نحوه تشخیص قطعات یدکی تقلبی

قطعات یدکی قطعات مهمی هستند که در صورت آسیب، فرسایش، تصادف و یا قطعات فابریک خودرو قابل تعویض هستند. کیفیت و مواد این محصولات بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر قطعه یدکی جزء مهمی باشد، باعث بروز حوادث جانی و مالی می شود و اگر قطعه از قطعات معمولی خودرو باشد، هزینه تعمیر، خرید و از دست دادن آن را به همراه خواهد داشت. زمان.

پس بهتر است وقتی خرید قطعات یدکی مواظب باشید وقت و پول را هدر ندهید. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن قطعات یدکی تقلبی وجود دارد.

در خرید عمده لوازم یدکی اهمیت خرید کالاهای اصلی بیشتر می شود زیرا در صورت خرید عمده ممکن است کالای مرجوعی داشته باشید و این باعث ضرر مالی و خسارت به اعتبار شما می شود.

اگر قصد خرید لوازم یدکی اولیه را دارید، مرکز فروش لوازم یدکی فیت در تهران با بیش از یک دهه فعالیت ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. برای اطلاع از شرایط اولیه خرید لوازم یدکی هر خودرو یا گروه خودرو و همچنین استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شماره ثابت: 02133947195

موبایل: 09126765121

قطعات یدکی تقلبی

راه های تشخیص کالای تقلبی

به دلیل کپی برداری حرفه ای توسط دلالان، یافتن قطعات یدکی تقلبی دشوار است. سازندگان روش هایی را برای دقت محصول توسعه داده اند، مانند علامت گذاری استاندارد محصول و تایید اصالت آن از طریق سیستم استاندارد. راه حل های دیگر به طور خلاصه عبارتند از:

  • ظاهر قطعه را بررسی کنید
  • به بارکد روی کالا توجه کنید و صحت آن را از طریق برنامه بارکدخوان مقایسه کنید
  • علامت گذاری استاندارد محصول و تایید اصالت آن از طریق سیستم استاندارد
  • به بسته بندی محصول توجه کنید
  • از مراکز معتبر و دارای مجوز رسمی خرید کنید
  • هولوگرام رسمی شرکت
  • نوع جوش و پرچ
  • استعلام از 500018310 و 300031

آیا مفید است؟

این روش ها تا حدودی برای خودروهای داخلی قابل اجرا هستند و معمولا کالاهای تقلبی به این راحتی قابل تشخیص نیستند. بهترین راه حل این است که ترس یا مشکلات خود را به یک سری مراحل کوچکتر تقسیم کنید. کار باید به افراد واجد شرایط سپرده شود.

قطعات یدکی

قطعات یدکی یدک فیت با مدیریت جناب آقای داود عبدالهی بیش از یک دهه فعالیت درخشان در زمینه تامین قطعات خودرو دارد. اگر قصد خرید لوازم یدکی برای پیر و جوان را دارید، این مرکز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

امکان خرید آنلاین و حضوری وجود دارد. خرید اینترنتی از طریق yadakfit.com و خرید شخصی از طریق خیابان ملت، کوچه کاوه، پاساژ کیان، b123 امکان پذیر است. امکان ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 02133947195

یکی از زمینه های اصلی بهره برداری از قطعات یدکی تامین قطعات و پژو 405 یدکی خوب، این ماشین در بین مردم محبوب است. تمامی قطعات برای انواع خودرو و 405 موجود است به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت و جزئیات و یا هرگونه سوال تماس بگیرید. 02133947195

یدک فیت همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. انواع لوازم یدکی موتور، برقی، بدنه و تزئینات و … برای انواع خودرو به صورت یدکی موجود می باشد.

بخور

آمار جالب لوازم یدکی تقلبی

حجم بازار لوازم یدکی در ایران حدود 11.5 میلیارد دلار است. کارشناسان تخمین می زنند که 3 میلیارد دلار قاچاق و تقلبی است. این یک آمار وحشتناک است. اما با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر و رکود بازار لوازم یدکی در کشور، این میزان در سال گذشته کاهش یافته است.

دلیل افزایش اجناس تقلبی

یکی از مهمترین جنبه های گرایش به کالاهای تقلبی، ارزان بودن آنهاست که منجر به انتخاب موقت و نادرست افراد می شود. دلیل مهم دیگر این است که تعداد کالاهای اصلی کمتر از مقدار مورد نیاز جامعه است و تامین قطعات سخت و کمیاب می شود. بنابراین بخشی از این نیاز توسط کالاهای غیر اصل تامین می شود. تعداد اجناس تقلبی در خودروهای خارجی به دلیل عدم تولید در کشور و مشکل واردات بیشتر از خودروهای داخلی است اما این به معنای اصل بودن تمامی قطعات یدکی خودروهای داخلی نیست. بلکه از قاچاق آسیب می بینند.

خرید لوازم یدکی را فراموش نکنید و فقط با مراکز معتبر تماس بگیرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *