ظهور قهوه در قاره ها

ظهور-قهوه-در-قاره-ها

ظاهر قهوه در قاره ها؟ موضوعی که قبلاً در وبلاگ ما به آن پرداخته نشده است. چگونه قهوه به تدریج در قاره های جهان ظاهر شد؟ چگونه او به آسیا رسید؟ کشف او در آمریکا چگونه بود؟ و بعد ما در مورد اروپا صحبت می کنیم؟ خلاصه اینکه ، بسیاری از سؤالاتی که همه ما از خودمان می پرسیم وجود دارد. ما در مقاله خود سعی خواهیم کرد به آنها پاسخ دهیم. بین سفر ، گیاه ، فرهنگ ، تمام پاسخ های مورد انتظار از طریق مقاله وبلاگ روز “ظاهر قهوه در قاره ها” را کشف کنید.

ظاهر قهوه کاملاً ساده

بگذارید ظاهر دانه را بطور خلاصه بخاطر بسپاریم. طبق افسانه ، چوپانی به نام خالدی با بزهای خود قدم می زد. اینها روی گیلاس های قرمز زیبا راه اندازی می شوند. چند دقیقه بعد ، بزها همه جا شروع به پریدن می کردند! چوپان خالدی برای اینکه بتواند به تجزیه و تحلیل خودش بپردازد ، همراه با همكارانش ، بعضی از گیاهان را گرفته تا آنها را به روستا برگرداند. این امر در سال 800 قبل از میلاد در قلب اتیوپی اتفاق می افتاد …

ظاهر قهوه در آسیا؟

ظاهر گیاهان در آسیا به لطف هلندی ها بود. قهوه قبلاً در مالابار هند به خوبی رشد کرده بود. علاوه بر این ، قهوه مالابار امروز نیز موجود است. در طول قرن 17 هفتم بود. در آن زمان هلندی ها می خواستند قهوه را به اندونزی وارد کنند. در طی چند سال گیاهان در محل رشد می کنند. تا به امروز ، اندونزی از نظر قهوه در بین 4 تولید کننده جهان قرار دارد.

ظاهر قهوه در اروپا

ظاهر گیاهان در اروپا در ابتدای قرن 17 هفتم به لطف ونیزی ها رسید. این دوره همان زمان رسیدن شکلات و چای داغ است. این سه نوشیدنی در همان زمان به اروپا رسید.

کیفیت قهوه امروزه کیفیت آن نبود و نبود اصلاً مصرف شده تا یک لحظه خوب تفریح ​​قهوه مانند امروز داشته باشد. در واقع ، در آن زمان ، قهوه ، هنگامی که وارد اروپا می شد ، عمدتا به دلیل داروهای آن مانند چای خریداری می شد. امروز اروپا اولین کافه ای که در ایتالیا افتتاح شده است ، آن کافه فلورین است. آیا می دانستید که این نوار کوچک امروزه هنوز قابل دسترسی است؟ قهوه همیشه بیشتر در ایتالیا!

کم کم ، ابتدا با عبور از ایتالیا ، قهوه توانسته قلب های اروپایی را فتح کند. امروزه تمام اروپا تحت تأثیر مصرف قهوه قرار دارد. مطمئناً زیباترین در این تاریخ … تنوع زیبای ریشه هایی است که باعث می شود هر منطقه قهوه خود را طبق سنت و مهارت خود تهیه کند.

ظاهر قهوه در آمریکا

ورود قهوه به آمریکا به 18 e قرن) و در یک نوار چای کوچک به عموم مردم نازل شد. علاوه بر این ، در طول این قرن ، آمریکایی ها نیز گیاهان کوچک کشت می کردند. تاریخ قهوه در آمریکا بسیار زیباست. این داستان گابریل ماتیو ، افسر نیروی دریایی است که با خرید یک درخت قهوه کوچک ، به خانه باز می گردد. جاده شلوغ بود ، اما او موفق شد درخت کوچک خود را دست نخورده نگه دارد تا آن را در زمین خود بگذارد. امروز ، آمریكا نیز قهوه تولید می كند ، و این تقریباً در تمام كشورهای گرم.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *