منیزیم چقدر مهم است؟ | هایلسوتورگ: میجا هیلسو و lfsstls

منیزیم احتمالاً یکی از اولین مواد معدنی است که هنگام فکر کردن در مورد آمادگی جسمانی به ذهن خطور می کند. اما به سختی کسی می داند که چه مقدار لازم است و چگونه می تواند بهره وری را بهبود بخشد.

منیزیم یک ماده معدنی حیاتی است: تقریباً در تمام سلولهای بدن یافت می شود. تقریباً 30٪ بیشتر بدن در بافت ها ذخیره می شود و برای تولید انرژی ضروری است. بدن تولید انبوه با زرده تخم مرغ به تغذیه غذا کمک می کند و نقش مهمی در حرکت و شل شدن عضلات دارد. مواد معدنی نیز برای تشکیل استخوان و دندان ضروری هستند. همچنین صدها آنزیم را فعال می کند.

منیزیم چقدر آماده می شود؟

تحقیقات نشان می دهد که هرچه فعالیت بیشتری داشته باشید ، به تعداد بیشتری نیز نیاز خواهید داشت. (1) دانشمندان مقادیر زیادی را به بهبود عملکرد ، مانند غلظت بالاتر چربی مرتبط کرده اند. این می تواند دقت این ماده معدنی مهم را بهبود بخشد. چه اتفاقی برای بدن می افتد؟ طبق این مطالعه ، به نظر می رسد مقدار شیر ، شیر باشد. (2) Mjólkursra متابولیتی است که عمدتا توسط بسیاری از تمرینات تولید می شود. در صورت تجمع ، می تواند بافت اشتباه را محدود کرده و سریعتر رشد کند. علاوه بر این ، ورزش توانایی منیزیم در افزایش مصرف اکسیژن و ضربان قلب را افزایش می دهد. مواد معدنی نیز در تقویت سیستم یادگیری نقش مهمی دارند. آفت و آنتی اکسیدان با تقویت سیستم دفاعی و محافظت در برابر بیماری کار می کند.

مصرف منیزیم بیشتر ممکن است کمک کند R

طبق انستیتوی ملی بهداشت ایالات متحده (NIH) ، زنان مسن سالم روزانه 310-320 میلی گرم و مردان مسن سالم 400-420 میلی گرم روزانه. (3) غذای سالم معمولاً برای ارضای برنامه روزانه شما کافی است. اما اگر پدربزرگ هستید و یا از نظر جسمی کار سختی می کنید ، نان آور خانواده به ارث روزانه نمی رسد زیرا می تواند مقادیر زیادی از طریق عرق را از دست بدهد. اگر استرس دارید باید منیزیم بیشتری نیز مصرف کنید. (4)

نقص در ماژنیوم می تواند مشکلات زیر را ایجاد کند

در صورت مشاهده علائم کمبود حجم در بالا با پزشک خود تماس بگیرید.

گونه های 8BEY حاوی مقدار زیادی منیزیم هستند

به عنوان یک قاعده کلی ، سالم ترین گزینه دریافت مواد مغذی از طریق مرطوب کننده های غذایی هنگام مصرف مواد مغذی است. همین امر در مورد نشریات الکترونیکی و خبرنامه ها صدق می کند. غذای سالم (تقریبا) تمام مواد مغذی مورد نیاز ما را تأمین می کند. کدام غذاها پر از مقدار اضافی هستند؟ در اینجا 8 بهترین منبع منیزیم وجود دارد:

دانه کدو تنبل (402 میلی گرم در 100 گرم)

فرنی (270 میلی گرم در 100 گرم)

Hvtarnrnabaunir (140 میلی گرم در 100 گرم)

Kjklingbaabair (115 میلی گرم در 100 گرم)

MAGNESIUM TFLUFORMI – خدا همیشه؟

اگر پزشک برای کنترل کمبود حجم ، کنترل حجم را تجویز می کند ، مصرف یک دوز دقیق ضروری است. روزانه بیش از 250 میلی گرم لرزش مصرف نکنید. (5) حالت عمده ممکن است به عنوان یک داروی طبیعی عمل کند. اگر زیاد مصرف شود می تواند باعث اسهال شود.

v بیشتر شبیه صنوبر ، v غذای ارثی منیزیم بیشتر است. اهمیت غذاهای فله ای را دست کم نگیرید ، حق با شماست و بر تأمین نیازهای یک رژیم غذایی خوب ، از جمله غذاهای بزرگ تمرکز می کنید. اگر علائم کمبود حجم دارید ، با پزشک خود مشورت کنید. مواد می توانند یک راه حل مفید باشند. به خاطر داشته باشید: اگر خود را برای یک مسابقه آماده می کنید ، حتماً چند هفته دیگر رژیم بدن سازی را شروع کنید تا وزن بدن شما تنظیم شود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *