نحوه رفع مشکل نورپردازی در ویندوز 10

مایکروسافت تنظیمات نورپردازی پیش فرض را در ویندوز 10 انجام داده است تا کاربران بتوانند به راحتی نور کامپیوتر خود را تغییر دهند. با آن حال، در بعدی از وردین این تعریف به دیلی به روزینی های کاکی ویندوز و ایر کردوکی کرافیک کراب می شود.

خوشبختانه، اگر هیچ مشکل سخت افزاری در رایانه شما وجود ندارد، می توانید مشکل نور را تنها در چند دقیقه برطرف کنید. אז אנ רו, אגר שמא אחש בא אינ משלק דף ו פנזה נרח מי קינידים מי קידים מי קשר מערון מי קנים אנ פשעשר רא תא טנטה מורד מורטים דיים.

চার্য়্যান্যান ক্র্যান ক্র্যান্যান দ্র্যান 10 ক্র্য؟

مشکلات مربوط به تنظیمات نورپردازی ویندوز 10 برای مثال این موارد را می توان به وجود برخی خطاها در ویندوز، به روز نبودن درایورهای کارت گرافیک و یا خطا در تنظیمات مدیریت انرژی نسبت داد.

اما علاوه بر موارد ذکر شده، مشکلات سخت افزاری نیز به خصوص در کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ هایی که از کارت گرافیک مجزا استفاده می کنند، رایج است. این خطا عموماً به این دلیل است که یک نقص کلی در سخت افزار گرافیک وجود دارد که در نهایت باعث ایجاد تأثیر بر روی نمایشگر خروجی می شود.

نحوه رفع مشکل نورپردازی در ویندوز 10

در فیلی که صلید شده اید شما رایال شما از شرکافزار کرافیک نیست توصیه می کنم ویندوز و درایور کارت گرافیک خود را به آخرین نسخه به روز کنید. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

ویندوز را به آخرین نسخه آپدیت کنید

به روز رسانی ویندوز 10

مایکروسافت همیشه سعی می کند به روز رسانی های جدید ویندوز را ارائه کند، علاوه بر افزایش امنیت، خطاها و مشکلات را نیز برطرف می کند. از آن رو، در وحله اول روزیدی می کینیم کود کود را بہ کے کے کے کے کے بہ کے کے.

  • با از کلیدهای کیلید “Win ​​+ I” به اورگینی به وریدینودین.
  • بر روی بریک به روز رسانی و امنیت کلیک
  • به روز رسانی ها را بررسی کنید را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا ویندوز به آخرین نسخه به روز شود.

پس از دانلود و نصب به روز رسانی ها، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس از ابزار استفاده کنید اطلاع در نوار وسطیف، برومیں کی که ایا شرک لامیک در لـــتاپ شما هل شده است ایا خیر.

درایور کارت گرافیک خود را به روز کنید

درایور کارت گرافیک را آپدیت کنید

به روزیزین درایر کارت کارتفیک نیز یک دیگر از ها بری ها بری شلم برای کردی کارت در ویندوس 10 است کمی کی با از کند ساده دیه. اگر همچنان این مشکل را دارید، توصیه می کنیم درایور کارت گرافیک خود را با استفاده از روش های زیر به روز کنید.

  • روی آیکون ویندوز کلیک راست کرده و سپس روی گزینه منو کلیک کنید مدیریت دستگاه انتخاب کنید
  • صفحه را به پایین اسکرول کنید و سپس درایور کارت گرافیک خود را پیدا کنید.
  • حال بر روی درایور مورد نظر کلیک کرده و سپس روی آن کلیک کنید به روز رسانی درایور > جستجوی خودکار درایورها برو

اکنون آخرین نسخه درایور مورد نظر دانلود و نصب می شود. در این مرحله توصیه می کنیم کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل شما برطرف شده است یا خیر.

چگونه یک مشکل روشنایی دشوار را در رایانه خود تنظیم کنید

اگر همچنان با مشکل روشنایی در رایانه خود مواجه هستید، توصیه می کنیم تنظیمات برق و مانیتور خود را بررسی کنید. با ترجمة آين ترديدة، اقبل اخلالات به وجود وحدي در كتابة شما هل برع شد. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

حل مشبك للمعلومة كم در كمبيتورهاي روميزي

در رایانه‌های رومیزی، دوباره تنظیمات روشنایی را با استفاده از دکمه‌های ارائه شده روی نمایشگر تغییر دهید. برای نمع آن کار، رامید می کینیم تومی عرضین منیتور را به هدی کریک بازگردنید. اما اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید، توصیه می کنیم کابل متصل به کارت گرافیک را به مانیتور جدا کرده و مجددا وصل کنید. با استفاده از این، می توانید مطمئن شوید که کابل به درستی از کارت گرافیک به مانیتور وصل شده است.

حل مشکل لطاب ها

در کاست لـــــــــــــــــــــــــــــــــرـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ روز، ساخته شده از باطری. از آن رو، برای صلید شدان از آن سلام، می دیدم که در رضا تصریک را مورد رومیھدید.

  • با با از كليد هاي هي حينيب “Win + I” به عروجاني به رويديوندوس.
  • از گزینه پنل سمت چپ باتری انتخاب کنید
  • مطمئن شوید که گزینه ای دارید بهینه‌ساز باتری را به‌طور خودکار روشن کنید بر روی همیشه تنظیم نشده است.
  • אגר קונין אסט، מערודים מי קינים אינ אופשים רא בר רוי צעבע 20% تصمیم گرفتن

அக்கியை אז אינ משעע בה שמה מעשים מי דהד תא קובידים صرفه جویی در باتری فقط در صورتی فعال می شود که حجم باتری لپ تاپ کمتر از 20 درصد باشد.

رفع مشکل برنامج بازی در لپ تاپ

به طور کلی، رایانه ها روش های ساده ای را برای افزایش روشنایی صفحه ارائه می دهند. اگر مطمئن هستید که مشکل روشنایی صفحه نمایش شما یک مشکل سخت افزاری نیست، می توانید روشنایی صفحه نمایش لپ تاپ خود را با استفاده از کلیدهای ترکیبی بررسی کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *