معرفی چاپگرهای لیبل Tally Dascom

چاپگر لیبل یا چاپگر لیبل دستگاهی است که با استفاده از فناوری حرارتی مستقیم یا غیرمستقیم بر روی برچسب ها و برچسب های مختلف چاپ می کند. این نوع چاپگر نام های دیگری مانند چاپگر لیبل، چاپگر لیبل چسب، چاپگر لیبل و چاپگر بارکد دارد. . مکانیزم این دستگاه ها با چاپگرهای معمولی متفاوت است و انواع مختلف آن در آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، انبارها، کارخانه ها، شرکت ها، تولیدکنندگان، فروشگاه ها، کارگاه های جواهرسازی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. برچسب ها ممکن است حاوی اطلاعات مختلفی از جمله نوع و مشخصات محصول به صورت متنی یا بارکدهای یک بعدی و دو بعدی باشند. با این دستگاه می توانید اطلاعات مورد نظر خود را بر روی انواع لیبل چاپ کنید و این برچسب را بر روی محصول مورد نظر خود بچسبانید تا کاربران و نامزدهای آن به راحتی و سریع به اطلاعات محصول دسترسی داشته باشند. در این مقاله در مورد انواع چاپگر لیبل از نظر مدل و ساختار، تفاوت این دستگاه با چاپگرهای معمولی، لحظات مهم هنگام خرید و در نهایت ارائه یکی از بهترین برندها صحبت خواهیم کرد. چاپگر لیبل به نام این مورد نیست من صحبت می کنم.

چاپگر

آشنایی با مدل های مختلف چاپگر لیبل

چاپگرهای بارکد موجود در بازار بر اساس مدل به دو گروه لیبل پرینترهای رومیزی یا اداری و لیبل پرینترهای صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شوند. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند که به توضیح آن ها می پردازیم تا با مقایسه دو گروه به راحتی بتوانید وسیله مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

چاپگر رومیزی لیبل وسیله ای است که با توجه به قیمتی که دارد از مرغوب ترین پلاستیک ساخته شده و از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردار است. البته هر چه چاپگر لیبل ارزان‌تر باشد، کیفیت ساخت و قدرت هد چاپ پایین‌تر است. این چاپگر لیبل بیشتر برای استفاده در ادارات و آزمایشگاه ها مناسب است. یکی از مهم ترین نکات در مورد مدل های رومیزی این است که بسته به نوع و مدل، گرد و غبار می تواند وارد آنها شود و عملکرد آنها را مختل کند. برای اطمینان از بهترین عملکرد و مراقبت کمتر، بهتر است دستگاه را در مکانی تمیز و عاری از گرد و غبار قرار دهید. این چاپگر بارکد بیشتر برای چاپ در تیراژهای کوچک و در مدل های حرفه ای تر برای چاپ لیبل در تیراژ متوسط ​​استفاده می شود.

لیبل چاپگر صنعتی دستگاهی است که از بهترین کیفیت و از آلومینیوم ساخته شده است. این مدل همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و به دلیل سایز بزرگتر برای چاپ در تیراژهای بسیار بزرگ مناسب است. چاپگرهای لیبل صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که گرد و غبار نگیرند و به دلیل تجمع گرد و غبار در داخل دستگاه مشکلی پیش نیاید. این دستگاه می تواند تعداد زیادی لیبل را در طول روز با بالاترین کیفیت و سریعتر چاپ کند.

چاپگر

نکات مهم قبل از خرید چاپگر لیبل

قبل از خرید این دستگاه باید به چند نکته مهم توجه کنید. همانطور که در قسمت های قبل توضیح دادیم چاپگر لیبل از نظر مدل و ساختار انواع مختلفی دارد و خریداران باید با توجه به نیاز خود نوع مورد نظر خود را انتخاب کنند. وی یادآور می شود: چاپگرهای حرارتی غیر مستقیم لیبل از نظر ماندگاری چاپ، عمر دستگاه، سرعت چاپ و کیفیت بهتر از مدل های حرارتی مستقیم هستند. اکثر شرکت های معتبر این نوع را تولید می کنند. برای انتخاب یک مدل رومیزی یا صنعتی باید منطقه محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را در نظر بگیرید. چاپگرهای رومیزی برای محیط های کوچک و پرینترهای صنعتی برای محیط های بزرگ استفاده می شوند. همچنین باید به کیفیت ساخت دستگاه نیز توجه کنید. هر چه کیفیت کار و قدرت هد چاپ بالاتر باشد و برند سازنده آن شناخته شده تر باشد قیمت دستگاه نیز بالاتر می رود. بطور کلی یک چاپگر لیبل بخرید تخصص بسیار موثر و مفید خواهد بود.

چاپگر لیبل Tally Dascom چه ویژگی هایی دارد؟

چاپگر بارکد تالی داسکوم یکی از محصولات ساخت کشور آلمان است و به عنوان یکی از برندهای معروف بازار ایران شناخته می شود. تمامی چاپگرهای لیبل Tali Dascom کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و قدرت و عمر هد چاپ آنها بسیار بیشتر از چاپگرهای مشابه است. این دستگاه با کیفیت قادر به چاپ لیبل با سرعت مناسب و در سایزهای مختلف و بیشتر در انبارهای چاپ لیبل روی اجناس، بیمارستان های چاپ روبان نوزادان و بزرگسالان، آزمایشگاه ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه ها، جواهر فروشی ها و سایر مکان ها می باشد. چاپگرهای لیبل Tally Dascom از نظر ظاهری زیبایی منحصر به فردی دارند و از انواع رومرهای نیمه صنعتی و چاپگرهای صنعتی به شمار می روند. از آنجایی که آنها همچنین شبیه یک چاپگر رومیزی هستند، برچسب های زیادی را با عملکردی مشابه چاپگرهای صنعتی چاپ می کنند. البته این شرکت چاپگرهای رومیزی و صنعتی را در مدل های مختلف به صورت جداگانه نیز تولید می کند.

چاپگرهای لیبل Tally Dascom گزینه های مختلفی دارند که این دستگاه ها را برای کار در هر محیطی ایده آل می کند. این دستگاه به صورت استاندارد دارای پورت USB با تیغه برش (Tear Bar) می باشد که در صورت نیاز کاربر قابلیت افزودن پورت LAN، موازی و سریال را نیز دارد. همچنین در پایان چاپ، کاربر می تواند تیغه برش را با ماژول برش خودکار یا ماژول پوست کن تعویض کند! با استفاده از ماژول جداکننده برچسب، چاپگر به طور خودکار برچسب ها را از جلد پایینی جدا می کند.

چاپگرهای لیبل Tally Dascom در سه نوع رومیزی، صنعتی و سیار (قابل حمل یا کمری) موجود می باشند. چاپگرهای رومیزی Tali Dascom شامل DL-210 و DL-310 هستند که همراه با لیبل چاپگر صنعتی DL-820 و چاپگر حرارتی دو منظوره DP-230L خانواده لیبل های چاپگر حرارتی مستقیم و غیر مستقیم Tali Dascom را تشکیل می دهند. شایان ذکر است تمامی لیبل های چاپگر حرارتی تالی داسکوم دارای هدهای چاپ بسیار قوی می باشد که در کارخانه های تالی آلمان تولید می شود. هر کدام از این چاپگرها دارای ویژگی های خاصی هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

DL-210: رزولوشن واقعی آن 203dpi است که نتیجه آن چاپ بسیار دقیق و باکیفیت مشابه 300dpi است!
DL-310: وضوح چاپ 300 dpi دارد که می تواند کوچکترین بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را برای ضعیف ترین بارکدخوان ها بسیار دقیق و خوانا چاپ کند.
DL-820: پرینتر صنعتی Tali Dascom می باشد که به صورت پیش فرض دارای پورت USB و LAN بوده و گرد و غبار وارد آن نمی شود.
DP-230L: به صورت استاندارد دارای پورت های بلوتوث و USB است که باتری آن توسط آداپتور و شارژر فندکی خودرو شارژ می شود.

چاپگر

چاپگر لیبل را از شرکت واریان خریداری کنید

به یک چاپگر لیبل بخرید با برند Tally Dascom در مدل های مختلف با قیمت های بسیار مناسب می توانید به سایت مراجعه نمایید شرکت واریان توسط URL https://www.varianme.com دیدن این شرکت محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می کند و در اکثر استان ها نمایندگی دارد. واریان بیش از 36 سال است که نماینده انحصاری تالی (از جمله برندهای تالی داسکام و تالی جنیکوم) در ایران بوده و با سازمان های بزرگی مانند بیمه سلامت، تامین اجتماعی، شرکت خودروسازی، شرکت نفت، مراکز آموزش عالی، شرکت های توزیع همکاری داشته است. داروها، ارائه خدمات به اتاق های بازرگانی و غیره.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *