چرا تجهیزات اداری را اجاره می کنیم؟

چرا-تجهیزات-اداری-را-اجاره-می-کنیم؟

از چاپگرها گرفته تا رایانه ها ، اسکنرها یا پروژکتورها ، قهوه ساز تجاری یا حتی تجهیزات تناسب اندام (بله ، بله ) – مدل کسب و کار جدیدی که براساس آن اجاره تجهیزات دفتری و اداری بهتر از آن است که خود تجارت آن را خریداری کند ، شتاب بیشتری می گیرد. اجاره تجهیزات به بنگاه های اقتصادی و به ویژه شرکت های نوپا اجازه می دهد تا از پرداخت های سنگین پیش پرداخت خودداری کنند و پرداخت های کمتری و با شرایط مطلوب تری را در بودجه ماهانه خود پرداخت کنند. چگونه کار می کند و چرا ارزش آن را دارد؟ در اینجا هر آنچه در مورد اجاره لوازم اداری تجاری باید بدانید آورده شده است.

در واقع اجاره تجهیزات چیست؟

این مدل ، در انتهای چنگال ، امکان بدست آوردن اجاره بها از طریق یک بدنه بزرگ ، معمولاً یک فروشنده تجهیزات ، که صاحب این فن آوری است ، به ازای اجاره مبلغ توافق شده یک بار در ماه ، برای یک دوره از پیش تعیین شده پرداخت می شود. در پایان دوره اجاره ، تجهیزات به شرکت اجاره داده می شود (مگر اینکه شرکت با توجه به ارزش بازار فعلی در آن زمان خرید آن را انجام دهد).

چرا ارزشش را دارد؟

مبالغ زیادی را پیش پرداخت نکنید

به جای اینکه مبالغ زیادی را پیش پرداخت کرده و تجهیزات اداری مورد نیاز را یکجا بخرید ، ماهانه مبلغ ناچیزی پرداخت کنید و در ازای آن حساب کامل را دریافت کنید. این بودجه های عظیمی را آزاد می کند که می توانند در خود تجارت سرمایه گذاری شوند ، رشد چشمگیری داشته و در این میان از جریان نقدی در دسترس و قابل دسترسی برخوردار می شوند.

بدون وام لازم است

تعداد کمی از صاحبان مشاغل تصمیم به گرفتن وام از نهادهای مختلف برای پرداخت هزینه های اولیه کسب و کار می گیرند. در پایان ، اگر انتخاب بین وام و اجاره با یک تامین کننده تجهیزات باشد ، بدون شک داشتن یک اجاره منظم سودآور ، آسان تر و در دسترس تر است و بنابراین “آزاد” تجارت از بدهی ها و وام ها.

قراردادهای انعطاف پذیر

کمپانی های مختلف تجهیزات تجهیزات متناسب با نیاز شما – و همچنین بودجه شما را فراهم می کنند. شما هیچ الگویی را متعهد نیستید ، محصولی وجود ندارد که شما باید برای آن هزینه کنید ، طیف گسترده ای در سطوح مختلف قیمت وجود دارد ، بنابراین می توانید بهترین محصول را متناسب با وضعیت مالی و نیازهای تجاری خود تنظیم کنید.

پیشرفت تکنولوژی

دستگاه قهوه ساز تجاری که با یک کلیک شما را کاپوچینو ، لاته یا اسپرسوی دوتایی می کند؟ بله لطفا! چاپگری که بدون نیاز به اتصال سیمی می تواند اسناد را حتی از راه دور چاپ کند؟ بیشتر به ما بگویید! وقتی اجاره تجهیزات را انتخاب می کنید ، از فرصتی طلایی برخوردار می شوید که به راحتی همه نوآوری های فناوری را دریافت می کنید. شما در هر زمان به سمت مدل های پیشرفته تر به انتخاب خود پیش می روید و همچنین تنظیمات کسب و کار خود را ساده می کنید.

به تعمیرات بپردازید

شما شغلی برای اداره دارید و می خواهید به بهترین شکل ممکن اداره شود. شما وقت کافی برای مقابله با گسل ها ، بررسی منشا آنها یا افرادی که می توانند از عهده آنها برآیند را ندارید – این بار ، به طور مستقیم ، ارزش زیادی برای شما دارد. هنگامی که تجهیزات را برای اجاره انتخاب می کنید و آنها را خریداری نمی کنید ، می توانید اجاره نامه را ارتقا دهید و همچنین خدمات تعمیرات و پشتیبانی فنی را اضافه کنید تا هرگز مجبور به کار با تعمیرات نشوید. ساده ترین و مقرون به صرفه ترین!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *