نحوه پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام (شماره هایدن)

نحوه پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام (شماره هایدن) به یک شکل کاملاً بصری است ، بنابراین می توانید به راحتی شماره خود را از دید کاربران تلگرام پنهان کنید.

تلگرام در بین مصرف کنندگان علاقه مند به حریم خصوصی بسیار محبوب شده است. همچنین در بین مردم طرفدار دموکراسی در سراسر جهان بسیار محبوب است.

اما مشکلی وجود دارد که مخاطبان می توانند به راحتی شماره شما را پیدا کنند و باعث ناراحتی شما شوند. با سایت ادامه دهید تک نوع انتظار داشته باشید که این مشکل را به راحتی حل کنید.

پنهان کردن شماره تلفن در تنظیمات تلگرام

تلگرام شماره تلفن پیش فرض را پنهان نمی کند. همچنین نام کاربری (نام مستعار) ایجاد نمی کند. باید شماره تلفن خود را در تنظیمات پنهان کنید.

1. روی تنظیمات و سپس روی Privacy and Security کلیک کنید.

حریم خصوصی و تنظیمات امنیتی شماره تلفن شما را به افراد دیگر در تلگرام ، نحوه پیدا کردن افراد ، تماس با شما ، تنظیمات محافظت از پیام ها و گروه های ارسال شده ، تأیید صحت دو مرحله ای ، کد و شناسه لمسی را نشان می دهد.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

2. در صفحه تنظیمات امنیت و حریم خصوصی ، یک شماره تلفن را انتخاب کنید

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

در بخش رازداری و امنیت ، یک شماره تلفن را انتخاب کنید

3. شماره تلفن را در تلگرام به شرح زیر تغییر دهید

“چه کسی می تواند شماره تلفن من را ببیند” را در همه و در مخاطبین من قرار دهید؟ با این کار شماره تلفن شما از کسانی که در لیست مخاطبین نیستند یا از همه آنها پنهان می شود.

“چه کسی می تواند مرا پیدا کند” را در مخاطبین من قرار دهید. با تنظیم مخاطبین من ، کسانی که در لیست مخاطبین شما هستند می توانند شما را با استفاده از شماره تلفن خود پیدا کنند. دلیل اینکه پیشنهاد می کنم آن را در Contacts قرار دهید این است که اگر آن را خاموش کنید ، افراد دیگر نمی توانند شماره تلفن شما را با نام کاربری شما مرتبط کنند.

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام
تنظیمات پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

پس از مخفی شدن ، شماره تلفن و نام کاربری را در تلگرام وارد کنید

هنگامی که به دیگران اجازه ندادید شماره شما را ببینند یا شماره تلفن خود را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده اید ، باید راهی برای پیدا کردن دوستان مورد اعتماد خود در تلگرام پیدا کنید. می توانید این کار را با ایجاد نام کاربری و به اشتراک گذاری نام کاربری خود با دوستان نزدیک خود انجام دهید.

نام های کاربری تلگرام ساختاری شبیه به توییتر دارند. آنها یک @ در مقابل نام شما دارند ، مانند نام شما. تنظیم را انتخاب کرده و روی Change در گوشه بالا سمت چپ صفحه تنظیمات کلیک کنید. در قسمت نام کاربری ، نام کاربری را انتخاب کنید. این یک نام کاربری منحصر به فرد است. پس از اتمام کار روی DONE کلیک کنید. از این پس مخاطبین شما فقط نام کاربری شما را به جای شماره تلفن شما می بینند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *