علائم غم و اندوه عشق در طول اپیدمی بیماری عروق کرونر قلب افزایش می یابد

علائم-غم-و-اندوه-عشق-در-طول-اپیدمی-بیماری-عروق-کرونر-قلب-افزایش-می-یابد
سندرم قلب شکسته گاهی اوقات سندرم قلب شکسته یا سندرم غم عشق
نامیده می شود

همه گیر ویروس عروق کرونر باعث عواقب عاطفی میلیون ها نفر در سراسر جهان شده است. نتایج حاصل از دو بیمارستان اوهایو نشانه ای از اثرات این فشار عاطفی – جسمی و به عنوان مثال – ارائه می دهد. قلب.

محققان در کلینیک کلیولند در اوهایو گزارش دادند که تشخیص “سندرم قلب شکسته” – که بعضاً آن را سندرم قلب قلبی می نامند – از ابتلا به بیماری کلیه COVID افزایش یافته است – 12 شروع شد. محققان خاطرنشان كردند كه براساس مطالعه كوچك كه اخیراً در مجله JAMA Network Open ،

منتشر شده ، محققان این فشار روانی ، اجتماعی و اقتصادی را که هم در افراد سالم و هم در بیمار روبرو بوده است ، احتمالاً علت آن بوده است.

سندرم قلب شکسته ، که بعضاً به عنوان یک سندرم قلب شکسته شناخته می شود – که به انفارکتوس میوکارد نیز معروف است – ممکن است شبیه سکته قلبی با علائمی مانند درد قفسه سینه و تنگی نفس باشد اما معمولاً کشنده نیست و یک وضعیت موقتی است. طبق دانشمندان.

“COVID – این بیماری همه گیر باعث ایجاد انواع فشارهای روانی در زندگی مردم شده است. در سراسر جهان. “مردم نه تنها نگران خود و خانواده خود نیستند بلکه مردم نیز درگیر مسائل اقتصادی و عاطفی ، مشکلات اجتماعی و در بسیاری موارد تنهایی و انزوا هستند.” انورک کالرا ، متخصص قلب و عروق در کلینیک کلیولند ، که نویسنده اصلی مقاله است.

“استرس می تواند تأثیر جسمی بر روی بدن و قلب ما داشته باشد ، همانطور که با افزایش تعداد تشخیص های کاردیومیوپاتی مربوط به استرس که ما تجربه می کنیم مشهود است.”

دلایل سندرم شکسته قلب کاملاً درک نشده است ، اما عموماً اعتقاد بر این است که وقایع استرس زا جسمی یا عاطفی می توانند باعث افزایش هورمونهای استرس در بدن شوند که از توانایی قلب در پمپاژ خون جلوگیری می کنند. کل بدن.

به گفته محققان “سایر علائم شامل ضربان قلب نامنظم ، ضعف و فشار خون پایین است.”

نتیجه اصلی مطالعه چیست؟

محققان در مجموع 1 267 بیماران مبتلا به بیماری قلبی را بررسی کردند. از آن 12 که بین اول مارس و به کلینیک کلیولند آمده بود) . آوریل – وقتی Coronavirus به سرعت در سرتاسر جهان پخش شد.

هیچکدام از این بیماران تست COVID مثبت نداشته اند –

سایر بیماران به دلیل بیماری قلبی پیش از بیماری در بیماران تحت مراقبت متخصصان مراقبت های بهداشتی بوده اند و طبق زمان پذیرش در دو سال گذشته طبق دو مورد در چهار گروه قرار گرفتند.

در طول دوره مورد نظر COVID – در کل 20 بیمارانی که در مقایسه با زمان قبل از COVID با سندرم قلب شکسته یا قلب شکسته تشخیص داده شده اند – 12 همه گیری که در آن تعداد از 5 به بیماران در یک دوره مشابه.

این افزایش 6.1٪ طبق اخبار است.

بیمارانی که در دوره 1 مارس تا بستری شده اند. در بیمارستان طولانی تر از قبل از اینکه اپیدمی در بیانیه ای اعلام کند اما “بین مرگ و میر تفاوت معنی داری وجود ندارد.”

“بیماران مبتلا به انفارکتوس میوکارد وابسته به استرس به طور کلی عملکرد قلب خود را به طور کامل بهبود می یابند و طی چند روز یا چند هفته بهبود می یابند. با این حال ، این بیماری ممکن است گاهی اوقات عوارض جانبی مهمی بر روی سیستم قلبی و عروقی بدن ایجاد کند ، اما به ندرت کشنده هستند ، “دانشمندان گفتند:”

محدودیت های مطالعه

یکی از متخصصان به سی ان ان گفت که ممکن است در نمونه های مورد مطالعه تعصب وجود داشته باشد زیرا فقط بیمارانی که به دلیل مشکلات قلبی تحت معالجه یا معاینه قرار گرفته اند ، معاینه شده اند.

دکتر. جان هوروویتس ، استاد قلب و عروق در دانشگاه آدلاید در استرالیا و متخصص بیماری این سندرم ، گفت: این نمونه می تواند انواع دیگری از بیماران مانند بیماران مسن و ضعیف را که باید مورد بررسی قرار گیرند ، حذف کند.

“آنها ممکن است کاملاً درست باشند و من مخالف این فرضیه نیستم. هوروویتز به سی ان ان گفت: “من به روشهای آماری استفاده شده مخالفم.” هوروویتس گفت: “به خوبی شناخته شده است كه بیماران در زمان استرس یا بلایای طبیعی این سندرم را تقریباً [brostið hjarta] دریافت می كنند.” “اما مشکلاتی در نحوه طراحی این مطالعه وجود دارد. من اعتقاد ندارم که همه این موارد سندرم قلب شکسته است. ساده است. “

نویسندگان این تحقیق گفتند که تحقیقات بیشتری لازم است تا بررسی شود که آیا گروه های دیگر یا سایر کشورها متوجه افزایش علائم این سندرم شده اند.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *