مدارات لولا Taga

مدارات-لولا-taga

Medtronic-Micra برخی افراد تعجب می کنند که چرا یک دستگاه ضربان ساز با یک دستگاه ضربان ساز متفاوت است؟ . تفاوت اصلی این دو در این است که ضربان ساز در درجه اول مورد استفاده قرار می گیرد اگر ضربان قلب کند باشد یا در صورت ضربان ضربان قلب باشد ، اما درمانی برای ضربان قلب سریع و سایر آریتمی ها وجود دارد که حتی می تواند منجر به ایست قلبی شود.

ضربان ساز قلب هنگام اختلال در سیستم هدایت یا به دلیل عدم موفقیت در ضربان ساز طبیعی قلب ، گره سینوس کاشته می شود. اختلال می تواند باعث ضربان قلب یا آریتمی غیر طبیعی کند شود.

ضربان ساز بر خلاف ضربان ساز نجات بر ضربان قلب سریع تأثیر نمی گذارد ، اما این ضربان ساز به منظور درمان آریتمی سریعتر و تهدیدکننده زندگی طراحی شده است. همه نجات همچنین دارای فناوری ضربان ساز هستند که اگر ضربان قلب خیلی آهسته شود عملکرد قلب دخالت می کند.

علائم کندی ممکن است شامل غش ، سرگیجه ، بی حالی ، تنگی نفس و درد قفسه سینه باشد. ضربان ساز معمولاً در سمت راست در زیر پوست قرار دارد. ورید زیر استخوان وارد شده و ضربان ساز در دهلیز راست و بطن قرار می گیرد.

ضربان قلب کمتر از یک ملاک است و باتری های آن 5 سال – سال ماندگار است. هنگام تعویض باتری ها ، مانند پیوند ضربان ساز است ، اما بیشتر اوقات مردم مجبور نیستند شبانه در رختخواب بمانند مگر اینکه سیم پیس میکر را تعویض کند. در LAndspítali ، ضربان سازهای کوچک اکنون در افرادی که در عضله قلب قرار گرفته اند کاشته می شوند.

این عمل در پیوند بای پس عروق کرونر در بیمارستان انجام می شود و تقریباً یک ساعت طول می کشد. این عمل خطر کمی دارد. با این حال ، خطر احتمالی پنوموتوراکس وجود دارد ، که معمولاً درمان آن آسان است. سیمهایی که در قلب قرار گرفته اند می توانند حرکت کنند و نیاز به تعمیر در اسرع وقت دارند. خونریزی از برش نیز می تواند رخ دهد و ضربان های اضافی می توانند از قلب بیایند.

منبع: از وب سایت Landspítali Háskólasjúkrahús

مطالب مرتبط: Bjargráður

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *