رایانه، اطمینان حاصل می شود که به طور کامل حذف می شود.

خطای Rockalldll.dll Not Found در ویندوز را برطرف کنید

خطا Rockalldll.dll یافت نشد در ویندوس، می توادن کروتم کار شما را ختل کند. اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه هستید، توصیه می کنیم ابتدا کامپیوتر خود را ریستارت کنید و اگر مشکل حل نشد، مراحلی مانند به روز رسانی ویندوز را دنبال کنید و سپس اسکن را انجام دهید. SFC آن را بررسی کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *