سیستم بازی مناسب برای استریم

مطمئنا شما هم للائی این اید اید اید میں یک نام سیستم جمینگ را کیدید. این سیستم قوی و ارزشمند است، سرعت فوق العاده ای دارد و می توانید با خیالی آسوده از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. جالب است بدانید که این سیستم طول عمر بالایی دارد و با استفاده از آن می توانید بازی های مورد نظر خود را انجام دهید. ولی، یک راه خیلی خوب بری کسب برود با کیس جمینگ وجود دارد. این راه هم وازید از سیستم جمینگ برای استریم است. بیایید به تعریف سیستم استریم نگاه کنیم و آن را پیوند دهیم سیستم بازی بندازيم.

جریان چیست؟

این جریان درباره فعالیت‌ها است و یک گیمر بازی خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. در استريم كردان، عرض المزيد مي ترجمة بيايند، بازي كردن شما را تاماش كندن و به آن نازر ديند. همچنین می توانید از کاربران درخواست کمک مالی یا کمک مالی کنید. استریم را به صورت زنده پخش کنید و باید از بهترین و قوی ترین سیستم بازی استفاده کنید. हाल के बा گیرد तारीफ बोरिटी सरीम असरीम हैमुद है है है ، بیایید ارتباط بین بازی و سیستم بازی را درک کنیم.

هنگامی که شما در حال بازی هستید، سیستم فقط اطلاعات مربوط به بازی را بارگیری می کند و از آنها استفاده می کند. اما اگر علاوه بر پخش استریم کنید، سیستم شما دوباره محاسبات را خیلی سریع انجام می دهد و اطلاعات را به سرویس استریم ارسال می کند. به عنوان مثال، شما همچنین باید منابع را در اختیار خود قرار دهید. و هم باید را سرورس رایل سیستم را در اکتیر ها سریمفزار ها ا پرتمترافه هی ستریموندید دید. این امر می توادن پیش زیدی را بر روی سیستم برو روی سیستمین ولی، در سیستم هی کویمنگ قوی، آن مشکل به تور کامل هل شده است. می توانید چند کار را همزمان به راحتی انجام دهید

خرید سیستم بازی برای پخش :

خرید بازی کامپیوتری برای ستریم كردن یك امر محمل به حسب می آید. اگر به خدمات استریم علاقه دارید، قطعا باید از بهترین سیستم ها استفاده کنید. بهتر است روی سرعت هارد، رم و نوع CPU و پردازنده تمرکز کنید. کارت گرافیک هوم برای وغوشات و بازی گادیو تارد ویلی، می توانید عکس های تصویری را به تصویر بکشید.

اگر سرعت و قدرت CPU مناسب است، پس نباید مراقب چیزی باشید. شما به راحتی می توانید از سیستم پخش در مکان های مختلف استفاده کنید. البته جالب است بدانید که به جز سیستم، عوامل دیگری نیز در جریان دخیل هستند. از جملة آين معاطر مي تواون به آپلود هم كرد همزمان با بازی، باید بازی خود را آپلود کنید. در نتیجه بهتر است خودتان با شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت صحبت کنید و مطمئن شوید که سرعت آپلود شما در وضعیت خوب و مناسبی قرار دارد. شما باید به پینگ کیں هم تویں دیدید

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *