سوزش معده یا مشکل قلبی؟

سوزش-معده-یا-مشکل-قلبی؟
سوزش معده یا درد قلب

اغلب گفته شده است که زنان همیشه علائم قلبی را از خود بروز نمی دهند ، اما کمردرد و سو ind هاضمه می تواند نشانه ای از مشکلات قلبی باشد. همچنین معمولاً سوزش معده با علائم قلبی اشتباه گرفته می شود.

سوزش سر دل چیزی است که بسیاری از افراد آن را می شناسیم اما به ویژه برای خانم ها بسیار مهم است که درک کنند ممکن است سوزش معده و دل درد را اشتباه بگیرند ، سوزش معده یک بیماری تهدید کننده زندگی نیست بلکه علائم آن قلب می تواند باشد.

دل درد چه ارتباطی با قلب دارد؟ اساساً هیچ چیز

علی رغم نام دل درد – اسید یا سوi هاضمه – مربوط به مری است. اما از آنجا که مری و قلب در نزدیکی یکدیگر قرار دارند ، هر دو می توانند باعث درد قفسه سینه شوند ، به همین دلیل بسیاری از افراد دل درد را با آنژین (درد قلب) و بالعکس مرتبط می دانند.

دل درد چیست؟

سوزش سر دل یک بیماری شایع است که در اثر اسید در معده ایجاد می شود و مری را جستجو می کند. این می تواند باعث درد قفسه سینه شود که گاهی منجر به گلو درد ، خفگی یا فک می شود.

مری آن باومان ، MD ، MD و دکتر متخصص زنان در INTEGRIS Health Systems در ایالات متحده می گوید: “معده ما از اسید ساخته شده و آن را به خوبی تحمل می کند ، اما مری این کار را نمی کند.”

آیا مطمئن نیستید که آنچه را تجربه می کنید علائم دل درد یا دل درد است؟

باومن می گوید: “من به بیمارانم می گویم اگر گریه کنید و علائم آن برطرف شود ، احتمالاً مربوط به قلب نیست بلکه مری است.” “اما اگر شما نیز خسته یا عرق کرده اید ، علائم به احتمال زیاد به قلب مربوط می شوند.”

با این حال ، همه ما متفاوت هستیم ، علائم ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و این باعث سردرگمی افراد می شود ، بنابراین:

اگر شک دارید ، آن را بررسی کنید!

اگر مطمئن نیستید که این دل درد یا شکایت قلب شماست ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. اشتباه گرفتن این دو بسیار آسان است ، بنابراین اجازه دهید پزشک جدی ترین احتمال را رد کند. این به ویژه برای زنان مهم است.

دکتر می گوید: “زنان بیشتر از دیگران به کمک خود فرا می خوانند.” باومن واقعیت این است که 09 زنان گفتند که با آنها تماس می گیرند 81 برای شخص دیگری که علائم یا نشانه هایی از حمله قلبی را نشان می دهد ، اما فقط زنان طبق نظرسنجی منتشر شده در مجله Circulation ، خودشان را فراخوانی می کنند.

وی افزود: “من همیشه به مردم می گویم ، اگر نگران هستید و مطمئن نیستید که قلب است یا نه ، بهتر است اشتباه کنید و برای تشخیص شرایط به یک متخصص مراجعه کنید به شما بگویم این حمله قلبی نیست. “

ترجمه و سبک سازی شده از وب سایت انجمن قلب آمریکا

به یاد داشته باشید در فیس بوک با ما همراه باشید

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *