همه چیز شما باید در مورد قهوه معکوس بدانید

همه-چیز-شما-باید-در-مورد-قهوه-معکوس-بدانید

این یکی از نوشیدنی های مورد علاقه شماست و شما آن را در هر کافه ای پیدا خواهید کرد. هنگامی که به درستی تهیه شود ، قهوه وارونه کاملاً بین طعم غنی و کامل لوبیای زمین و شیرینی نرم کف شیر مخلوط می شود. اما این فقط بخشی از جذابیت های اوست – آنچه او را بسیار محبوب می کند ، امکان متناسب کردن آن با سلیقه شخصی هر کسی است. شما می توانید دانه های قهوه را با طعم های مختلف انتخاب کنید ، قهوه را با شدت های مختلف تهیه کنید و البته “با” شیر “بازی کنید”. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوشیدنی ، مقاله زیر را بخوانید.

وارونه و کاپوچینو – تفاوت بین آنها چیست؟

برای فهمیدن اینکه واقعاً قهوه معکوس چیست ، شاید بخواهید به یکی از موضوعاتی بپردازید که بسیاری از طرفداران قهوه نگران آن هستند – تفاوت بین کاپوچینو و قهوه وارونه چیست؟ بنابراین بنابراین همانطور که احتمالاً حدس می زنید نام “کاپوچینو” (کاپوچینو) در ایتالیا سرچشمه گرفت و نام را به لباسهای راهبان داد صومعه کوپوچینی این راهبان لباسهای قهوه ای پوشیدند ، که به ساکنان ایتالیا رنگ قهوه را پس از اضافه کردن شیر یادآوری می کرد.

ظاهرا ، ایتالیایی ها اولین کسی نبودند که شیر را به قهوه اضافه می کردند و در اوایل

قبلاً برای سرو قهوه در وین با قهوه و شیر و شکر استفاده می شد. اما همانطور که می دانید در ایتالیا همه چیز را می توان به هنر تبدیل کرد از جمله قهوه. در قرن 18 اولین دستگاههای قهوه در ایتالیا ظاهر شدند و آنها انقلاب واقعی در قهوه را پیشگویی کردند. ایتالیایی ها با کمک ماشین آلات ، نوشیدنی معروف – یک ظرف اسپرسو و بر روی آن لایه ای از کف شیر ضخیم ایجاد کردند.

و حال سوال بزرگ ، بنابراین تفاوت بین کاپوچینو و قهوه وارونه چیست؟ در دو کلمه – فرقی نمی کند. قهوه وارونه در حقیقت نسخه کاپوچینو اسرائیلی است ، اگرچه در بعضی از کافه ها ممکن است قهوه وارونه را با خامه شلاق به شما پیشنهاد دهند و آن را “کاپوچینو” بنامند.

کلیه راه های تهیه قهوه وارونه

بهترین و حرفه ای ترین روش تهیه قهوه توسط دستگاه های قهوه

. به عنوان مثال ، اگر می خواهید مشتریانی را در دفتر کار کنید و دوست دارید یک نوشیدنی خوشمزه و غنی از آنها به شما خدمت کنیم ، باید را انتخاب کنید دستگاه قهوه تجاری

. لازم نیست یک دستگاه قهوه پیچیده باشد. امروز می توانید دستگاه های کپسولی پیدا کنید که به شما امکان می دهد قهوه با کیفیت را در طعم های مختلف تهیه کنید. نگهداری و تمیز کردن این ماشین ها آسان است ، و می توانید دستگاهی را تهیه کنید که دارای قهوه ای برای تهیه معکوس مناسب باشد.

دستگاه های قهوه بهترین نتیجه را به شما می دهند ، اما گزینه های دیگری نیز برای تهیه قهوه وارونه وجود دارد . شما می توانید قهوه را با ماکینته یا با استفاده از دستگاه فرنچایز دم کرده و شیر را به طور جداگانه با یک وسیله مناسب شستشو دهید. با این حال ، توجه داشته باشید – برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، باید از لوبیای تازه استفاده کرده و آنها را تا حد لازم خرد کنید. هرکسی که عاشق بوی قهوه باشد و از تهیه آن لذت ببرد ، مطمئناً این روند را دوست خواهد داشت اما در دفتر ارزش نگهداری دارد یک دستگاه قهوه برای یک تجارت که ساده تر عمل را انجام می دهد. یک دستگاه قهوه به شما امکان می دهد با کلیک یک دکمه ، یک نوشیدنی قهوه خوب و با طراوت آماده کنید. اشباع!