پلی آمید چیست؟ + خرید میلگرد پلی امید، تعریف و تعریف آن

پلی آمید ماده ای متشکل از مولکول های طولانی و چندگانه است که توسط گروه های آمیدی به یکدیگر متصل شده اند. گروه های آمید دارای فرمول شیمیایی عمومی CO-NH هستند. این محصولات ممکن است از برهمکنش یک گروه آمینو (NH2) و یک گروه کربوکسیل (CO2H) تولید شوند یا ممکن است با پلیمریزاسیون اسیدهای آمینه یا مشتقات اسید آمینه ایجاد شوند. از پلی امید می‌توان تورید کرد محصولات مختلف; به خصوص برخی از محصولات نیمه فولادی مانند فلز یا فویل. به دريل تعريفات اميد اين مده، خرید میلگرد پلی امید برای بریدی از عنده افکی در هوزی سنادت در کیمینند دارد. در مورد این نوع کاغذ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پلی آمید چیست؟

قبل از وقد در مدر خرید میلگردهای پلی امید سابت کنیم کیلم، بهتر است به تفرین به کیلی پلی امید به دلاد بهدا. به طور کلی، پلی آمیدها شامل پروتئین ها و پپتیدهایی هستند که به طور طبیعی پلیمرهایی هستند که از واحدهای اسید آمینه تکرار شونده تشکیل شده اند.

با تعریف دقیق تر، پلی آمیدها مهمترین گروه پلیمرهای مصنوعی در صنعت هستند. ورق پلی امید در کارب سایش، ترکی، کایش و کے کے کے بالی بالی است. خرید ورق پلی امید برای بریک از عکس در حوزی فولاد دقیقا به دیلیل دادین همی اکریںها کیمین بایکی دارد.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

خرید ورق پلی امید

خرید ورق پلی امید

خرید ورق پلی امید

ورق نایلون که معمولاً به ورق پلی آمید یا ورق PA معروف است، پلیمری نیمه کریستالی با خواص مکانیکی بسیار خوب، کیفیت بالا و براقیت بالا است. این محصول سخت و بسیار مقاوم است. از مهمترین کاربردهای کاغذ پلی آمید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات ماشین کاری شده
  • مهندسی قطعات
  • بلبرینگ
  • شیر فلنجی
  • بوته
  • دنده
  • و…

به تور کلی خرید ورق پلی امید هم به روست فاصیری و هم به روستی سنتی در بازار وجود دارد. braй خرید ورق پلی امید لازم است اطلاعات کافی از ویژگی ها و خواص منحصر به فرد این محصول داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. برای کرید میلگرد پلی امید نیز با ما در تماس سیده

انواع آمید پلاستیکی کاغذی

انواع آمید پلاستیکی کاغذی

انواع آمید پلاستیکی کاغذی

این محصول معمولا در دو نوع تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و عملکردهای خاص خود می باشد.

ورق پلی آمید 6

فوروك پلي اميد 6 يكي از مهم ترين انواع محصولات است كه در بازار فولاد حتي با نام فوروك پلي omid ostenni شناخته شده است. در مقایسه با انواع پرکننده ها، ورق های PA 6 دارای جذب رطوبت بالاتر، مقاومت کمتری نسبت به همتایان خود هستند و از نظر ابعاد کمی پایدارتر هستند.

با توجه به اینکه قطعه تمام شده پلیمری بسیار کمتری دارد، در مقایسه با محصولات فلزی (فولاد و برنز) تا 50 درصد بیشتر صرفه جویی می کند. تعلم عنک درخواست ماخنان پلی امید 6 برک به متعلوم است. ورق‌های پلی امید 6 با اسیایبکردن، تراشکاری و… که کوب ترازیز می‌شوند. آنها غیر سمی و مقاوم در برابر حرارت هستند. برای اطلاع از قیمت کاغذ و قیمت پلاستیک فلزی با شمس پلاستیک آزادی تماس حاصل فرمایید.

مشخصات اصلی به شرح زیر است:

  • مقاومت در برب پیر در دماهای بالا و در دوره های تورنتی.
  • ثبات بالا و سفتی بالا.
  • کھرمگی پینکی هتی در دماهای بین.
  • مقاومت ذاتی در إطاق.
  • خواص الکتریکی عالی
  • مقاومت در باب سایش خوب
  • مقاومت شیمیایی برجسته
  • مقاومت بالا در براب بنزین شیمیکی، فیکی ای معدی معطر.
  • بلوک توپ اکسیژن

ورق پلی آمید 12

یکی دیگر از کیں این تولود، ورک پلی امید 12 است. ورق‌های پلی امید 12 درای رایش سایش کوبو و خواسی کزشی کوبی অন্তা চগলি কান ক্ম কেম দারানান (1.02 گرم بر سانتی متر مکعب). این محصول پلیمری بسیار بادوام بوده و می تواند بارهای استاتیکی و دینامیکی را تحمل کند.

ویژگی متمایز ورق پلی آمید 12 کاهش خواص مکانیکی، الکتریکی و حرارتی به طور معمول است. אנה ניז דר בשערון ב פלי אמיד 6 عملکرد گرمایشی. فقط این نوع کاغذهای پلی آمیدی می توانند بدون تغییرات قابل توجهی در خواص مکانیکی در محیط های مرطوب از جمله دماهای بالا کار کنند. در خواست مستدر شده است که خرید میلگرد پلی امید مورد توجه به شد.

همچنین، به راشینت ماشینکاری، کشب و هتی جوش داده می‌شود. این پلیمر در برابر روغن، چربی، روغن و بنزین نیز مقاومت خوبی دارد. توجه به این نکته ضروری است که مدول پلاستیسیته 12، دو برابر کوچکتر از مدول پلاستیسیته است.

пли AMIDE 12 कमलाल तेना रा अगाँ मिकंड ، दारा राष तहाहे बाला aز جemalة byrیdگی aSt. در برابر ترک خوردگی مقاوم هستند. пл а а 12 12 12 ра ми тех рех рre Ворор ♦ вит ame ихлерاشته дра جد این ورق را می توان به روش اکستروژن تولید کرد اما در صورت درخواست خاص می توان آن را به روش اکستروژن تولید کرد.

خرید ورق پلی آتیلن

خرید ورق پلی آتیلن

خرید ورق پلی آتیلن

فیلم پلاستیکی یکی از محصولاتی است که از فیلم پلاستیکی ساخته شده است. این محصول در صنعت ساختمان به عنوان کند کننده بخار، محافظ کف و محافظ صفحه و حتی در سقف کاربرد دارد. אז וארק פלי אטילן מתואנ ברי דרזגירי אטקהה ו בוצור משכל ספרדקןר

اگرچه ورق های پلاستیکی به دلیل سرعت تجزیه آهسته مورد توجه متخصصان محیط زیست هستند، این محصول یک محصول جهانی است که می تواند در تمام جنبه های زندگی استفاده شود. خرید ورق پلی آتیلن و خرید میلگرد پلی امید با توجه به این که در بازار می شود.

زیرا می توانید انواع مختلفی از این محصول را به نام های پلاستیک سنگین، پلاستیک متراکم، پلاستیک سبک و حتی پلاستیک متوسط ​​خریداری کنید.

خواص وینیل پلاستیک

پلی اتیلن تقریباً کاملاً ضد الکتریسیته ساکن است، اگرچه اجازه می دهد تا اکسیژن، دی اکسید کربن و طعم دهنده ها از آن عبور کنند. این نوع کاغذ می تواند شفاف، نیمه شفاف یا مات باشد که آن را برای انواع کارکردها مفید می کند. ورق های پلی اتیلن معمولا به صورت رول فروخته می شوند. توجه للتعدد خرید میلگرد پلی امید و ورک پلی آتیلن در شمس پلاستیک ازادی ازادی است.

اگرچه در برخی موارد، می‌توان افزونه‌های مختلفی را برای تغییر عملکرد اضافه کرد. مثلا ضد حریق یا ضد برق است.

هر که گیں یا مکرون بالتهر بهد، ورک کیکتر است. گفتافیهای کیشتر بیری که کے ورق پلی اتیلن بسیار نازک است (حدود 86 میکرون) و اغلب به عنوان پوشش گرد و غبار یا برای محافظت در هنگام رنگ آمیزی یا اسپری استفاده می شود.

ورق پلی آتیلن میانگین حدود 125 مکرون ist در braй profession gemeni in poshanden programme богры меня мебель мобильный ист. همچنین هنگام رنگ آمیزی و تزئین از کف محافظت می شود.

فویل های سنگین حدود 250 میکرون هستند و معمولاً در کاربردهای ساختمانی یا صنعتی که حفاظت قوی تری مورد نیاز است استفاده می شود.

سخن پیانی

در آن تعریف در مدر خرید میلگرد پلی امید و همچنین خرید ورق پلی امید صحبت کردیم. همانطور که گفته شد، ورق های نایلونی که معمولا به ورق های پلی آمید معروف هستند، پلیمرهای نیمه کریستالی با خواص مکانیکی بسیار خوب، ضخامت عالی و لغزش عالی و خواص بسیار مفید هستند. کاغذ نایلون سخت و بسیار مقاوم است.

مجموعه شمش پلاستیک آزادی تعدیل قرئة ورق و میلغرد پلاستیک آمید، پلاستیک، پلاستیک، فایبرگلاس، اکریلیک، پلاستیک، پی وی سی، پلی پروپیلن و … برای خرید میلگرد پلی امید و وازید ورک پلی امید و دیزید میکودی با اما تماشا

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *