وانیل فرانسوی – چگونه تهیه کنیم؟

وانیل-فرانسوی-–-چگونه-تهیه-کنیم؟

وانیل – طعمی که شاید بیشتر با کودکی ما مشخص باشد و البته – با روزهای خنک زمستان. بنابراین درست است ، شما همیشه می توانید قهوه ما را با یک یا دو قاشق چای خوری شکر شیرین کنید ، اما یک نوشیدنی شیرین و معطر وانیل فرانسه جایگزین واقعی ندارد. بنابراین چگونه وانیل فرانسوی را به راحتی نوشیدنی تهیه می کنید و نسخه به روز شده آن چیست که می توانید از یک وانیل سرد فرانسوی در یک روز گرم نیز لذت ببرید؟ ما بلافاصله اسرار حرفه ای را فاش خواهیم کرد.

مولفه

قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که تمام مواد لازم برای تهیه درست وانیل فرانسوی را در خانه داشته اید. برای این کار ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • یک فنجان قهوه تازه ، ترجیحاً نوشیدنی ای که به کمک تصمیم گرفته اید حرفه ای.
  • یک لیوان شیر: شما می توانید انتخاب کنید در هر نوع شیر که می خواهید ، اما اگر می خواهید روی عطر و طعم وانیل تأکید کنید ، می توانید یک نوشیدنی شیر با طعم وانیل یا یک نوشیدنی وانیلی با طعم سویا یا بادام انتخاب کنید.
  • عصاره وانیل یا شربت وانیل مطابق با سلیقه شما.
  • شکر به مزه.
  • امکان اضافه شدن به پایان – دارچین یا شکلات خراش
  • آماده سازی

    روش های زیادی برای تهیه یک نوشیدنی وانیلی فرانسوی وجود دارد ، اما در حال حاضر ما روی روش خوب و سنتی تمرکز خواهیم کرد:

    حالا وقت آن است که نوشیدنی ای را که درست کردید ، میل کنید. می توانید شیر وانیل را به اسپرسو که تصمیم گرفتید با دستگاه قهوه اضافه کنید ، اضافه کنید ، اما می توانید مخلوط را خنک کرده و در یک بطری شیشه ای یا ظرف مناسب دیگر نگه دارید. در صورت تمایل می توانید از شیر سرد نیز برای تهیه یک نوشیدنی وانیل فرانسوی با طراوت و خنک در روزهای گرم استفاده کنید.

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *