زشموزش adobe premiere pro cc 2018 | شروع یک پروژه جدید

برای آشنایی با ویژگی های جدید Premiere Pro CC 2018 ، مجموعه ای رایگان از آموزش های adobe premiere pro cc 2018 را ایجاد کرده ایم.

Adobe Premiere Pro یک نرم افزار پرکاربرد ویرایش ویدئو برای سیستم عامل های Mac و Windows است. Premiere Pro برای ویرایش فیلم ، ساخت تبلیغات و سایر فیلم ها ، تلویزیون و آنلاین استفاده می شود. نرم افزار Premiere Pro اغلب به همراه افتر افکت و فتوشاپ در پروژه های تولید و تدوین فیلم استفاده می شود.

این مقاله به صورت متن و تصویر است و اگر می خواهید ببینید Adobe premiere pro cc 2018 شما در قالب یک ویدئو هستید ، می توانید با مراجعه به سایت فرادرس از آموزش های حرفه ای در این سایت بهره مند شوید.

در زیر ما آموزش های اولیه برای شروع با Premiere را قرار داده ایم ، بنابراین با تماشای این آموزش ، با فضای پریمیر آشنا می شوید و نحوه کار با adobe premiere pro cc 2018 را برای اولین بار یاد می گیرید.

adobe premiere pro cc 2018 چیست؟

اولین نمایش adobe برای سی سی 2018

Adobe Premier Pro یکی از برنامه های Adobe است که برای ایجاد فیلم های تبلیغاتی ، ویرایش فیلم ها در YouTube و شبکه های اجتماعی و حتی ویرایش فیلم ها استفاده می شود.

این نرم افزار به دلیل ویژگی های جذاب و بی شمارش طرفداران زیادی پیدا کرده است و در وهله اول بیشترین کاربرد را در بین نرم افزارهای ویرایش دارد.

این نرم افزار کاربردهای زیادی دارد و برای گردآوری و تولید فیلم از Instagram و YouTube استفاده می شود. اگر به خاطر دارید که با این نرم افزار کار می کنید ، می توانید به راحتی درآمد کسب کنید.

راه های زیادی برای کسب درآمد با این نرم افزار وجود دارد که مهمترین آنها روش های زیر است آموزش آنلاین ، تولید محتوای ویدئویی ، ایجاد تیزرهای تبلیغاتی و ..

با adobe premiere pro cc 2018 شروع کنید

برای یادگیری adobe premiere pro cc 2018 ، که یک برنامه حرفه ای تدوین فیلم است ، ابتدا باید یاد بگیریم که چگونه پروژه ای را شروع کنیم تا بدون هیچ مشکلی شروع به کار با Premier کنیم.

برای علاقه مندان به خلاقیت که به دنبال سریع ترین ، ساده ترین و جامع ترین روش برای یادگیری Adobe Premiere Pro CC 2018 هستند ، پیشنهاد می کنم بهترین درس ها را از سایت Faradres بارگیری کرده و پروژه ای را از ابتدا تا انتها دنبال کنید و نحوه سازماندهی Learn media ، مانند افزودن صدا ، پخش ، ایجاد عناوین و افزودن جلوه ها.

اما اگر می خواهید آموزش رایگان adobe premiere pro cc 2018 را دنبال کنید ، بقیه مقاله را بخوانید تا با پنل کاربری آشنا شوید و نحوه وارد کردن اطلاعات و خروج از Premier را بیاموزید.

برتر

یک پروژه جدید در Premier ایجاد کنید

برای ایجاد یک پروژه جدید پس از شروع Premiere Pro در صفحه ای که در زیر مشاهده می کنید ، باید روی یک پروژه جدید کلیک کنید. در همان صفحه می توانید پروژه هایی را که قبلاً شروع کرده اید انتخاب کرده و ویرایش آنها را ادامه دهید. (این پروژه ها را می توانید در قسمت پروژه های اخیر مشاهده کنید.

یک پروژه جدید در Premier ایجاد کنید

در مرحله بعد ، با کلیک روی ایجاد پروژه جدید ، صفحه ای ظاهر می شود که باید تنظیمات آن را تنظیم کنید.

در این صفحه شما باید فرمت ویدئو ، فرمت صوتی و فرمت ویدئو (فرمت ضبط) را مشخص کنید.

در قسمت فرمت ضبط ، باید DV را برای دوربین های معمولی و HDV را برای دوربین های HD و کیفیت بالاتر انتخاب کنید.

در پایین صفحه موقعیت مکانی ، می توانید محل ذخیره پروژه ها را انتخاب کنید. این قسمت را می توان در حین تدوین فیلم تغییر داد.

در قسمت Name نیز می توانید نام پروژه را مشخص کنید.

اصلا به برگه Scratch Disks دست نزنید ، این برگه برای ذخیره موقت و نمایش فایل ها است.

انتخاب دنباله

انتخاب دنباله

پس از کلیک روی دکمه OK ، به صفحه جدیدی به نام New squnce منتقل می شوید.

در این بخش تقریباً همه فرمت های دوربین وجود دارد ، شما باید یکی از آنها را با توجه به ویژگی های دوربین انتخاب کنید. (به عنوان مثال ، برای دوربین های DSLR پاناسونیک ، شما باید فرمت AVCHD را انتخاب کنید ، دوربین های DSLR کانن باید قالب DVCPROHD و غیره را انتخاب کنند.

پس از انتخاب یکی از آنها ، باید رزولوشن دوربین خود را انتخاب کنید که معمولاً HD یا فول اچ دی است.

پس از انجام این مراحل ، می توانید به برگه تنظیمات رفته و سایر پارامترها را تغییر دهید.

در تنظیمات می توانید نسبت ابعاد ، حجم ، نرخ فریم و.

پس از تکمیل تنظیمات مناسب دوربین ، نام دنباله را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید تا وارد پنل adobe premiere pro cc 2018 شوید.

انتخاب دنباله

یک میز کار خاص ایجاد کنید

هنگامی که در صفحه اول Premier هستید ، برای دسترسی بهتر ، می توانید ابزارها را به دلخواه سفارشی کرده و در جایی که می خواهید قرار دهید. همچنین می توانید ابزارهایی را از قسمت Windows نوار ابزار به دسکتاپ اضافه کنید. ابزارهایی که برای پانل سفارشی خود نیاز دارید.

یک میز کار خاص ایجاد کنید

همچنین می توانید هر ابزار را بکشید و رها کنید تا مکان آن تغییر کند.

قسمت های مختلف کنترل پنل adobe premiere pro cc 2018

انتخاب دنباله

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، می توانید تصاویر و فیلم های خود را از برگه Project ، در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده کنید و در صورت لزوم ، سایر تصاویر ، صدا و فیلم ها را با آن اضافه کنید.

برای این کار می توانید از دکمه New استفاده کنید و می توانید تصاویر را از پوشه های کامپیوتر در این قسمت بکشید و رها کنید.

در گوشه سمت راست پایین جدول زمانی شما قرار داده شده است که می توانید صدا ، تصویر ، تصویر را در این قسمت چسباند و ساعات کار را ویرایش کنید.

در بالا سمت چپ پنل سفارشی دکمه هایی مانند جلوه های کنترلی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزودن جلوه ها و جلوه های مختلف به فیلم ، تصویر و صدا و تنظیم دقیق تنظیمات هر یک استفاده کنید.

این قسمت همچنین دارای میکسر صدا می باشد که می توانید حجم صداهای مختلف را افزایش و کاهش دهید.

در قسمت فوق داده ها می توانید نام ، توضیحات ، رتبه بندی کپی و رتبه بندی فیلم خود را نیز قرار دهید.

اطلاعات را به Adobe Premier وارد کنید

روش های مختلفی برای انتقال تصاویر و فیلم ها در Adobe Premiere وجود دارد که یکی از آنها این است که روی قسمت پروژه راست کلیک کرده و روی دکمه Import کلیک کنید ، که می توانید به راحتی موارد مورد نیاز را از پوشه هارد دیسک به Premier فراخوانی کنید.

اطلاعات را به Adobe Premier وارد کنید

راه دیگر استفاده از برگه مرورگر رسانه است. برای انجام این کار ، باید روی برگه مناسب کلیک کنید و سپس با وارد کردن دستگاه مورد نظر ، تصاویر ، فیلم و صوت مورد نظر را وارد کنید.

در این بخش ، می توانید نوع و قالب فایل را انتخاب کنید تا جستجو در بین فایل های سیستمی آسان تر شود.

اطلاعات را به Adobe Premier وارد کنید

پس از انتخاب ویدئو و تصویر مورد نظر ، باید روی فایل راست کلیک کرده و بر روی دکمه Import کلیک کنید تا فایل ها به Premier وارد شوند.

اکنون برای مشاهده فیلم های وارد شده به پروژه ها بازگردید. (مطابق شکل زیر)

اطلاعات را به Adobe Premier وارد کنید

سپس می توانید هر فیلم را انتخاب کرده و آن را در طول زمان بکشید و رها کنید ، فیلم را به طور کامل روی مانیتور مشاهده کنید و آن را ویرایش و ویرایش کنید. (به این ترتیب کل فیلم به همراه صدا در پروژه گنجانده شده است و می توانید آن را ویرایش کنید.

اگر ویدئوهای شما کمی طولانی و سنگین هستند و به مقدار کمی صدا یا فیلم از فیلم ها نیاز دارید ، ابتدا می توانید برگه های مهم را با کلیک روی فایل ها در قسمت منبع و وارد کردن جدول زمانی جدا کنید.

اطلاعات را به Adobe Premier وارد کنید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، می توانید یک تصویر ، صدا ، ویدئو یا قسمت خاصی از ویدیو را جداگانه به سابقه اضافه کنید.

خروجی را از Premier دریافت کنید

مراحل اولیه Premiere یکی از مهمترین قسمت های آموزش adobe premiere pro cc 2018 است که باید با دقت انجام شود تا کیفیت تولید عالی باشد و بار زیاد نشود.

یکی از بهترین و محبوب ترین فرمت های ویدیویی H.264 است. مراحل زیر را برای نمایش با این فرمت دنبال کنید.

  1. برای انجام این کار ، ابتدا مطمئن شوید که پانل Timeline فعال است و File> Export> Media or Control را انتخاب کنید.
  2. در کادر محاوره ای Export Settings ، Format: H.264 و Preset: Source Match-High itrate را انتخاب کنید.
  3. برای انتخاب نام و مکان فایل ، روی نام فایل کلیک کنید تا کادر محاوره ای Save As باز شود. از این مورد برای انتخاب محل منبع و نام فایل جدید استفاده کنید و روی ذخیره کلیک کنید.
  4. اگر از تنظیمات راضی هستید ، روی Expert کلیک کنید. یک فایل ویدیویی جدید برای شما ایجاد می شود.

با انجام مراحل بالا به راحتی می توانید نتیجه مناسب برای پروژه های درجه یک خود را بدست آورید. اگر کامپیوتر شما دارای پردازنده ضعیف و هارد دیسک است ، ممکن است مدتی طول بکشد تا خروجی را دریافت کنید.

بهترین آموزش برای adobe premiere pro cc 2018

برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در ویرایش ویدئو ، باید به بهترین آموزش adobe premiere pro cc 2018 دسترسی داشته باشید تا این نرم افزار را در کوتاه ترین زمان یاد بگیرید.

در وب آموزش های زیادی برای adobe premiere pro cc 2018 وجود دارد که هر کدام بخشی از آن را توضیح داده اند. اما برای تبدیل شدن به یک ویرایشگر حرفه ای ، باید درسی برای Adobe Premiere به عنوان پروژه محور آماده کنید.

یکی از بهترین آموزش های برتر ، که هم پروژه محور است و هم از صفر تا صد آموزش می دهد ، مربوط به سایت فاراد است. این مجموعه ، که توسط مهندس علی خسرو منحصراً برای فرادرس تهیه شده است ، تمام قسمت های اولین نمایش را به سادگی و بی تکلف توضیح می دهد ، و سپس ترکیب و ویرایش ویدیو با نرم افزار Premier او درس می دهد.

علاوه بر آموزش های حرفه ای ، Frader چندین آموزش طراحی و گرافیک همچنین موارد دیگری را ارائه می دهد که برای افزایش طعم هنری و جلوه گرافیکی بسیار مفید است.

سایت فرادرس یکی از بزرگترین سایتهای آموزشی آنلاین کشور است ، آموزشهای ارزان و با کیفیت در سایر مناطق وجود دارد که با جستجوی منطقه مورد نظر با مراجعه به سایت فرادرس می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *