قهوه پایدارتر ، چگونه ، چه؟

در Cafés Trottet ، ما به قهوه پایدارتر متعهد هستیم. چطور؟ ‘یا چی؟ به طور خلاصه ، توسعه پایدار مبتنی بر تأمین نیازهای فعلی بدون آسیب رساندن به نیازهای فردا است. به عبارت دیگر ، ما متعهد به تولید قهوه پایدارتر از کارگاه خود در میرین هستیم. ما نه تنها حبوبات خود را انتخاب می کنیم ، بلکه قهوه های خود را ذخیره ، کباب ، تهویه و بسته بندی خواهیم کرد و کل زنجیره را از فرآوری خام تا بو داده کنترل می کنیم تا قابلیت ردیابی کامل و شفاف را داشته باشیم. ما در اسرع وقت در فناوری پیشرفته ناوگان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بیشتر تولید کنیم در حالی که میزان انتشار کمتری دارد. به این ترتیب ، کاتالیزور دود به ما امکان می دهد تقریباً 15٪ میزان انتشار و انرژی خود را کاهش دهیم. از طریق توسعه پایدار ، برای داشتن قهوه پایدارتر ، ما در پلاستیک و بسته بندی ، اتصال کوتاه ، محصولات پایدار ، آب و هوا و انرژی ، کافه ها در یک منطقه و سپس سرمایه گذاری های اجتماعی از طریق قهوه سر و کار داریم.

پلاستیک و بسته بندی

برای تولید قهوه پایدارتر ، ما در بهینه سازی ویژه کیف های خود سرمایه گذاری کرده ایم. بین سالهای 2019 و 2020 ، بسته بندی ما برای قهوه با کیفیت یکسان 50٪ کاهش یافت. در حال حاضر بیش از 100 کیسه قهوه بهینه شده با 50٪ بسته بندی پلاستیکی کمتر وجود دارد. بیش از 30 نوع قهوه کپسول در جعبه های مقوایی قابل بازیافت بسته بندی می شوند.

دادگاه منطقه

هنوز در یک حرکت قهوه پایدارتر ، ما متعهد هستیم که تمام قهوه های خود را در یک مفهوم 100٪ سوئیسی تفت دهیم. قهوه های ما صد در صد گواهینامه سوئیس دارند ، زیرا تمام بسته بندی های ما از تامین کنندگان / شرکای سوئیسی است. ما به خود وابسته هستیم: در دانش ما صفر واسطه هستیم ، یک SME خانوادگی برای بیش از 70 سال با همان ارزش های اجدادی.

محصولات پایدار

در صورت امکان ، دانه ها را در منبع انتخاب می کنیم تا از قابلیت ردیابی کامل اطمینان حاصل کنیم. علاوه بر این ، قیمت قهوه در بورس اوراق بهادار فقط یک نشانه است. بنابراین ، ما مستقیماً با مزارع ، تولیدکنندگان ، تعاونی ها و صادرکنندگان همکاری می کنیم تا از خرید بورس و افت کیفیت جلوگیری کنیم. به این ترتیب ما در مورد قیمت های صحیح خود برای جبران حق رایزنی می کنیم.

آب و هوا و انرژی

برای اطمینان از پایداری بیشتر قهوه در کارگاه Meyrin ، خرید دسته ای در ظروف را تضمین می کنیم تا از حمل و نقل های متعدد برای قهوه جلوگیری کنید. از آنجا که قهوه در اروپا رشد نمی کند ، ما همچنان محدود و وابسته به حمل و نقل هستیم ، که سعی می کنیم با هر خرید آن را به حداقل برسانیم تا به اثر کربن آسیب نرساند. سرمایه گذاری ما در کاتالیزور دود به ما این امکان را می دهد تا با کاهش انرژی تا 15٪ میزان انتشار CO2 خود را کاهش دهیم.

کافه ، 1 منطقه

برای اطمینان از قابلیت ردیابی و شفافیت کامل ، قهوه های خود را تنها از یک مکان کباب ، بسته بندی ، شرط بندی و فروش می دهیم: میرین. در اینجا ، از سال 1986 ، همه کارها در کارگاه ما ، بدون واسطه انجام می شود.

سرمایه گذاری های اجتماعی

از طریق قهوه پایدارتر سرمایه گذاری اجتماعی حاصل می شود: همانند کارول ، ما در تهیه عناصر لازم برای آموزش دانشجویان در مزارع سرمایه گذاری کرده ایم. در DISPA ، تمام پروژه های ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *