قهوه بزنید یا قهوه یخی؟

قهوه-بزنید-یا-قهوه-یخی؟

قهوه یا قهوه یخی؟ شما انتخاب می کنید شما ، دوستداران قهوه اسپرسو خوب با استفاده از دستگاه سنتی سنتی خود ، به زیبایی استخراج کنید ، جرات می کنید نسخه جدیدی از اسپرسو خود را در قهوه لرزش یا یخ زده بچشید. چرا با آمدن تابستان وسوسه نمی شویم؟ قهوه سرد است. این دستور غذا ممکن است خام به نظر برسد ، اما طعم نهایی استثنایی است ، به خصوص در فصول گرم سال. بین نوع نوشیدنی ، تاریخ ، دستور العمل معتبر ، مقاله وبلاگ ما را کشف کنید که تمام حواس دو آماده سازی ذکر شده برای لذت بردن از یک قهوه یخ در طول تابستان را توضیح می دهد.

قهوه ، تاریخ

در اواسط قرن 20 هفتم قرن بود که در مورد این روش معروف و زیبای آماده سازی در قلب یونان خواهیم شنید. در طی یک نمایشگاه ، یک نماینده قهوه را خیلی بد می خواست ، اما دسترسی در آن زمان به آب گرم بسیار محدود بود. او روی آن قهوه ، آب سرد ، شکر و یک شاکر داشت. برای اینکه وقت خود را تلف نکنید ، تصمیم می گیرد همه چیز را مخلوط کرده و مخلوط را تکان دهد. وقتی او طعم اصلی خود را می چشد ، می فهمد که نسخه ای از قهوه سرد چندان بد نیست. نتیجه خوشمزه! در اینجا نکاتی برای یک قهوه سرد کامل وجود دارد:

موارد لازم برای به یاد آوردن:

شاکر

فنجان برای سرو

یخ های تزیین یخ

آب

پودر قهوه

شکر شکر خام یا نیشکر

دستور تهیه یک قهوه موفق را کشف کنید:

قهوه های خود را آماده کنید.

آنها را با شکر به شاکر اضافه کنید.

پس از حل کردن ، ایده هایتان را اضافه کنید (شربت ، مکعب یخ)

همه چیز را تکان دهید و لحظه ای لذت ببرید. قهوه یخ زده.

برای طعم و مزه بیشتر ، از افزودن خامه ، پودر شکلات یا شربت طبیعی دریغ نکنید تا دستورات شما اصیل تر شود.

تفاوت بین قهوه یخ زده و قهوه یخ زده

مطمئناً اسامی مشابه هستند ، اما تهیه آن بسیار متفاوت است. در واقع ، قهوه تکان می خورد ، قهوه یخ زده هرگز. برای نسخه قهوه یخ زده ، ما عمدتاً در مورد ریختن آماده سازی قهوه به طور مستقیم بر روی مکعب های یخ و مزه دار کردن صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر این ، نسخه قهوه یخی به موقع پخش می شود: برای دم کردن ، آن را صبر بیشتر از 12 ساعت طول می کشد. مطبوعات فرانسوی خود را بیاورید ، قهوه و آب زیر زمینی خود را اضافه کنید ، و بگذارید حداقل 12 ساعت در یخچال دم بکشد. روز بعد ، قهوه زیر زمین خود را فشار داده و آماده سازی را بر روی مکعب های یخی زیبا بریزید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *