چهار واقعیت قابل توجه در مورد قلب

قلب در ما یک معجزه بزرگ است و بهره وری آن فوق العاده بالا است

هر بار که دست روی سینه می گذارید می توانید قلب خود را احساس کنید. اما بسیاری از حقایق باورنکردنی بسیار کمی در مورد قلب وجود دارد که مردم نمی دانند. یا شاید باید بگویم که مردم به چگونگی کار قلب از روز به روز فکر نمی کنند ، بلکه فقط کار می کند.

– تبلیغات-

وب سایت WebMD از دکتر پرسید ریچارد کراسوسکی ، متخصص قلب در کلینیک سیولند در اوهایو ، برخی از حقایق شگفت انگیز و کمی شناخته شده در مورد قلب انسان را توضیح می دهد.

قلب چقدر تولید می کند؟

هر روز قلب شما حدود 100000 بار می زند و تقریباً 7571 لیتر از بدن شما عبور می کند. حتی اگر قلب فقط به اندازه یک مشت باشد ، قلب وظیفه نجیبانه ای دارد که در فاصله 96561 کیلومتری از سیستم عروقی شما خون پمپاژ می کند ، که در سراسر بدن گسترش یافته و اندام ها و بافت های شما را تغذیه می کند.

صدمه به قلب یا دریچه های قلب می تواند قدرت پمپاژ قلب را کاهش دهد ، که می تواند هر کاری را انجام دهد تا حتی برای تأمین نیاز بدن به خون حتی بیشتر کار کند.

بنابراین چگونه می توانید قلب خود را در بهترین شکل ممکن قرار دهید؟ دکتر می گوید: “با حفظ سلامت بدن ، قلب خود را در فرم بهتری قرار می دهید.” کراسوسکیس

– تبلیغات –

به عبارت دیگر ، غذای سالم بخورید ، رژیم خود را متعادل نگه دارید و ورزش را کنار نگذارید.

علائم حمله قلبی در مردان و زنان

وقتی صحبت از مسائل قلبی می شود ، به وضوح جنسیت برابر نیست. به عنوان مثال ، وزن قلب مردان به طور متوسط ​​حدود 284 گرم است ، در حالی که وزن قلب زنان به طور متوسط ​​227 گرم است.

اینکه قلب زنان نسبت به مردان کوچکتر است کافی نیست ، اما نشانه هایی که قلب زنان را دچار مشکل می کند اغلب کمتر مشهود است. هنگامی که زنان سکته قلبی می کنند ، بیشتر از اینکه به عنوان یک علامت اصلی سکته قلبی ، درد قفسه سینه ، احساس تهوع ، سوi هاضمه و درد شانه داشته باشند.

بیماری های قلبی عروقی علت اصلی مرگ زنان و مردان در دنیای غرب است. بنابراین ، هر دو جنس باید از این توصیه پیروی کنند:
سیگار نکشید ، فشار خون و سطح کلسترول خود را بدانید ، و آگاه باشید و یاد بگیرید که علائمی را که قلب شما ممکن است با مشکل روبرو شود اعم از علائم واضح و ظریف و کمتر آشکار.

خنده؛ محیط قلب خوب

اکنون کارشناسان بهداشت ثابت کرده اند که خنده در بین آنها خوب است.

یک خنده خوب و با طراوت که به سمت معده می رود می تواند 20٪ غذای خون بیشتری به بدن بفرستد. در یک مطالعه ، محققان دریافتند که تماشای یک کمدی جریان خون را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
بنابراین ، خنده می تواند پادزهر کامل استرس باشد.

دکتر می گوید ، هنگام خندیدن ، سیستم عروقی شل شده و رگ های خونی گشاد می شوند. زیبا. بنابراین زیاد خنده کنید و مرتباً بخندید. قلب شما متشکرم

رابطه جنسی چگونه به قلب کمک می کند

رابطه جنسی فعال می تواند خطر مرگ ناشی از حمله قلبی را به نصف کاهش دهد.

بر اساس یک مطالعه انگلیسی ، ارگاسم سه تا چهار بار در هفته می تواند یک دفاع موثر در برابر حمله قلبی و سکته مغزی باشد.

اینکه آیا رابطه جنسی حتی روی خانم ها هم جواب می دهد مشخص نیست ، اما به نظر می رسد زندگی عاشقانه خوب به سلامتی کمک می کند.

یک چیز واضح است ، با این حال ، رابطه جنسی برای رفع استرس ایده آل است. رابطه جنسی نیز ورزش خوبی است ، اما در عرض نیم ساعت حدود 85 کالری می سوزانیم.

اگر در برقراری رابطه جنسی مشکل دارید ، این ممکن است هشداری باشد که در قلب شما مشکلی وجود دارد. به عنوان مثال ، برخی مطالعات نشان می دهد که اختلال نعوظ می تواند نشانه هشدار دهنده حمله قلبی تا 5 سال قبل از وقوع آن باشد.

بنابراین مهم است که از روابط بین این دو آگاه باشید.

فراموش نکنید که در فیس بوک به ما بپیوندید

بیورن فاگ

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *