فولیکول های مو چیست؟ چه عواملی باعث آنها می شود و چگونه می توان آنها را کاهش داد؟

ریزش مو نتیجه آسیب دیدگی هنگام انجام کار است. ریزش مو عمدتا زمانی اتفاق می افتد که نیرو هنگام طولانی شدن نیرو تولید کند اما به آن نیروی پایدار یا نیروی ترمز گفته می شود. استحکام سلولهای بافتی جداگانه در چنین شرایطی بیشترین است.

مایعات موجود در بافت فردی که دچار ریزش مو می شود به این معنی است که سلول های بافت آسیب دیده و منشأ طبیعی پروتئین های انقباضی سلول ها مختل می شود. این برگ همچنین حاوی پروتئین ها و سایر موادی است که معمولاً فقط در داخل سلول های بافتی یافت می شود. به نظر می رسد که غشای سلول سلول متاستاتیک از بین رفته یا نشت کرده است.

فولیکول های مو اغلب تنها چند ساعت پس از فروپاشی آسیب ، هنگامی که حباب و روند شدید شروع می شود ، ظاهر می شوند. به نظر می رسد ما از شر موادی که عصب درد را در بافت ها تحریک می کنند و دردی را تشکیل می دهند که فولیکول های مو می نامیم خلاص می شویم. طول درد به طور قابل توجهی متفاوت است. مطالعات علاوه بر خطر آسیب مایعات به فولیکول های مو ، نتوانسته اند تشکیل سلولهای بافت شیر ​​را نیز نشان دهند. تا آنجا که می دانیم ، ریزش مو با تشکیل شیر در سلولهای بافتی ارتباط ندارد ، اما سو widespread تفاهم گسترده ای وجود دارد.

سلول ها و بافت ها پتانسیل بسیار بالایی برای نشاط و بازسازی دارند. این توانایی بسیار بیشتر از بیشتر اعضای بدن است. به عنوان مثال ، سیستم عصبی ظرفیت بسیار محدودی برای عملکرد دارد ، همانطور که در افراد مبتلا به اختلالات سیستم عصبی انسان یا دیگر مشاهده می کنیم. اما بریس های مو نسبتاً بی ضرر به نظر می رسند و افراد باید از بریس های بسیار سنگین پرهیز کنند.

علائم کششی و انگشتان سبک بلافاصله بعد از tk اغلب سنجاق های مو را می کشند. مردم وضعیت پوست را به طور کامل درک نمی کنند ، اما احتمال دارد چنین اختلالی بر روی بافت ها و متابولیسم آنها تأثیر بگذارد. این باعث کاهش واکنش جریان هوا می شود و روند کار را تسریع می کند. آموزش آسیب های ناشی از تجربه و ریزش مو را کاهش می دهد. اگر دقیقاً نمی دانید این اتفاق چگونه افتاده است ، احتمالاً تمرین باعث تقویت سلول های بافتی و بافت همبند می شود و از این طریق از آسیب جلوگیری می کند. همچنین ، سیستم عصبی می تواند توزیع لایه را یاد بگیرد تا سلولهای فردی زیادی وجود نداشته باشد.

مقاله از وب سایت visindavefur.is

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *