قهوه کورتادو چیست؟

قهوه-کورتادو-چیست؟

بین کاپوچینو و اسپرسو ، آپوژتو و کرتادو … خیلی از انواع قهوه! اسرائیل از مدت ها قبل به قهوه تبدیل شده است و در هر گوشه می توانید قهوه با کیفیت و تازه و معطر پیدا کنید.
و با این حال ما اسرائیلی ها هنوز با برخی از نام ها و اصطلاحات کمی مشکل داریم ، بنابراین ما در اینجا هستیم تا سفارش دهیم. در اینجا نوشیدنی های مخصوص قهوه وجود دارد که می توانید خود را به راحتی با دستگاه قهوه و برخی از مواد اصلی تهیه کنید.

سایه های اسپرسو

در هر دستگاه قهوه اداری می توانید اسپرسو درست کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب کپسول و فشار دادن یک دکمه است. اما آیا می دانید تفاوت بین دوزهای مختلف اسپرسو چیست؟
اسپرسو معمولی معمولاً حدود 7 گرم لوبیای زمین (یا یک کپسول) است و با بخارپز کردن آنرا درست می کنید. از طریق دانه های قهوه برای به دست آوردن طعم غلیظ تر ، می توانید یک اسپرسو کوتاه درست کنید ، که همان دوز قهوه با مقدار کمتری آب است. اگر تعجب می کردید که چرا یک دستگاه قهوه دو گزینه برای تهیه قهوه ارائه می دهد – خوب ، دقیقا به همین دلیل است. یا حداقل بخشی از آن.
برای به دست آوردن طعم تصفیه شده تر ، توصیه می کنیم یک اسپرسو طولانی بنوشید ، که همان دوز قهوه (7 گرم) با دو برابر آب است ، 60 ml. و اگر می خواهید عطر و طعم اصلی اسپرسو را دریافت کنید اما به صورت فله ، اسپرسو مضاعف جواب دارد – درباره 14 گرم دانه های قهوه در مورد – 60 میلی لیتر آب.

لمس کردن شیر

یکی از راه های محبوب برای تقویت طعم قهوه به کمک شیر یا نوشیدنی های دیگری مانند سویا ، جو دوسر و غیره است. تطابق بین مقدار قهوه ، آب و شیر همان چیزی است که باعث ایجاد تنوع نوشیدنی ها و طعم خاص آنها می شود.
به عنوان مثال ماکیاتو که یک غذای اسپرسو است با چند قطره شیر شلاق خورده است. و همانطور که قول داده بودیم ، کورتادو! در حقیقت ، قهوه کورتادو یک غذای اسپرسو است که به آن کمی شیر ولرم و چند قطره شیر شلاق زده اضافه می شود و یک نسخه تصفیه شده و سبک از اسپرسو به شما می دهد.
یا برعکس ، همانطور که دوست داریم آنرا صدا کنیم). برای اضافه کردن یکی از اسپرسو به شیر داغ و شلاق شیر ، همچنین مدلهای دستگاه قهوه اداری وجود دارد که می تواند امکان جوش و شلاق شیر را به راحتی و سریع ارائه دهد.

چگونه یک قهوه را انتخاب کنیم؟

بعد از اینکه بین اصول اولیه و انواع قهوه سفارش برقرار کردیم ، وقت آن است که یک لحظه را نیز در دستگاه قهوه و مخصوصاً در مورد نحوه انتخاب دستگاه مناسب انجام دهید. مسلماً دستگاه های قهوه بر پایه لوبیای قهوه خام باریستا هستند – اما آنها نیاز به درک درستی از عملکرد و عملکرد قهوه خود دارند و بنابراین برای همه مناسب نیستند خبر خوب این است که امروزه انواع مختلفی از ماشین های فروش مبتنی بر کپسول وجود دارد که کار با آن ساده است. تفاوت های اصلی عمدتا در ظرفیت است ، زیرا دستگاه قهوه خانه ای برای تهیه فنجان های بزرگ قهوه هر روز باید بهینه شود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *