نحوه حذف صدا از ویدئو در نرم افزار VLC

شاید برای شما نیز این اتفاق افتاده است که می خواهید صدا را از ویدیو به طور کامل حذف کنید. اکثر افراد بر این باورند که استفاده از این قابلیت نیاز به یک ویرایشگر پیشرفته دارد و دانش خاصی در مورد آن دارند.

نرم افزار VLC در چند سال اخیر دارای ویژگی های مختلفی از جمله “قابلیت پخش فیلم در فرمت های مختلف”، “افزایش صدا بیش از 100 درصد” و “حذف صدا از ویدئو” به عنوان یک رسانه عالی در زمینه پخش ویدیو کاربران تنظیم شده اند.

از آن رو، در آن تصفيه سعي كرده ام با وازيد از يك نرم افزار كارب پاند به نام. VLC نحوه حذف صدا از ویدیو، به بحث ادامه دهید.

نحوه تغییر باس در نرم افزار VCL

افزایش بیس در نرم افزار VCL

شاید بسیاری از کاربران از ویژگی های نرم افزار VLC اطلاعی نداشته باشند، اما این برنامه قابلیت افزایش صدا، بیس و تنظیمات کلی صدا را دارد. אז אינ רו, אגר שמא ניז דעיקים בה עדים דר מוסיקי و איא פידוי כוד פעפר VLC شما آن را دریافت کردید، برای اطلاعات بیشتر می توانید این مقاله را بررسی کنید.

  • بر روی نماد نمایش تنظیمات توسعه یافته روی صفحه پایین کلیک کنید.
  • پس از اعدام تنظیمات و اثرات، به تب اکولایزر کادر هی فعال کردن و 2 پاس علامت چک
  • اکنون تنظیمات بر روی نرم افزار و در نهایت روی گزینه اعمال شده است نزدیک کلیک

با استفاده از این ویژگی، تجربه صوتی شما نیز دقیقاً یکسان خواهد بود. البته لازم به ذکر است که تنظیمات صدا به صورت خودکار ذخیره خواهد شد، بنابراین برای پخش ویدیوها و موسیقی خود نیازی به تکرار این فرآیند هر بار ندارید.

نکته: اگر از تنظیمات صوتی VLC خود پشیمان هستید، می توانید به آن بازگردید Tools > Preferences > Reset Preferences > OK w ساي اورغانيس خود را به بحث عرض بازدارنيد.

نحوه حذف صدا از ویدیو

حذف صدا از ویدیو

برای این کار ابتدا نرم افزار VLC را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. با آن حال، از قبل از توجه به هدلاد هدة که به للمتنزیل به روزی شده است شما را به للمتنزیت به روزینی می رساند.

  • به رسانه > تبدیل/ذخیره برو
  • پس از ایکی پنجره رسانه را باز کنید بر روی بریک اضافه کردن کلیک کنید و فیلم مورد نظر را انتخاب کنید.
  • ایکیون بر روی کریں تبدیل/ذخیره روی آن کلیک کنید تبدیل هدایت شود
  • بر روی نماد اچار (آچار) کلیک.
  • به تب Audio codec کرید و سبس در بکش نام پروفایل یک نام جدید برای فایل خود تنظیم کنید.
  • ایکنون املکت کادر سمعی را بهرید. با استفاده از این قابلیت به نرم افزار می گویید که هنگام تبدیل فایل، صدای ویدیو را حذف کند.
  • پس از تعریف کار، بر روی کریں ایجاد کردن کلیک
  • איקונים ב אחשון משעשים مرور کردن یک مقصد جدید برای خود فایل خروجی تعیین شد و در نهایت گزینه را روشن کرد شروع کنید کلیک

پس از اتمام کار به پوشه مورد نظر رفته و پوشه مورد نظر را اجرا کنید. اکنون ویدیو بدون صدا پخش می شود.

با VLC از شر صدا ها ابوس شوید

امیدواریم بتوانیم با چند مرحله ساده صدا را از ویدیوی شما حذف کنیم. البته باید به این نکته توجه کنید که در صورت حذف صدا از ویدیو در نرم افزار VLC، قادر به بازیابی آن نخواهید بود. ז ני ר ، עשراق מעשراق קراق שرمز קפ פ פ פ עשר עשר עשר עב עב עב עב עב ר עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עב עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר עשר.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *