نمایشگاه ساختمانی با بهترین قیمت از شرکت کارابین راپل

نشان می دهد

نشان می دهد شامل مجموعه ای از اقدامات و کلیه کارهایی است که در فرآیند شستشوی نمای ساختمان توسط متخصصین این حوزه انجام می شود تا تمامی جرم ها و آلودگی ها از سطح نمای ساختمان و نمای ساختمان شما حذف شود. مثل روز اول تمیز و براق .

اگر نمای ساختمان شما مدتی است که آلوده شده است، تنها راه پاکسازی و ضدعفونی آن است نشان می دهد این یک ساختمان است. این سرویس به روش های مختلفی انجام می شود. شرکت کارابین راپل در فرآیند نظافت نمای بیرونی ساختمان با استفاده از ماشین لباسشویی قدرتمند 320 بار و همچنین مواد نانویی نما را جرم زدایی می کند تا کیفیت کار را بهبود بخشد و دید تمیزی را برای شما فراهم کند.

نشان می دهد

نمایش قیمت

به نقل از شرکت کارابین راپل اصولاً مبلغ مشخصی برای قیمت این خدمات وجود ندارد و هزینه اولیه کار بستگی به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما دارد که باید با خدمات یکسان باشد. پیچ و رولپلاک نما توسط کارشناسان و متخصصین کار در ارتفاع بررسی و سپس قیمت گذاری شود.

در حال حاضر عوامل و عوامل موثری در تعیین قیمت نمایشگاهی ساختمان نقش بسزایی دارند و کارشناسان ارتفاع با توجه به این عوامل هزینه کار را برای شما تعیین می کنند. عوامل مهم برای هزینه ساخت نمایشگاه شامل موارد زیر است.

  1. مساحت و ابعاد نمای ساختمان
  2. میزان کثیفی و کثیفی روی نما
  3. متریال مصالح نمای ساختمان
  4. موقعیت جغرافیایی ساختمان
  5. نمایش ساختمان با جت آب یا سندبلاست
  6. مقدار مواد مورد نیاز برای پاکسازی توده ها
  7. روشی برای شستشوی نماها که به صورت راپل یا داربست می باشد

تمامی عناصر ذکر شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و سرعت نمایش ساختمان با توجه به هفت عنصر فوق تعیین می شود.

چگونه نمای ساختمان را تمیز کنیم؟

فرآیند نظافت نمای ساختمان با کار در ارتفاع با کمک ابزارهای مختلف کمکی مانند:

  1. شستشو با طناب و بدون داربست
  2. شستشوی نما با داربست
  3. شستشوی نمای ساختمان با کوهنورد
  4. نمایش ساختمان با جرثقیل
  5. شستشوی نما با آسانسور هیدرولیک

موارد ذکر شده در بالا از روش ها و ابزارهای اشتباهی برای شستشو و شستشوی نمای ساختمان استفاده می کنند.

نمایش طناب

یکی از بهترین راه ها برای نظافت نمای ساختمان استفاده از روشی حرفه ای است نمایش طناب و) نام دیگر این روش راپل است که یکی از مطمئن ترین و ارزان ترین روش ها برای نظافت نمای بیرونی ساختمان است و هم اکنون در سراسر جهان برای شستشوی برج ها و بسیاری از ساختمان ها بسیار محبوب است. این روش به عنوان برج خلیفه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

از تماشا تا شستن و نمایش ارزان شما ساختمان خود را دارید این روش را انتخاب کنید در این روش کار متخصصین ارتفاع بدون نیاز به بستن داربست از نمای ساختمان کار می کنند و در طی مراحل فرود از نما تمامی سطوح را با دستگاه واتر جت شستشو می دهند. . از روش فرود یا کار در ارتفاع با دسترسی طناب در سایر خدمات ساختمانی مانند پیچ و رولپلاک نما از رنگ آمیزی نما و آب بندی نمای ساختمان ها استفاده می شود.

برای شستشوی نمای ساختمان قطعاً استفاده از روش شستشو با طناب توصیه می شود، زیرا از ایمنی بالایی برخوردار است و هزینه انجام این خدمات برای شما کمتر خواهد بود.

یکی از دلایلی که هزینه این روش نسبت به سایر روش ها کمتر است این است که شما هیچ گونه هزینه اضافی داربست یا مجوز کوهنوردی پرداخت نمی کنید و فقط حقوق پرداخت می کنید. نشان می دهد من پرداخت خواهم کرد.

نمایش طناب

نمایش داربست

این روش یکی از روش های سنتی و قدیمی برای نظافت نمای ساختمان در سال های اخیر است. که امروزه با وجود روش مدرن مانند شستشوی نما با طناب دیگر نیازی به اتصال داربست ندارید. اما در صورتی که نمای ساختمان شرایطی داشته باشد که از روش پایین آوردن قابل استفاده نباشد، باید از داربست استفاده شود و فرآیند نظافت نمای بیرونی ساختمان با داربست انجام شود که معمولاً روشی نادر برای استفاده از جدید است. روش راپلینگ

شرکت کارابین راپل هنگام استفاده از داربست برای افزایش ایمنی در کار از کمربند و کمربند ایمنی استفاده می کند و کل فرآیند انجام کار با استفاده از تخته روی داربست انجام می شود.

مواد تمیز کننده بیرونی ساختمان

در حال حاضر تنها از دو نوع نانومواد بسیار قدرتمند برای نظافت نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود که تمامی پاک کننده های نما از آن استفاده می کنند و غیر از این دو نانومواد دیگری وجود ندارد. مواد مخصوص شستشوی ساختمان سیلیس و کاشف آنها یک نام دارند.

سیلیس حالت شنی – شنی دارد و در سطوحی مانند نماهای آجری و سنگی کاربرد دارد.

کاشف این یک ماده نانو اسیدی است که بیشتر برای نماهای سنگی استفاده می شود و با پاشش در نمای ساختمان به داخل سنگ نفوذ کرده و تا حد امکان تمام جرم ها را از سطح نما بالا می برد، کاربردی است.

بهترین شرکت نمایش ساختمانی

یکی از مسائلی که امروزه در ذهن افرادی که قصد شستشو و شستشوی نمای ساختمان خود را دارند این است که بهترین است شرکت خشکشویی برای شستشوی نمای ساختمان چه باید کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین شرکت برای نظافت نمای بیرونی ساختمان، شرکتی است که تجربه و حرفه ای زیادی داشته باشد و همچنین تمامی الزامات جرم زدایی از نما را در انجام کار رعایت کند.

شرکت کارابین راپل یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه کار در ارتفاع و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند و طی این دو دهه بیش از هزار پروژه موفق بوده که همواره مشتری سازمان های بزرگ دولتی می باشد. تصویری از جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت های بین المللی مانند کوزو.

شرکت کارابین راپل استراتژی های مختلفی برای نظافت نمای ساختمان دارد که با توجه به تجربه و همچنین متریال نمای ساختمان بهترین روش شستشو را انتخاب می کند چرا که تمامی متخصصان و پرسنل این شرکت کاملا آموزش دیده و آموزش دیده اند. حرفه ای در انجام کار

نمایشگاه ساختمان در تهران

در استان تهران به دلیل وجود ساختمان های مدرن و زیبا و همچنین اهمیت زیبایی ساختمان ها، خدمات شستشوی نمای ساختمان ها بسیار مورد توجه است. در استان تهران به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و باران های اسیدی، نمای ساختمان ها به مرور زمان به شدت آلوده، آلوده و پوشیده از دوده می شود و برای از بین بردن این آلودگی ها باید نمای ساختمان ها در فواصل مختلف باشد. برای تمیز نگه داشتن و جلوگیری از نفوذ جرم ها به سطوح نمای ساختمان شسته می شود.

هزینه نمایش در تهران به دلیل نزدیک بودن راه های دسترسی به شرکت های نمایشی نسبت به سایر نقاط کشور کمتر است و همچنین اکثر ساختمان ها در نمایش با راپل قابل نظافت و نظافت هستند.

ناماشوی

شستشوی سنگ ساختمانی

شستشوی سنگ نما ساختمان بسیار حساس است و برای این کار باید به نوع سنگ استفاده شده توجه کرد تا آسیبی به نما وارد نشود. روش های مختلفی برای شستشوی سنگ ساختمانی وجود دارد که از جمله می توان به شستشوی نما به صورت واتر جت یا سندبلاست اشاره کرد.

هم از سیلیس و هم از مواد رسوب‌زدا می‌توان برای تمیز کردن کثیفی و کثیفی استفاده کرد. سنگ های نمای ساختمان ها معمولا تبر یا گرانیت هستند، برای هر نوع سنگ استراتژی تمیزکاری متفاوتی وجود دارد.

به عنوان مثال سنگ های تبر به راحتی سندبلاست می شوند اما نماهای سنگ گرانیت قابلیت سندبلاست را ندارند و در صورت سندبلاست درخشندگی خود را از دست می دهند پس در انتخاب شرکت شستشو دقت کنید که کار را با بهترین کیفیت انجام دهد. .

نمایش با دستگاه واتر جت

شستشوی ساختمان ها با جت آب معمولاً برای سطوحی مانند نماهای شیشه ای، کامپوزیت، سیمانی و ترمووود استفاده می شود که کثیفی و کثیفی را از سطح نما پاک کرده و جرم را تا حد امکان از بین می برد، مگر اینکه جرم به سطح نما نفوذ کرده باشد. نما و تخریب نشده است.

معمولا از یک جت آب برای نمایش نما سیمانی پرکاربرد است و یکی از مراحل اصلی قبل از رنگ آمیزی نمای ساختمان بتنی می باشد، زیرا این کار باعث زدودن تمامی گرد و غبار از روی نما می شود و ثبات رنگ نمای ساختمان بسیار بالا خواهد بود.

منبع: راپل کارابین

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *