نحوه ساخت Media Creation Tool 0x8007043C – 0x90017 در ویندوز

همانطور که می دانید ابزار ابزار ایجاد رسانه به شما می دید کود کود را به جدید روسی کود به شما می دهد کود فرش کود فیلم، و ایا از فلش کود کود. یو اس بی یک بوت قابل بوت ایجاد کنید با این حال، در صورینی هین ایکیں آیین آکھیل موقعیت با ختایی کن است. 0x8007043C – 0x90017 صورت

دلیل رایل این ختا، این موزوز کافی بری یکھیں ابزار ایجاد رسانه در كمبيترا شما است. брай рефа эн мушклы، мы быстрой эн гидгел ра ба ужай за переходный хайты хай фондыз рефа онстанченный. در آن تسجیل می کی کی رفع کتای ابزار ایجاد رسانه 0x8007043C – 0x90017 آن را بررسی کنید.

ابزار ایجاد رسانه را به عنوان مدیر اجرا کنید

ابزار ایجاد رسانه با استفاده از حقوق یک مدیر را پیاده سازی کنید

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

با اجرای ابزار می توانید مشکلات مربوط به مجوز را داشته باشید ابزار ایجاد رسانه به تحميل المتحدة به‌طور پیش‌فرض، اجرای این ابزار نیازی به حقوق مدیر ندارد، اما همچنان می‌توانید برنامه را به‌عنوان مدیر اجرا کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

брай производительный между ابزار ایجاد رسانه به عنوان یک قیم، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + E شیک جستجوگر فایل را باز کندی
  • از پنل سمت چپ، به مسیری که mediacreationtool.exe شما آن را ذخیره کردید
  • بر روی فایل Mediacreationtool.exe راست کلیک کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید به عنوان مدیر اجرا شود کلیک
  • پس از ازهر شدن UAC بر روی بریک آره کلیک کنید و منتظر بمانید تا ابزار شروع به کار کند.

از حالت مسدود شده از ابزار ایجاد رسانه خارج شوید

ویندوز معمولا اجرای فایل های مشکوک و داده های مشکوک را برای محافظت از رایانه شما مسدود می کند. از این رو، اگر آجدل ابزار ایجاد رسانه اگر وب سایت اصلی را دانلود کرده اید، بررسی کنید که آیا فایل روی رایانه شما مسدود شده است یا خیر. برای این مشکل می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به مسیری که فایل ابزار ایجاد رسانه در آن شوکور شده است مراجعه کنید
  • بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و سپس بر روی گزینه کلیک کنید خواص کلیک
  • در تب عمومی بخش امنیت گزینه رفع انسداد علامت چک
  • در بر روی بروی بروی کریں درخواست دادن و سپس باشه روی تغییرات ذخیره شده کلیک کنید.

اکنون ابزار ابزار ایجاد رسانه آن را اجرا کنید و سپس بررسی کنید که آیا کد اشتباه است 0x8007043C – 0x90017 আর্যার ক্র্রা মি শুদ যাইর্র. اگر این مشکل ادامه داشت، توصیه می کنیم مراحل ذکر شده در مقاله را ادامه دهید.

به روز رسانی ویندوز را نصب کنید

به روز رسانی ویندوز 11

اگر هنوز در طول اجرا ابزار ایجاد رسانه با خطای 0x8007043C – 0x90017 با این احتمال مواجه هستید که نسخه ای که استفاده می کنید نسخه قدیمی ویندوز است. زیرا مایکروسافت هر 3 تا 4 هفته یکبار به روز رسانی هایی را برای بهبود عملکرد و رفع باگ های ویندوز ارائه می کند تا کاربران بتوانند به راحتی از ابزارها و ویژگی های جدید استفاده کنند.

אז אני רו, אגר עם עדע אז אז לאחטים בה אפרוטים שמא מי גזרד מי גריזד מי קינים מי קינים אין פראטה רא בא אז אז אזטע זיר מורד מערבים דיידים:

  • بر روی نماد شروع کنید راست کلیک کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید تنظیمات کلیک
  • از پنل سمت چپ تب متصل به به روز رسانی ویندوز را باز کندی
  • брай доставка бех отведения хай онлайн программы به روز رسانی را بررسی کنید انتخاب کنید
  • با عرض المزيد دانلود و نصب کنید بر روی آن کلیک کنید و صبح منتبر بمانید فرادیده شود که می شود.

پس از تکمیل به روز رسانی، کامپیوتر و فایل خود را مجددا راه اندازی کنید ابزار ایجاد رسانه آن را اجرا کنید اگر همچنان در اجرای این فایل مشکل دارید، مراحل ارائه شده در مقاله را دنبال کنید.

آنتی ویروس شخص ثالث را غیرفعال کنید

آنتی ویروس شخص ثالث می تواند فعالیت های سیستم مجاز را به عنوان یک فرآیند مخرب شناسایی کند. در این زمینه، می توانید به طور موقت برنامه امنیتی خود را غیرفعال کنید تا مشخص شود که آیا آنتی ویروس شما باعث ایجاد چنین مشکلی در رایانه شما می شود یا خیر.

بازگرداندن ویندوز به حالت کارخانه

لامعة درادة اما، روئدة تعريفة به هلت خرينة است. به این ترتیب می توانید بدون تحویل دادن اطلاعات خاصی ویندوز خود را به حالت نصب اولیه برگردانید. ين فرادة با بردنة به مسير تنظیمات > به روز رسانی و امنیت > بازیابی ممکن است

با این حال، اگر کنترلی بر استفاده از این روش ندارید، می توانید مقاله را در عنوان بنویسید نحوه راه اندازی مجدد ویندوز کارخانهآن را بررسی کنید.

رفع خطاهای 0x8007043C – 0x90017 در رایانه شما

خطا 0x8007043C – 0x90017 اقبل به دلیل عادی به موزوزهای کافی در ابزار ایجاد رسانه בה וודוד מי איד از این رو در استعرین استبدال می شود در کادر کاکرای خواص رفع عنکس را کیں کیندین تا بدون کیں کایی شود ایکراء

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *