نحوه پین ​​کردن نرم افزارهای Word، Excel و PowerPoint به ویندوز 11

اکثر کاربران ویندوز ساعت ها در روز با رایانه شخصی خود کار می کنند، بنابراین توصیه می شود برای افزایش سرعت و بهره وری در محل کار از رایانه شخصی خود استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر همیشه از یک برنامه یا سند خاص در رایانه خود استفاده می کنید، همیشه می توانید با قرار دادن آن در صفحه اصلی ویندوز به برنامه مورد نظر دسترسی داشته باشید.

با این حال، پیشنهاد اصلی استفاده از قابلیت Pin To Taskbar است که به شما این امکان را می دهد که تمام برنامه های مورد استفاده خود مانند Word، Excel و PowerPoint را در نوار وظیفه خود قرار دهید تا فقط به آنها دسترسی داشته باشید. mord nazar کود را کیدیند. بنابراین، اگر همیشه به وقت و زمان خود اهمیت می دهید، می توانید برای سرعت بخشیدن به کار خود، این مقاله را مرور کنید.

آیا برای پین کردن فایل آفیس خود در ویندوز 11 مشکل دارید؟

برای پین کردن فایل های مایکروسافت مانند ورد، اکسل و پاورپوینت به نوار وظیفه ویندوز 10، فقط باید از این ویژگی استفاده کنید. کشیدن و انداختن این عملیات را انجام دهید. اما اگر ویندوز خود را به نسخه 11 ارتقا دهید، متوجه خواهید شد که این ویژگی برای این نسخه از ویندوز کار نخواهد کرد.

بنابراین، اگر شما هم از مایکروسافت ویندوز نسخه 11 استفاده می کنید، توصیه می کنیم در ادامه مقاله، منابع مشخص شده برای پین کردن نرم افزار مایکروسافت به نوار وظیفه ویندوز را مطالعه کنید.

برنامه های Word، Excel و PowerPoint را به نوار وظیفه پین ​​کنید

پین کردن برنامه ها از مایکروسافت به نوار وظیفه ویندوز 11

افزودن برنامه های آفیس مانند Word، Excel و Powerpoint به عملکرد ویندوز 11 نیز تقریباً به سادگی نسخه قبلی است. با آين حال، در آن بخس از تصريح دائيس ام به شورت قرئة و مفيد بري آخراء اختبر تر آن، آن عقربة را برشاة ديهم ديم.

  • بر روی نماد شروع کنید در نوار وسفیق کلیک کنید تا منوی استارت باز شود اکنون می توانید از آیکون های برنامه متصل به آن استفاده کنید دفتر را در بکش بکش کیک منو استارت ببین در غیر این صورت می توانید روی گزینه کلیک کنید همه برنامه ها لیستی از تمام برنامه های ویندوز را مشاهده کنید.
  • بر روی نمد هی ورد، اکسل و پاورپوینت راست کلیک کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید پین کردن به نوار وظیفه انتخاب کنید

همانطور که مشاهده می کنید، تمام برنامه های مایکروسافت به نوار وظیفه ویندوز 11 اضافه می شوند. به این ترتیب می توانید با ادامه این ترفند برنامه ها، اسناد و مدارک دیگری را به نوار وظیفه ویندوز خود اضافه کنید.

سینی پین کردن یک فایل Word به فرامل Word Pinned در نوار وستیک Windows 11

pin karden فایل ورد در نوار وستفیک

איקון לעדים יק פאיל کلمه را به نماد پین شده کلمه به لیست اضافه کنید استفاده از این قابلیت معمولا برای کسانی است که به فایل خاصی نیاز دارند، بنابراین باید روزانه آن را ویرایش یا مطالعه کنید.

  • در ابتدای کار باید فایلی را که می خواهید به نماد کلمه در نوار وظیفه اضافه کنید باز کنید. همانطور که در این تصویر می بینید، در عنوان آن وجود دارد پروژه لس آنجلس 2022 باز کرده ام
  • हाला बा बिस्तन फायल کلمه نیازی به تنمر کار عدین نیایزی از آنجایی که این آخرین فایل باز شده است، اکنون در آخرین نماد قرار دارد کلمه در نوار وستفیق قرع بورة غریPT.
  • بر روی نماد کلمه روی نوار وظیفه کلیک راست کنید. அக்கு க் குக்கு மி கிய்க்கை به تازگی تصمیم گرفته شده است
  • حال می توانید بر روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده و سپس بر روی گزینه منو کلیک کنید به این لیست پین کنید انتخاب کنید

در فیلم، پس از نمع عربی فایل مورد نصار شما در زیر سموله نماد کلمه (در نور وسطيفية) تصميم گرفته مي شود و بدون هيچ مشكلي مي توانيد به اطلاعات و داده هاي مورد نياز دسترسي داشته باشيد.

نحوه پین ​​کردن فایل ها در اکسل و پاورپوینت به برنامه متصل به نوار وظیفه

پین کردن فایل های اکسل و پاورپوینت نیز مانند روشی است که در بالا برای فایل های word توضیح داده شد. با این حال، برای هدف کار، توضیح مختصری ارائه کرده ایم که می توانید در ادامه بررسی کنید.

  • فايل اكسل و يا بويتوينت مدرد کود را عکرد کود را عکرد و سبس ببنديد.
  • بر روی آیکون Excel یا PowerPoint در نوار وظیفه کلیک راست کرده و فایل مربوطه را وارد کنید به تازگی بررسی
  • حالا روی فایل کلیک راست کرده و سپس گزینه منو را انتخاب کنید به این لیست پین کنید انتخاب کنید

فایل های اکسل و پاورپوینت شما هم اکنون مانند گزینه قبلی به نوار وظیفه پین ​​شده اند و می توانید بدون اتلاف وقت به آنها دسترسی داشته باشید.

به فایل های افیس کود در کیلتی در کیں لہیں لہیں

. این ویژگی به شما کمک می کند در صورت نیاز به اطلاعات و داده های خود سریع دسترسی داشته باشید و در وقت خود صرفه جویی کنید. در این مقاله فقط سعی کردیم فایل های آفیس را پین کنیم، اما می توانید اسناد و اطلاعات خود را نیز برای افزایش کارایی به نوار وظیفه ویندوز اضافه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *