شخصیت بنفش برای مشاغل و دفاتر – دانستن چه چیزی مهم است؟

شخصیت-بنفش-برای-مشاغل-و-دفاتر-–-دانستن-چه-چیزی-مهم-است؟

در ماه های اخیر ، مشاغل و دفاتر برای حفظ روال کار خود تلاش کرده اند ، حتی در دوره پیچیده پس از شیوع طاعون تاج. برای کمک به صاحبان مشاغل در حالی که از سلامت کارمندان محافظت می کنند ، به کار خود ادامه دهند ، وزارت بهداشت برچسب بنفش را با جزئیات دستورالعمل ها و محدودیت های مختلف عملیاتی فرموله کرده است. می توانید جزئیات کامل را در وب سایت وزارت بهداشت مشاهده کنید ، اما در اینجا نکات اصلی مهمترین موارد ذکر شده است.

جلوگیری از اجتماعات

راهنمای پیشگیری از جمعیت بر اساس یک واقعیت شناخته شده است – ویروس کرونا از طریق یک قطره از طریق سرفه یا عطسه از یک شخص به شخص دیگر منتقل می شود. بنابراین ، دفاتر و مشاغل موظفند از ازدحام جمعیت جلوگیری کرده و تعداد ساکنان فضای بسته را تنظیم کنند. تعداد افراد مجاز در یک فضای بسته هر از چند گاهی به روز می شود ، اما جدا از آن دستورالعمل های دیگری نیز وجود دارد که دانستن آنها مهم است:

  • جلوگیری از تجمع در ورودی: باید از وضعیت تجمع در ورودی محل کار یا دفتر جلوگیری شود. در صورت لزوم می توان با استفاده از برچسب ها از علائم یا نشانه ها اطمینان حاصل کرد که فاصله حداقل 2 متری بین افراد حفظ می شود. این دستورالعمل به ویژه در مواردی که صف انتظار افراد برای دریافت خدمات از مشاغل ایجاد شود ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید! عدم علامت گذاری در مکان های انتظار ممکن است منجر به جریمه نقدی شود. مشتریان هدف جلوگیری از سمپاشی بزاق ، عطسه یا قطره سرفه است.
  • استفاده از آسانسور: آسانسورها فضای بسیار شلوغی هستند و بنابراین استفاده از آنها در این دوره محدود است. آسانسور می تواند نیمی از افرادی را که سازنده به طور معمول ترک می کند در خود جای دهد ، و در ورودی آسانسور مهم است که علامت مشخصی نشان داده شود.

نظافت دفتر

بازگشت کارمندان به دفتر البته خوش آمدید ، اما هنگام بازگشت ، تمیز نگه داشتن مطب مطابق با علامت بنفش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

  • تمیز کردن مکانهای عمومی: در اداره فضاهایی وجود دارد که به همه کارمندان خدمت می کند. آشپزخانه نمونه یکی از اتاقهای بسیار مفید است. در آنجا می توانید دستگاه قهوه اداری ، یخچال و فر پیدا کنید . برای محافظت از سلامتی کارگران ، تمیزکاری کامل این وسایل برقی و سطوح کار بسیار مهم است و باید مراقب تمیز کردن سطوحی مانند نرده ها ، دکمه ها و کلیدهای روشنایی باشید.
  • ) محصولات بهداشت شخصی: اتاقهای آشپزخانه و توالت باید مجهز به صابون باشند و در صورت امکان تهیه پایه ضد عفونی کننده با الکل نیز توصیه می شود.
  • تعطیلات غذایی: در صورت امکان ، به کارمند توصیه می شود که وعده های غذایی خود را در اتاق خود ، نزدیک محل کار شخصی خود بخورد و حتماً ظروف خود را تمیز کند.

ورود به دفتر و رفتار در طول روز کار

به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از شیوع بیماری ، علامت بنفش عادات جدید کاری را مشخص می کند که به کاهش خطر عفونت کمک می کند:

  • اعلامیه سلامت: هر کارمند موظف است که یک بیانیه بهداشت امضا کند ، و اعلام کند تا جایی که دانش دارد با بیمار تأییدشده تماس نگرفته است.
  • اندازه گیری گرما: برای جلوگیری از ورود شخصی که دمای بدن او بالاتر از حد نرمال است باید وسیله ای برای اندازه گیری درجه حرارت بدن در ورودی دفتر یا محل کار قرار گیرد.
  • فضای کار: کارمندان ادارات باید حداقل 2 متر از یکدیگر فاصله داشته باشند. در صورت امکان ، توصیه می شود که هر کارمند در اتاق خود کار کند.
  • استفاده از ماسک: هنگام ورود به محل کار و هنگام اقامت در فضاهای عمومی ، در صورت لزوم از ماسک استفاده کنید. . با این حال ، مهم است که بدانیم این قاعده استثنائاتی نیز دارد. کارمندی که در اتاق خودش است یا کارمندانی که معلولیت دارند از داشتن ماسک معاف هستند.

اینها دستورالعمل های اصلی شخصیت بنفش است . جزئیات کامل را می توان در وب سایت وزارت بهداشت مشاهده کرد ، و به روز بودن با تغییرات مهم است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *