معرفی بهترین داک Thunderbolt 4 برای لپ تاپ های ویندوزی

Thunderbolt 4 (Thunderbolt) یکی از سریعترین رابط های دیجیتالی است که سرعت انتقال را به حوزه جدیدی منتقل کرده است.

اگرچه در اوایل سال 2020 معرفی شد ، اما تعداد زیادی لپ تاپ Windows با پورت در بازار ذکر شده است. بنابراین ، اگر می خواهید حداکثر استفاده را از رایانه ویندوز تاندربولت خود ببرید ، منطقی است که آن را به یک ایستگاه متصل به لپ تاپ که از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند وصل کنید.

علاوه بر درگاه های اضافی ایالات متحده ، اتصالات HDMI و کارت خوان ، این اسلات ها اتصال لپ تاپ ویندوز شما را به یک صفحه نمایش دوگانه 4K آسان می کنند. مهمتر از همه ، پایه لپ تاپ مشکل اتصال بسیاری از چیزها را به لپ تاپ شما حل می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لپ تاپ خود را با کابل به داک وصل کنید.

بنابراین اگر لپ تاپ جدیدی مانند Dell XPS 13 یا Asus Zenbook 14 UX425EA دارید ، در اینجا برخی از بهترین اسکله ها برای Thunderbolt 4 آورده شده است.

CalDigit Thunderbolt 4 Element Hub

بهترین داک برای Thunderbolt 4

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

این داک جذاب دارای 4 پورت USB و 4 پورت تاندربولت 4 است. علاوه بر این ، دارای ساختار هوشمند است. درگاه های تاندربولت و ایالات متحده در دو طرف اسکله مناسب هستند و مانیتور یا لوازم جانبی را متصل می کنند. در عین حال ، پایه های لاستیکی اطمینان می دهند که حوض حتی در هنگام استفاده از همه پورت ها نیز لغزش نمی کند. جالب اینجاست که حتی وقتی لپ تاپ خراب است ، می تواند لوازم جانبی متصل را تغذیه کند.

از نظر عملکرد ، این بارانداز CalDigit کار بسیار خوبی را انجام می دهد. ساکنان ویندوز سنترال این لپ تاپ را با صفحه نمایش 4K و وسایل جانبی مانند ماوس و SSD خارجی آزمایش کردند و بدون آسیب رساندن به پوست کار می کند. برای ضبط Thunderbolt 4 می توانید به راحتی از مانیتور 4K پشتیبانی کنید. یک اتصال می تواند با دو صفحه 4K کار کند.

مشکلاتی وجود دارد. به عنوان مثال ، حتی اگر آداپتور بزرگ باشد ، حتی اگر ضریب فرم فشرده بزرگ باشد. فقط پورت های تاندربولت و ایالات متحده را متصل می کند و اتصالات دیگر مانند پورت اترنت و HDMI را خروجی نمی دهد. مورد دوم به این معنی است که برای اتصال باید یک مانیتور مستقیم Thunderbolt داشته باشید.

Anchor Apex 12-in-1 Thunderbolt 4 Dock

بهترین داک برای Thunderbolt 4

Anker Apex یکی از محدودیت های اصلی بارانداز CalDigit را که در بالا معرفی کردیم حذف می کند. علاوه بر پورت های تاندربولت 4 ، پورت های US-A ، HDMI و Ethernet یکپارچه شده اند. این مزایای اتصال ، وسیع ترین دسترسی ممکن را به لوازم جانبی مورد نیاز شما ، چه صفحه کلید سیمی ، چه کارت خوان SD ، به شما می دهد. با این حال ، با وجود اینکه دارای 12 پورت است ، Apex باریک است و ممکن است فضای دسکتاپ زیادی را اشغال نکند.

Anker Apex عالی به نظر می رسد. در کنار آن شیارهایی وجود دارد و شبیه یک چمدان اسباب بازی است. شوخی نمی کنم!

این پایه به طور هوشمند همه 12 پورت را برای اتصال و قطع کابل بدون زحمت ترتیب می دهد. و بله ، وزن کمی دارد ، یک پوند است.

در مقایسه با داک CalDigit در بالا ، قدرت بیشتری در 90 وات دریافت می کنید که به شما قدرت کافی برای کار با یک لپ تاپ سازگار را می دهد. همچنین می توانید از پورت Thunderbolt برای انتقال داده ها استفاده کنید.

جالب اینجاست که یک آداپتور 120 واتی قدرت این داک لپ تاپ را تامین می کند. تمام لوازم جانبی بارگذاری شده و متصل را به درستی مدیریت کنید تا بدون مشکل یا تاخیر کار کنند. علاوه بر این ، ورود به تمام پورت ها باعث نمی شود که داک ایستگاه بیش از حد گرم شود یا موس به آرامی روی صفحه حرکت کند.

ایستگاه اتصال Kensington SD5700T Thunderbolt 4

بهترین داک برای Thunderbolt 4

همانطور که در بالا ذکر شد ، این داک می تواند هر کاری را که باعث افت عملکرد می شود ، با ظرافت انجام دهد ، مانند اتصال به مانیتور خارجی یا انتقال داده. استفاده از دومی آسان است ، زیرا SD5700T با کارت خوان UHS-II نیز موجود است.

مهمتر از همه ، تعداد زیاد پورت ها به این معنی است که می توانید دستگاه های مختلف قدیمی و جدید را متصل کنید. مردم لپ تاپ های Corsair ، هدفون های بی سیم HyperX و موش های Razer Naga Pro را از طریق ایستگاه متصل کردند ، که همه آنها بدون هیچ تاخیری بدون مشکل کار کردند.

مشکلی نیست. به عنوان مثال ، هیچ اتصال HDMI یا DisplayPort وجود ندارد. این بدان معناست که برای اتصال لپ تاپ خود به نمایشگرهای بالا به یک مانیتور US-C یا Thunderbolt نیاز دارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *