قهوه چینی ، تاریخ

قهوه-چینی-،-تاریخ

قهوه از چین به زودی به محدوده قهوه ما می آید ، و ما این افتخار را داریم که تاریخچه غلات چینی را ارائه دهیم. آیا می دانید که چین نیز قهوه تولید می کند؟ به غیر از چای و برنج ، این کشور فرهنگ کاملاً جدیدی دیده است: قهوه در حال رشد. آیا می دانستید که در قاره آسیا ، چین در رده پنجم بزرگترین تولیدکننده قهوه قرار دارد؟ البته ، تولید قهوه چینی مبتنی بر کیفیت نیست: در واقع ، چین اکنون می خواهد کیفیت بازی قهوه را با بازی روی زمین ، انواع قهوه ، ویژگی ها و شرایط آب و هوایی با در نظر گرفتن ارتفاعاتی که باعث پیچیده تر شدن دانه می شود. تاریخچه کافه د Chine ، یک قهوه استثنایی را که به زودی در محصولات ما موجود است ، کشف کنید.

کافه د چاین ، وضعیت

چین در شمال آسیا واقع شده است. علاوه بر این ، چین بزرگترین کشور در این قاره است و مرزهای خود را با 15 کشورها به اشتراک می گذارد. اقتصاد چین مبتنی بر آنطور که ممکن است در کشورهای اروپایی یا آمریکایی فکر نکند بر بخش سوم است. در واقع ، چین اقتصاد خود را مبتنی بر کشاورزی است. این کشور در تجارت برنج ، چای ، گندم و اکنون قهوه توسعه یافته است.

افسانه قهوه چینی

ما اغلب در مورد افسانه زیبای چوپان خالدی صحبت می کنیم که به لطف بزهایش توت های قرمز را کشف می کند. در مورد کشف قهوه در چین چطور؟ ما داستان عالی ورود قهوه را در طی 15 e می گوییم قرن) ، جایی که یک مبلغ فرانسه از ویتنام بازگشت. او گیاهی را به قلب او نزدیک کرد.

طبق افسانه ، اولین ساقه قهوه در منطقه ژوکولا ، در قلب جوانه می زد. از منطقه یوننان علاوه بر این ، تا به امروز ، یوننان تولید جهانی قهوه و چای باقی مانده است. برای بیش از 19 سال ها ، کشت قهوه بیش از 4 سال انجام شده است هکتارهایی در قلب منطقه یوننان. با این حال کشور به دلیل انقلاب شاهد کاهش سطح زیر کشت دانه است. تنها در سالها 2000 چین با دیدن قیمت سقوط چای بهبود می یابد. این فرهنگ قهوه را به خود اختصاص می دهد ، و این اجازه می دهد تا در بین 000 بهترین تولید کنندگان قهوه جهان قرار بگیرد.

قهوه از چین ، از کجا ، چگونه ، چه؟

قهوه از چین به طور عمده از چین باقی مانده است عربیکا علاوه بر این ، 50 تولیدات در منطقه یوننان انجام می شود. یوننان یک منطقه جنگلی بسیار جنگلی است که برای کشاورزی به ویژه برای کشت چای مناسب است.

ارتفاع تولید در چین تا 1 متغیر است. »700 متر. چرا ما این دانه را خیلی دوست داریم؟ روز و شب چین دارای آب و هوای بسیار متفاوتی است و این باعث می شود قهوه بسیار پیچیده باشد. این کشور همچنین 5٪ robusta را در قلب منطقه فوجیان تولید می کند.

چه چیزی در چین تولید می شود؟

گونه های Catimor ، Caturra ، Bourbon و Typica به طور عمده در قلب یوننان رشد می کنند. تولیدکنندگان چینی با این وجود از کشت كاتیمور موافقند. این انواع بسیار مقاوم در برابر بیماری های زنگ زدگی است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *