قهوه گراند کرو ، آن چیست؟

قهوه-گراند-کرو-،-آن-چیست؟

قهوه گراند کرو ، اما قهوه گراند کرو چیست و چرا این اصطلاح به واژگان دانه تبدیل شده است؟ قهوه مخصوص به این معنی نیست که در گروه قهوه های بسیار خام قرار دارد. علاوه بر این ، این نام به ویژه در جهان یک محصول غذایی دیگر شناخته شده است. از طریق پست روز وبلاگ ، ما به همه چیز در مورد جهان این واژگان و تاریخچه آن پی می بریم. این محصولات بسیار مرسوم ، مد روز و مورد توجه بزرگترین دوستداران قهوه با کیفیت هستند. بیایید تمام ویژگی های این دنیای استثنایی terroir را که یک نوت کوچک از کیفیتی ارائه می دهد که امروزه بسیار نادر است ، کشف کنیم.

قهوه Grand cru ، این عبارت از کجا آمده است؟

اصطلاحات Grand Cru عمدتا از دنیای شراب آمده است. سپس از شرابی با کیفیت بسیار بالا صحبت خواهیم کرد ، جایی که روش برداشت ، تولید و نهایی سازی محصول بسیار انتخابی و بسیار نادر است. ما همچنین در مورد کیفیت بی نظیر شراب صحبت می کنیم که ترکیبی از عطر و طعم و مزه است. از آنجا که انگور فقط با دست برداشت می شود ، انتخاب بذر از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا فقط انگور رسیده است که برداشت می شود. این روش برداشت از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا کاری است که فقط با چشم غیر مسلح انجام می شود. هیچ کارگری و ماشین آلات صنعتی قادر به رسیدن به بلوغ یک انگور نیستند ، فقط نیروی انسانی است که چندین بار از همان شاخه های انگور عبور می کند تا بهترین ها را از کل مزارع انتخاب کند. یک شراب Grand Cru با محصول خود 100 natural طبیعی ، قابل ردیابی شناخته می شود ، با دست برداشت می شود و در یک محیط کاملاً خاص برای آن نهایی می شود.

Grand cru قهوه ، یعنی؟

در مورد شراب ، اکنون می توان دانه های کوچک قهوه را در این گروه طبقه بندی کرد . ما عمدتا در مورد قهوه تولید شده توسط تولیدکنندگان کوچک که قابل ردیابی در طرح آنها هستند و از نظر ویژگی های بسیار کمیاب شناخته شده اند صحبت خواهیم کرد. تولیدکنندگان همچنین به محصول بسیار انتخابی و دستی اعتماد می کنند تا کام کاملا متعادل را تضمین کنند. اگر گیلاس های نارس خاصی با لوبیاهای رسیده مخلوط شوند ، ما از عدم تعادل طعم و رایحه صحبت می کنیم. حدس زدن فقط یک متخصص کافی نیست: در هنگام چشیدن ، یک مصرف کننده ساده قهوه terroir به دلیل عدم موفقیت در کار یک محصول با کیفیت ، قادر به طعم و مزه کردن طعم های نادرست قهوه ای به نام Grand Cru خواهد بود.

لازم به یادآوری است که روش کشت قهوه بسیار ابتدایی و صنعت گرایانه باقی مانده است ، تولید کننده این روش را بسیار گران می داند و قیمت فروش آن را مطابق با برشته ها مطابقت می دهد. به عنوان یک مصرف کننده ساده ، تشخیص قهوه Grand Cru از یک قهوه خوب دشوار است. چگونه می توانیم آن را شناسایی کنیم؟

قهوه Grand cru، شناسایی

کافه Grand Cru محصولی از ارتفاع زیاد در کوه است در درجه ای که برداشت به صورت دستی به دلیل کاشت نامنظم انجام شود. در واقع ، قهوه گراند کرو در کوه ها کاشته می شود ، جایی که دسترسی به ماشین آلات صنعتی بسته به منطقه رشد تقریباً غیرممکن است. قهوه با این کیفیت در قطعه قابل ردیابی است که توسط تولید کننده آن مشخص شده است و متعهد می شود به تمام فرایندهای این کیفیت برتر احترام بگذارد: ترور ، برداشت ، محصول طبیعی ، درمان طبیعی.

برای تولید قهوه برتر ، احترام به توسعه دانه ها کاملاً ضروری است: ما در مورد 9 ماه رشد صحبت خواهیم کرد. تولید کنندگان برتر برای نگه داشتن یک قهوه طبیعی 100٪ طبیعی که با سرعت زمان رشد می کند ، از سموم دفع آفات خودداری می کنند.

دوستداران قهوه احتمالاً همه آن را نمی دانند ، می توان در مورد قهوه های بزرگ ، مانند شراب صحبت کرد. برداشت با دست انجام می شود ، مانند انگور ، روش های زراعی و اجدادی و صنایع دستی ، ما می توانیم برای فنجان های قهوه از واژگان مشابه لیوان های مزه دار استفاده کنیم. با این حال ، کام و وجدان ، همیشه برای تشخیص یک قهوه بزرگ گرو باز نیستند. ما به طور کلی می دانیم که قهوه خوب چیست اما جوانه های چشایی ما با عطر قهوه خالص تفاوتی ندارند.

Café Grand Cru ، مترادف؟

مترادف یک قهوه برتر اغلب به شرح زیر استفاده می شود: قهوه ویژه ، قهوه کمیاب ، قهوه خام ، لذیذ ، قهوه برتر ، قهوه را تجربه کنید. آماتورهای بزرگ قهوه terroir با توجه به تمام مشخصات ذکر شده برای انتخاب ، دانه های خود را شناسایی می کنند.

یک قهوه Grand Cru در بهترین زمینهای جهان تولید می شود ، جایی که دما و آب و هوا در 100٪ طبیعی باقی مانده است ، محیطی که برای تولید قهوه بسیار مناسب است . قهوه بسته به کشور در یک زمان مشخص از سال رشد می کند.

قهوه گراند کرو ، پخت و پز

به منظور ایجاد آخرین نوشیدن استثنایی قهوه terroir ، احترام به یک بو دادن صنعتگر و اجدادی لازم است ، سپس در مورد پخت و پز بین 10 و 20 دقیقه بسته به تراکم دانه قهوه صحبت خواهیم کرد (قابل تشخیص با توجه به ترور). پخت و پز در یک کوره دستی انجام می شود تا تمام رایحه های پنهان شده در لوبیا سبز تولید شود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *