سامسونگ Galaxy Z Flip3 ، با یک صفحه نمایش بزرگ خارجی ارائه شده است

سامسونگ سرانجام گلکسی Z Flip3 را که مدتها منتظرش بود ، رونمایی کرد. این تلفن دارای صفحه نمایش بزرگتر خارجی و قاب آلومینیومی بود که آن را به یک تلفن هوشمند برجسته تبدیل کرد.

همچنین دارای استاندارد مقاومت IPX8 است که در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. از این نظر ، دارای 3 جنبه مشترک با Galaxy Z Fold است. قبل از هر چیز باید توجه داشت که محصول جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 1.9 اینچی Super AMOLED خارجی با رزولوشن 512 در 260 پیکسل و صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی با وضوح تصویر 2640 در 1080 پیکسل Dynamic AMOLED است.

Galaxy Z Flip3 با قاب آلومینیومی

دو سنسور 12 مگاپیکسلی در قسمت دوربین سامسونگ و یک سنسور 10 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شد. برای بخش سخت افزاری گوشی تاشو کره ای جدید با پردازنده Snapdragon 888 با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1

همچنین از شبکه 5G پشتیبانی می کند و یک تلفن تاشو مدرن است. شیشه گوریل Viktos برای پوشش صفحه و بدنه استفاده می شود و وزن آن تنها 183 گرم است. حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه تعبیه شده است و دارای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 15 وات است.

Galaxy Z Flip 3 در رنگهای مشکی ، طلایی ، سبز و بنفش با قاب آلومینیومی عرضه می شود. قیمت نسخه پایه آن 9،949 است و به زودی در دسترس قرار می گیرد.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *