چگونه با فتوشاپ شروع کنیم؟

آیا فکر می کنید فتوشاپ نرم افزاری است یا راهی برای کسب درآمد؟ چگونه با فتوشاپ شروع کنیم؟ این س forالی است برای کسانی که می خواهند وارد دنیای جذاب فتوشاپ شوند. Photoshop نرم افزاری است که می توانید برای کسب درآمد به آن مسلط شوید. اگر می خواهید مراحل حرفه ای شدن در فتوشاپ را بدانید ، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید. اما قبل از اینکه وارد بحث شوید ، یاد بگیرید و درس فتوشاپ جالب است بدانید که تصاویر به سه دسته تقسیم می شوند:

  • تصاویر گرفته شده با دوربین نیازی به ویرایش ندارند
  • تصاویر گرفته شده با دوربین ، اما نیاز به ویرایش دارند
  • تصاویری که از صفر تا صد با نرم افزار طراحی شده اند.

چگونه با فتوشاپ شروع کنیم؟

  • مرحله 1: اصول اولیه طراحی را بیاموزید

ابتدا باید با کلماتی مانند تراز ، کنتراست ، ریتم و سایر مفاهیم طراحی گرافیکی آشنا شوید. برای یادگیری این مفاهیم نیازی به شرکت در کلاسهای خاص ندارید ، فقط باید در وب جستجو کنید که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

  • مرحله 2: با محیط Photoshop آشنا شوید

در مرحله بعد ، باید خود را با محیط فتوشاپ آشنا کنید تا به شگفتی های این محیط جذاب برسید. برای انجام این کار ، می توانید از وب سایت Adobe استفاده کنید یا دوباره در وب جستجو کنید تا با پنجره ها ، نوار ابزار و ویژگی های این نرم افزار قدرتمند آشنا شوید. جالب است بدانید که خود فتوشاپ یک راهنمای مفید برای استفاده از ابزارها دارد که با حرکت دادن موس روی هر یک از ابزارها به شما نشان داده می شود.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

  • مرحله 3: نحوه کار با ابزارهای Photoshop را بیاموزید

پس از نصب و ورود نرم افزار Photoshop در سمت چپ ، پنجره ای با ابزارهای مختلف مشاهده خواهید کرد که هر کدام دارای اسرار زیادی هستند ، اما هنگامی که با آنها آشنا می شوید و کاربرد آنها را ترکیب می کنید ، یک عکس زیبا طراحی می کنید. می توان گفت این نرم افزار دارای 65 ابزار است که مهمترین کاربردهای آن انجام کارهایی مانند روتوش ، برش ، ساخت انیمیشن و سایر موارد است.

به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم نحوه کار و استفاده روزانه از یک ابزار را بیاموزید و سپس آن را تمرین کنید ، زیرا تداوم در کار باعث می شود بهتر یاد بگیرید تا هرگز آن را فراموش نکنید.

خوبی این روش این است که شما به طور همزمان مقدار زیادی آموزش نمی آموزید تا دچار سردرگمی شوید یا احساس ضعف و درماندگی کنید.

  • مرحله چهارم: از متخصصان پیروی کنید

بهتر است در حین مطالعه از استادان این نرم افزار پیروی کنید ، کافی است در شبکه های مجازی جستجو کنید تا متخصصان زیادی در این حرفه پیدا کنید و از آموزش آنها بهره ببرید.

  • مرحله 5: پروژه های کوچکی را برای خود شروع کرده و بسازید

پس از آموختن ، باید از جایی شروع کنید و چه راهی بهتر از استفاده از سایت هایی مانند Design Crowd ، که دستورات و وظایف اساسی زیادی دارد که می توانید برای تمرین از آنها استفاده کنید. اگر در تلاش های اولیه خود موفق نشدید ، اصلاً تسلیم نشوید و اصلا جرات انجام پروژه های دیگر را نداشته باشید.

  • مرحله ششم: میانبرها را بیاموزید

اکنون باید سعی کنید این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید. به همین دلیل برای سرعت بخشیدن به کار خود باید از میانبرهایی برای کار خود استفاده کنید. برای دستیابی به این هدف ، با کمی مرور وب به نتایج خوبی خواهید رسید.

آموزش فتوشاپ

  • مرحله 7: با چالش های بزرگ کنار بیایید

در حال حاضر شما باید برای چالش های بزرگتر آماده شوید تا پیشرفت بیشتری داشته باشید و آموزش های خود را فراتر از سطح محتوای وب قرار دهید و بسته های تخصصی آموزش حرفه ای را مشاهده کنید.

به این ترتیب فهمیدیم که …

چگونه می توانیم یادگیری فتوشاپ را شروع کنیم ، اما این نرم افزار دنیایی بی پایان است که هرگز پایان نمی یابد.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که ممکن است نتوانید بر همه آنها تسلط داشته باشید ، زیرا برنامه های کاربردی این نرم افزار متعدد است ، اما باید هدفی را برای خود انتخاب کرده و در آن استاد شوید.

درس فتوشاپ

بنابراین به طور کلی می توان گفت که روش های آموزش فتوشاپ به سه دسته تقسیم می شود: آموزش آنلاین رایگان و استفاده از قوی ترین شبکه مجازی به نام YouTube ، دانشگاه و ورود به حوزه گرافیک و در نهایت بازدید آنلاین و چشم در چشم. حقیقت این است که با درس آنلاین فتوشاپ آشنایی با هر یک از ابزارهای آن و یادگیری کار با این نرم افزار زیبا بسیار آسان است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *