عصر چه قهوه ای؟ نکات ما

عصر-چه-قهوه-ای؟-نکات-ما

کدام قهوه عصر عصر است؟ 4 کلمه ، یک سوال ، صدها پاسخ. ما قصد داریم روی 3 ایده اصلی دریافت شده در سرتاسر جهان که به نظر می رسد برای قهوه وی در عصر عصر م theثرترین هستند ، تمرکز کنیم. کدام نوشیدنی قهوه ترجیح داده می شود عصرها؟ ما همه چیز را در مورد نوع قهوه مصرفی ، نوع قهوه ای که توصیه می شود توضیح می دهیم. بدون تأخیر بیشتر موضوع روز ما “چه قهوه ای در شب” را دریابید تا از قهوه خود در هر زمان از روز لذت ببرید. هیچ چیز مانع از نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود ، حتی خیلی دیر نیست. برای انجام این کار ، راهنمای کوچک ما را پیدا کنید که همه چیز را در مورد طعم و مزه قهوه توضیح می دهد. ما همچنین نکاتی را برای جلوگیری از مصرف قهوه خوب خود در اواخر شب ، بدون ایجاد مزاحمت در خواب ، توضیح می دهیم. برای درک اینکه قهوه مناسب برای پایان روز چیست ، باید برخی از موضوعات اساسی علم دانه را درک کنید. ما توضیح می دهیم!

چه قهوه عصر؟ جرات رفتن بدون کافئین را داشته باشید.


برای انتخاب قهوه خود در موضوع “کدام قهوه در عصر »، ما باید ایده اصلی دریافت شده در سراسر جهان را انتخاب کنیم: قهوه سیاه کوچک او در شب ، خوب بدون کافئین. قهوه بدون کافئین قهوه ای است که 99 99٪ کافئین خود را از بین ببرد. در واقع ، قهوه به دلیل خاصیت انرژی زا نوشیدنی مهیجی است. مثل نوشابه است: بیشتر حاوی کافئین هستند. اگر غروب زیاد نوشیدنی های غیر الکلی می نوشید ، این ممکن است خواب دیرهنگام شما را توضیح دهد. بنابراین مصرف یک قهوه خوب و بدون کافئین بدون کافئین را ترجیح دهید ، اما نه فقط هر قهوه: کشف یک کافئین دار در فرآیند طبیعی آب ادامه دهید: قهوه ، در طی درمان های مختلفی که انجام می شود ، با روش آب بدون کافئین خواهد شد : بدون حلال ، 100٪ طبیعی. طعم قهوه دقیقاً همان قهوه ای دارای کافئین است ، با این تفاوت که شما را بیدار نخواهد کرد. بنابراین اگر به دلیل آماده سازی قهوه در شب مشکل خوابیدن دارید ، به سراغ گزینه بدون کافئین بروید. این به شما امکان می دهد روش های جدید چشیدن را کشف کنید.

کدام قهوه عصر؟ گونه های ضروری


در علم قهوه ، ما در مورد 2 نوع قهوه مصرفی در جهان شناخته شده تا به امروز صحبت خواهیم کرد: Arabica و Robusta. Arabica انواع دیگری مانند بوربن ، Catuai ، Caturra و bi دوباره به ما می دهد. روبوستا از Coffea Canephora است. اگر ترجیح می دهید یک عصر قهوه با کافئین بنوشید زیرا کافئین کافی برای ذائقه شما نیست ، پس بر روی گونه ها بازی کنید: در واقع ، گونه Arabica حاوی 1.2٪ کافئین در دانه های خود است در حالی که Robusta موجود در آن 2 برابر بیشتر است. در اینجا می توانید برخی از نکات مصرف قهوه خود را به صورت متفاوت عصر حذف کنید. روبوستا ، که از مقدار زیادی کافئین تشکیل شده است ، در دهان تلخ خواهد شد. بنابراین عربیکا را ترجیح دهید که به دلیل رایحه های بسیار پیچیده آن شیرین تر و میوه ای تر باشد. مصرف روزانه شما ممکن است ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا باشد. بنابراین تغییر قهوه می تواند یک چالش واقعی برای شما باشد. نکته سوم ما را کشف کنید ، که می تواند همه چیز را در زندگی روزمره شما تغییر دهد!

کدام قهوه عصر؟ همان معمول شماست.

به شما گفته می شود که قهوه همیشگی خود را ، با اندکی تفاوت مصرف کنید! بنابراین مدت زمان تزریق خود را کوتاه کنید. در واقع ، هرچه قهوه شما کوتاهتر باشد ، کافئین کمتری خواهید داشت. ما برای شما توضیح می دهیم! برای اینکه هر روز قهوه یکسانی مصرف کنید ، قهوه خود را کوچکتر کنید. آیا می دانید هرچه کپسول کیک یا قهوه شما بیشتر دم بکشد ، کافئین بیشتری تزریق می شود؟ هنگام تهیه قهوه ، آخرین بار کافئین از بین می رود. به عنوان مثال ، اگر معمولاً آمریکانو می نوشید ، پس یک قهوه اسپرسو یا فقط یک قهوه معمولی را در عصر ترجیح دهید. این مقدار قهوه شما را به اندازه مقدار کافئین ، بدون معجزه کاهش می دهد.

برای جمع بندی موضوع ما ، شما باید قهوه بدون کافئین مناسب را انتخاب کنید. اگر کافئین زدنی مناسب شما نیست ، یک قهوه Arabica انتخاب کنید. از طرف دیگر ، اگر طرفدار Robusta هستید ، روش دم کردن قهوه را تغییر دهید. قهوه خود را کوتاهتر کنید ، برای کمتر از

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *