متخصص ایمپلنت کیست و ویژگی های آن چیست؟

متخصص ایمپلنت کیست؟ وظایف او چیست؟

متخصص ایمپلنت گفته می شود فردی دارای مدرک کارشناسی ارشد ایمپلنتولوژی از دانشگاه های معتبر است. اگر دندانپزشک قصد چنین کاری را دارد متخصص ایمپلنت برای دانشجو شدن باید تحصیل در دانشگاهی در آلمان یا فرانسه را آغاز کند که البته تعداد محدودی دانشگاه نیز در این زمینه دارد. نوعی ایمپلنت که در استخوان فک قرار می گیرد کاشت می گویند دندان. متخصص ایمپلنت از سوی دیگر ، بیمار متعهد است که از بهترین مواد و بالاترین کیفیت در حین انجام کار استفاده کند. کاشت برای استفاده. اگر قصد انجام آن را دارید کاشت به یاد داشته باشید که برای این کار باید با یک متخصص ایمپلنت حرفه ای مشورت کنید ، زیرا بسیاری از افراد به دلیل کمبود اطلاعات هزینه کمتری پرداخت می کنند. با افراد یا پزشکانی که در این مورد تخصص ندارند و آسیب های جبران ناپذیری به دندان ها و لثه وارد می کنند مشورت کنید ، بنابراین بهتر است قبل از اقدام متخصص را شناسایی کنید. کاشت خوب است وظایف این شخص را بدانید.

وظایف متخصص کاشت

متخصص ایمپلنت همانطور که از نامش پیداست ، وی تجربه زیادی در زمینه پروتزهای دندانی ، فک و صورت دارد. در زیر برخی از وظایف متخصص ایمپلنت آورده شده است:

  • انواع درمان های ایمپلنت مانند ایمپلنت های دندانی تک ، درمان های پیچیده ایمپلنت و….
  • ساخت پروتزهای مصنوعی مانند پروتزهای ثابت (روکش هایی که کاملاً سرامیکی هستند) ، روکش های تمام فلزی برای دندان (آلیاژ ، طلا و …)
  • چنین متخصصی درد مفاصل گیجگاهی فکی و صداهای تولید شده از این طریق را درمان می کند.
  • ساخت انواع دندان مصنوعی (بازوی دندان) ، که بر اساس یا دندان های طبیعی است یا کاشت در حال انجام است.

متخصص ایمپلنت

وظایف متخصص کاشت

  • دندانهایی را که در اثر تصادف به شدت آسیب دیده اند درمان می کند و آنها را به شکل اولیه خود باز می گرداند.
  • این دارو برخی مشکلات دندانی مانند پوسیدگی شدید که به دندان قروچه نیز معروف است را درمان می کند.
  • پروتزهای پیچیده فک و صورت (پروتزهای صورت ، چشم ، بینی ، گوش و گوش) را بدون هیچ گونه عارضه ای انجام می دهد.
  • پروتزهای متحرک مانند دندان مصنوعی ، ذرات کبالت کروم ، پلاک اکریلیک و .. را انجام می دهد.
  • همچنین برای داشتن لبخندی زیبا فعالیت هایی را انجام دهید که با کمک لمینت ، سرامیک کامل (بدون فلزات) یا لمینت بدون برش ساخته می شود.

همه موارد بالا ، از جمله وظایف یک متخصص ایمپلنت این یک متخصص حرفه ای است که می تواند آنها را بدون عوارض جانبی انجام دهد و زیبایی و سلامتی شما را افزایش دهد. همچنین ایمپلنت هایی که توسط متخصصان کاشته می شوند حدود 10 سال سن دارند ، مشروط بر اینکه بتوان از آنها مراقبت و توصیه کرد. او از تخصص مورد نظر غافل نشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، متأسفانه بسیاری از افراد به دلیل هزینه کمتر ، به این منظور به پزشکان عمومی یا دندانپزشکان مراجعه می کنند ، که نه تنها تخصص لازم را ندارند ، بلکه از مواد بی کیفیت نیز استفاده می کنند. آنها همچنین از این مشکل استفاده می کنند که باعث می شود ایمپلنت ها نه تنها عمر بسیار کوتاهی داشته باشند ، بلکه آسیب های جدی و جبران ناپذیری به دندان ها و لثه های فرد وارد می کنند ، بنابراین بهتر است از ابتدا به متخصص ایمپلنت مراجعه کنید تا هر دو از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای ترمیم ایمپلنت های آسیب دیده نیست.

متخصص ایمپلنت

ایمپلنت و دندانهای زیبایی

بهترین متخصص ایمپلنت چه ویژگی هایی دارد؟

  • دو عمل مهم و اساسی جراحی و پروتز (پوشش) ایمپلنت است ، بنابراین یکی متخصص ایمپلنت یک فرد خوب و آگاه باید در جراحی و پروتز تسلط کامل داشته باشد و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد تا بتواند دندان های آسیب دیده بیماران را ترمیم کند ، زیرا اگر تجربه کافی وجود نداشته باشد ، به هیچ وجه نمی توان جراحی ایمپلنت را انجام داد. به بیا دیگه.
  • به منظور تجویز پروتز برای بیماران خود ، وی باید دید فنی داشته باشد.
  • می توان یکی را به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت انتخاب کرد که علاوه بر تجربه زیاد ، از دانش کافی برخوردار باشد و همچنین تا آنجا که می تواند دانش خود را به روز کند.

برای شناسایی یک متخصص خوب و واجد شرایط ، می توانید از دندانپزشک خود یا اگر منظورتان متخصص است و اطلاعات زیادی در مورد تجربه او ندارید ، از طریق سایت های مختلف یا افرادی که قبلاً به این پزشک مراجعه کرده اند ، کمک بگیرید. اطلاعات کافی بدست آورید و سپس توسط پزشک معاینه شوید.

منبع: dencareclinic.com

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *