سالوادور آپانکا ، سرزمین قهوه های ویژه

سالوادور-آپانکا-،-سرزمین-قهوه-های-ویژه

سالوادور آپانکا ، آیا تاکنون نام آن را شنیده اید؟ بیایید یک قهوه محلی استثنایی کشف کنیم که مستقیماً از کشور السالوادور می آید. در واقع ، این کشوری است که به دلیل پرورش قهوه های مخصوص شناخته شده است. زمین و همچنین تغییرات آب و هوا برای کشت دانه بسیار مطلوب است. بنابراین ، بین زمین ، کشور ، فرهنگ و ارتفاع ، دنیای قهوه سالوادور را زیر چند خط کاوش کنید و به سرزمین قهوه های ویژه با شخصیت هماهنگ و دوست داشتنی بروید. این دانه خوشمزه مستقیماً از ارتفاع 1 متر 300 از سطح دریا می آید.


سالوادور آپانکا ، کشور

این کشور در حال تولید اولین گیاهان قهوه است در 13 قرن هفتم ، غرب. در ابتدا ، چند لوبیای کاشته شده برای مصرف شخصی در نظر گرفته شده بود ، اما به سرعت به یک بازار واقعی اقتصادی تبدیل شد. اولین صادرات از اواسط قرن 18 به اروپا آغاز می شود ، جایی که قهوه این کشور به دلیل پیچیدگی بسیار مورد توجه قرار گرفت. . این کشور با ثبات اقتصادی امکان پیشرفت در صنعت پردازش قهوه را فراهم کرده است. ال سالوادور در رتبه 8 تولید کننده آمریکایی ، و 13 بزرگترین تولید کننده جهان با تقریبا 100 “000 تن قهوه در سراسر جهان صادر می شود. به دلیل داشتن فلات های کوهستانی مرتفع با خاک بسیار آتشفشانی عمدتا در کشت قهوه مورد بهره برداری قرار می گیرد. بله ، السالوادور دارای 20 آتشفشان فعال در این کشور است که از رشد پیچیده غله طرفداری می کند .


سالوادور آپانکا و تهیه کننده او

برای صحبت در مورد قهوه در سالوادور آپانکا ، در مورد مائوریسیو صحبت خواهیم کرد. او در روش های پردازش قهوه با دقت ویژه بسیار ابتکاری است. ما با موریسیو در چندین مزرعه از جمله ویلا گالیسیا و دیویسادرو کار می کنیم. این مکان در Apaneca ، جاده ای به نام “گل” واقع شده است. Apaneca کافه ما از 6 هکتار قطعه El Divisaderode است و یکی از قدیمی ترین ها در این کشور است! این کوه در ارتفاع 1 ’600 متری واقع شده و برای فرهنگ بوربن ، کاتورا ، پاکاس و پاکامارا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مائوریسیو در یک تصفیه خانه کاملاً زیست محیطی سرمایه گذاری می کند. بنابراین او بر درمانهای خود به کمال و به روشی پایدار تسلط دارد.


قهوه از سالوادور آپانکا

ما این نوع خاص را به دلیل ویژگی بسیار هماهنگ و رایحه های غالب میوه های قرمز انتخاب کرده ایم. ما آن را به روش کهربا تفت دادیم تا عطر و طعم را متعادل کند. این یک قهوه مخصوص ارتفاع زیاد 86 عربیکا با امتیاز استثنایی 86 امتیاز در 100. درمان قهوه عسل است: دانه ها در قند خود خشک شده اند ، روشی که مائوریسیو آن را می داند و در نوک انگشتان اعمال می کند ، تا قهوه ای بسیار شیرین و شدید آن زمان.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *