محدوده های قهوه ما و برخی توضیحات

محدوده-های-قهوه-ما-و-برخی-توضیحات

آیا قبلاً در محدوده های قهوه ما جستجو کرده اید؟ از طریق طیف وسیعی از محصولات ما مانند Blends ، Origins و Rare Cakes ، مجموعه ای از محصولات استثنایی را کشف کنید. وارد دنیای کافه های Trottet شوید و محصولات معتبری را کشف کنید ، که به لطف Théophile ، دستور العمل های خاصی از آنها بیش از 70 سالها مخفی و یکسان نگه داشته شده اند. بیایید نگاهی بیندازیم به 3 محدوده اصلی که موفقیت در جام های سخت طلب را رقم می زند. بین اسرار ، نوع دامنه و طعم و مزه نهایی در یک فنجان ، اطمینان حاصل کنید که در هر یک از مزه های خود از محدوده های استثنایی قدردانی کنید.

محدوده های قهوه ما: ترکیب را کشف کنید


مجمع چیست؟ یک قهوه مخلوط نشان دهنده مخلوط کردن انواع مختلفی از قهوه از چندین منطقه است که شامل ایجاد “مخلوط” منحصر به فرد طعم است. بیایید با هم Mocca Luxe را کشف کنیم: یک بزرگ اتومبیلرانی متشکل از 7 خاستگاه مختلف از جمله اتیوپی ، یک گرند کرو اصلی ، که از آن زمان تاکنون 1947 مشتریان را اغوا می کند. یک قهوه Assemblage ترکیبی از چندین تروریر را برای عالی ساختن لحظه اسپرسو نشان می دهد. در واقع ، قهوه Assemblage برای اسپرسو توصیه می شود. این کهربا یا قهوه ای برشته شده است که باعث ایجاد پخت و پز ایده آل برای اسپرسوی قوی می شود.

محدوده قهوه ما: l’Origine


آیا تاکنون نام قهوه Origine را شنیده اید؟ این محصولی است که از یک کشور یکسان به ما می آید. در محدوده قهوه Origin ، با نفوذترین کشورهای تولید کننده قهوه را کشف کنید: اتیوپی ، برزیل یا کلمبیا. این Grands Crus استثنایی باعث موفقیت در محدوده Origine می شود. محدوده Origin نشان دهنده قهوه سبز است که در یک کشور واحد برداشت می شود ، که اغلب می تواند انواع مختلفی را پوشش دهد تا طعم کمی “مونتاژ” به قهوه بدهد. این امر اغلب برای اسپرسو توصیه می شود ، با این وجود بسته به تفت داده شده کاملاً با روش آهسته قهوه سازگار است.

محدوده قهوه ما: قهوه ویژه ، کافه های نادر


آیا این محدوده استثنایی را می شناسید؟ محدوده کافه های نادر؟ قهوه مخصوص چیست؟ بیایید به همه سالات پاسخ دهیم. قهوه ویژه محصولی است که در ارتفاع بسیار زیاد ، مکان و سرزمینی که فقط یک نوع از آن تولید می شود ، برداشت می شود. دور از ترکیب و منشأ ، قهوه مخصوص نمره ای دارد که این عنوان را به آن می دهد. توسط تولیدکننده ای که ماده ای برای تولید این نوع قهوه دارد ، نگهداری و پرورش داده می شود. یک قهوه مخصوص اغلب برای روش قهوه آهسته طراحی می شود: قهوه از یک قطعه قابل شناسایی تا نوع خاک ، با استفاده از روش آرام مصرف می شود. این امر با سرعت زمانی حاصل می شود که قهوه از طریق یک فیلتر یکبار مصرف یا دائمی دم بکشد و قهوه را استثنایی کند.

در جستجوی یک قهوه غلیظ که مطابق با نیازهای شما باشد عاشق قهوه؟ ملاقات با مجمع می خواهید برای کشف یک قهوه غنی از طعم و مزه یک لحظه قطع ارتباط کنید؟ سفر به مبدا. آیا می خواهید حواس خود را کشف کنید تا یک قهوه با یک امتیاز استثنایی کشف کنید؟ این محدوده Café Rares است که باید شما را فریب دهد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *